eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Budowa dwóch nowych przejść dla pieszych w rejonie ulic Aleja Piastów i Jana Kilińskiego oraz ulic Aleja Piastów i Hugo Kołłątaja w Knurowie - w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dwóch nowych przejść dla pieszych w rejonie ulic Aleja Piastów i Jana Kilińskiego oraz ulic Aleja Piastów i Hugo Kołłątaja w Knurowie - w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch nowych przejść dla pieszych w rejonie ulic Aleja Piastów i Jana Kilińskiego oraz ulic Aleja Piastów i Hugo Kołłątaja w Knurowie - w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-147836d1-2b30-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000631/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa dwóch nowych przejść dla pieszych w rejonie ulic Aleja Piastów i Jana Kilińskiego oraz ulic Aleja Piastów i Hugo Kołłątaja w Knurowie - w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230852/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.35.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa nowego przejścia dla pieszych w rejonie ulic Aleja Piastów i Jana Kilińskiego w Knurowie” - w formule zaprojektuj i wybuduj, w tym:
1) Wykonanie na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla zadania wymienionego powyżej,
2) Przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach,
3) Przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów w Starostwie Powiatowym w Gliwicach (w miarę potrzeb),
4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę / przyjęcia zgłoszenia,
5) Uzyskanie decyzji o usunięciu drzew i krzewów (w miarę potrzeb),
6) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej w pkt 1),
7) Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, o których mowa powyżej,
8) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9) Oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, o którym mowa powyżej,
10) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
11) Oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, o którym mowa powyżej,
12) Roboty towarzyszące (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót, itp.).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy (wraz z załącznikami) oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. W zakresie części projektowej Wykonawca w szczególności winien przestrzegać przepisów art. 99 i nast. ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe obowiązki oraz zakres nadzoru autorskiego określają wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy przeniesie na Zamawiającego, autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1062) powstałych w wyniku wykonywania umowy na następujących polach eksploatacji:
1) w zakresie używania,
2) w zakresie wykorzystania w całości lub części utworu oraz dokonywania zmian utworu,
3) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzu utworu, w tym techniką drukarską reprograficzną zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
4) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy.
6. Szczegółowy zakres uprawnień Zamawiającego wynikający z przeniesienia praw autorskich, o których mowa powyżej określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 123166,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa nowego przejścia dla pieszych w rejonie ulic Aleja Piastów i Hugo Kołłątaja w Knurowie” - w formule zaprojektuj i wybuduj, w tym:
1) Wykonanie na podstawie programu funkcjonalno – użytkowego (PFU) oraz po zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla zadania wymienionego powyżej,
2) Przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Gliwicach,
3) Przygotowanie i złożenie wniosku wraz z załącznikami o uzyskanie decyzji na usunięcie drzew i krzewów w Starostwie Powiatowym w Gliwicach (w miarę potrzeb),
4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę / przyjęcia zgłoszenia,
5) Uzyskanie decyzji o usunięciu drzew i krzewów (w miarę potrzeb),
6) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa powyżej w pkt 1),
7) Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, o których mowa powyżej,
8) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
9) Oznakowanie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, o którym mowa powyżej,
10) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
11) Oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez Wykonawcę, o którym mowa powyżej,
12) Roboty towarzyszące (prace ziemne, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, odwóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, odtworzenie nawierzchni i trawników uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót, itp.).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy (wraz z załącznikami) oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
3. W zakresie części projektowej Wykonawca w szczególności winien przestrzegać przepisów art. 99 i nast. ustawy – Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe obowiązki oraz zakres nadzoru autorskiego określają wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
5. Wykonawca w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy przeniesie na Zamawiającego, autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1062) powstałych w wyniku wykonywania umowy na następujących polach eksploatacji:
1) w zakresie używania,
2) w zakresie wykorzystania w całości lub części utworu oraz dokonywania zmian utworu,
3) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzu utworu, w tym techniką drukarską reprograficzną zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
4) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy.
6. Szczegółowy zakres uprawnień Zamawiającego wynikający z przeniesienia praw autorskich, o których mowa powyżej określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 114291,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276796918

7.3.3) Ulica: Nad Bytomką 1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowo roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, częściowo roboty drogowe, częściowo roboty elektryczne, wykonanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276796918

7.3.3) Ulica: Nad Bytomką 1

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowo roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, częściowo roboty drogowe, częściowo roboty elektryczne, wykonanie dokumentacji projektowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Terminy wykonania poszczególnych zadań:

1) termin rozpoczęcia prac projektowych – w dniu podpisania umowy,

2) termin dostarczenia do Zamawiającego projektu wstępnego (koncepcji) – do 10 tygodni od daty podpisania umowy,

3) termin zakończenia prac projektowych (opracowanie dokumentacji projektowej, dostarczenie do Zamawiającego ostatecznej wersji dokumentacji projektowej wraz ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę wraz z załącznikami) – do 22 tygodni od daty podpisania umowy,

4) termin rozpoczęcia prac budowlanych – do 3 dni od daty przekazania placu budowy oraz zgłoszenia wprowadzenia zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu,

5) termin zakończenia – do 30 tygodni od dnia podpisania umowy.

2. Postępowanie współfinansowane jest ze środków zewnętrznych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w roku 2021.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.