Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00215447/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej – etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bfd55cf-f2f7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej – etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfd55cf-f2f7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307896
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038710/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa ul. Św. Floriana w Dulowej - etap III.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215447
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322099,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie obejmuje wykonanie przebudowy odcinka drogi wewnętrznej – ul. Św. Floriana w Dulowej. Zakres stanowiący przedmiot zamówienia jest III etapem przebudowy drogi i według etapowania przyjętego w dokumentacji projektowej obejmuje część etapu I (etap Ib – od km 0+300 do km 0+519,08).
W zakresie zadania przewidziano wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej z wykorzystaniem pozyskanego destruktu do utwardzenia poboczy (pobocza należy dwukrotnie skropić i przesypać grysem ok 205m2, brakującą ilość destruktu należy dostarczyć – ok 162m2), wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) gr. 20 cm metodą recyklingu na miejscu (odc. ok. 200 mb) oraz na fragmencie (odc. ok 19 mb) rozebranie istniejącej podbudowy tłuczniowej, wykonanie robót ziemnych w zakresie korytowania oraz wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni tj. warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem gr. 20 cm i podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25. Na całym odcinku planowanej przebudowy przewiduje się wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni bitumicznej z mieszanki
mineralno-asfaltowej wraz ze skropieniem między-warstwowym. Łączna powierzchnia jezdni (warstwy ścieralnej) wynosi ok. 986 m2.
Zakres zadania obejmuje również zabudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem (łącznie ok. 227 m), przebudowę istniejących zjazdów do posesji, zabezpieczenie dwudzielnymi rurami osłonowymi istniejącego gazociągu (dł. ok. 14,0 m) oraz wykonanie koniecznych robót ziemnych i rozbiórkowych z odwozem i utylizacją nadmiaru gruntu i gruzu. W ramach robót uzupełniających przewidziano wykonanie regulacji urządzeń uzbrojenia podziemnego (łącznie
12 urządzeń), umocnienie powierzchni skarp płytami betonowymi typu ażur (ok. 62 m2), humusowanie skarp z obsianiem trawą (ok. 175 m2), a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego zakresu przebudowy.
Łączna długość odcinka objętego przebudową wynosi ok. 0,219 km.
Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz orientacyjny przedmiar robót.
UWAGA: dokumentacja projektowa obejmuje przebudowę całego odcinka ul. Św. Floriana łącznie z początkowymi fragmentami ul. Brata Alberta i ul. Parku Jurajskiego, natomiast przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy w zakresie opisanym powyżej – obejmującym etap I (etap Ib).
W oferowanej cenie Wykonawca winien uwzględnić również koszty:
• odwozu nadmiaru gruntu z wykopów i korytowania oraz dowóz ziemi w przypadku wystąpienia niedoboru – na odległość wynikającą z miejsca składowania lub pozyskania ziemi, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji lub zakupu ziemi. Wskazanie miejsca odwozu nadmiaru grun-tu lub miejsca pozyskania dla uzupełnienia niedoborów – będzie obowiązkiem Wykonawcy.
• ewentualnego zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy,
• opracowania projektu okresowej zmiany organizacji ruchu na czas robót oraz oznakowanie
i zabezpieczenia terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• nadzorów właścicieli sieci uzbrojenia podziemnego, wynikające z treści uzgodnień branżo-wych.
Załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jedynie jako informację, która orientacyjnie
Określa zakres robót objęty przedmiotowym zadaniem. Nie mogą więc one stanowić podstaw do
roszczeń z tytułu dodatkowych robót budowlanych wynikłych w trakcie realizacji zamówienia (nie należy
interpretować przedmiarów jako ścisłego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ścisłego
określenia wartości i zakresu zadania. Za podstawę określenia wartości i zakresu zadania inwestycyjnego
należy przyjąć opracowaną dokumentacją projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru
Robót.
Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
KOD CPV: 45233140-2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453994,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522463,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453994,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72
7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-551
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Tech-Project Brzoza Sp. z o.o. - Wykonanie podbudowy metodą MCE.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453994,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
- "Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Turek - etap VII" w podziale na 9 części.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.