eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych przy ul. Szkolnej i Orzeszkowej w Piechowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych przy ul. Szkolnej i Orzeszkowej w Piechowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49

1.5.2.) Miejscowość: Piechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757548900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/piechowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych przy ul. Szkolnej i Orzeszkowej w Piechowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-484c8988-408b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014213/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych przy ul. Szkolnej i Orzeszkowej w Piechowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261221/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu Budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji Pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
2. Wykonanie dokumentacji projektowej - projektów wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych.
3. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację.
Zadanie obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych drogi gminnej nr 115250D ul. Szkolnej
w Piechowicach.
Przedmiotem zamierzenia jest przebudowa przejścia dla pieszych w obrębie Szkoły Podstawowej nr 1 w Piechowicach zlokalizowanego na ulicy Szkolnej zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3),
dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d. Przejście dla pieszych, strefa oczekiwania i strefa oddziaływania przejścia muszą być zaplanowane w sposób zapewniający dostępność osobom
ze specjalnymi potrzebami, a w szczególności:
1) Przejścia dla pieszych pozbawione są przeszkód w rodzaju słupków, koszy na śmieci, donic.
2) Przejścia dla pieszych oraz wyjazdy dla samochodów przecinające chodniki oznaczone są kontrastem i fakturą.
3) Przejścia dla pieszych mają obniżenie pozwalające na łatwe wjechanie i zjechanie osobie na wózku.
4) Znaki drogowe i inne elementy wystające umieszczone są na wysokości przynajmniej 230 cm.
5) Chodnik jest pozbawiony przeszkód, na przykład śmietników, słupków, donic, skrzynek itp. Przejście po chodniku jest proste i ma szerokość przynajmniej 120 cm.
W ramach zadania przewidziano również wymianę istniejącego oświetlenia ulicznego na nowe typu LED oraz wykonanie dodatkowego doświetlenia przejścia dla pieszych z asymetrycznym rozsyłem strumienia świetlnego oraz wykonanie aktywnego oświetlenia przejścia o klasie oświetleniowej PC. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni drogi w obu kierunkach od nowo zaprojektowanego wyniesionego przejścia dla pieszych jak i wymianę kostki betonowej na chodnikach na nową.
W zakres zamierzenia wchodzą następujące elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu:
- Budowa nowego wyniesionego przejścia dla pieszych zlokalizowanego na wprost drzwi wejściowych budynku Szkoły Podstawowej nr 1 wraz ze strefą oczekiwania dla pieszych z zastosowaniem informacji fakturowej dla osób z dysfunkcjami wzroku, zgodnie z podrozdziałem 14.3 WR-D-41-3 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych. W bezpośredniej odległości od przejścia nawierzchnię należy pomalować kolorem czerwonym zgodnie z podrozdziałem 14.6 WR-D-41-3 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych.
- Przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego na odcinku 100 metrów w każdą stronę od nowego przejścia oraz wykonanie nowego doświetlenia przejścia jak i oświetlenia aktywnego o klasie oświetleniowej PC.
- Wykonanie oznakowania pionowego z materiałów o podwyższonych parametrach odblaskowych (znaki D-6, A-17 oraz tabliczki T-27) zgodnie z podrozdziałem 14.5 WR-D-41-3 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych.
- Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego (P-10, P-14).
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na nową wykonaną poprzez sfrezowanie istniejącej i wykonanie nowej nawierzchni z AC 11 S grubości 5,0 cm.
- Wykonanie korekty wysokościowej istniejących krawężników (jeżeli zajdzie taka potrzeba, zgodnie z podrozdziałem 14.2 WR-D-41-3, 5 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych)
oraz wymianę uszkodzonych na nowe, oraz wymianę istniejącej kostki na chodnikach na nową. Dodatkowo należy uwzględnić nową nawierzchnię z kostki betonowej na dojściu do drzwi szkoły oraz zaprojektować śluzę w celu zabezpieczenia dzieci przed wybiegnięciem bezpośrednio na ulicę, zgodnie z podrozdziałem 14.7 WR-D-41-3c Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych.
Inwestycja znajduje się w całości na działkach będących własnością Inwestora. Wykaz działek stanowi załącznik do opracowywanej dokumentacji.
Przewiduje się prace na odcinku ulicy Szkolnej o łącznej długości 200,0 metrów. Teren prac obejmuje ulicę Szkolną oraz przyległe chodniki objęte niniejszym opracowaniem o powierzchni ok. 0,16 ha.
Zakres prac:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej. W zakres dokumentacji winny wchodzić:
a. Projekt Budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiający uzyskanie prawomocnej decyzji pozwalającej na prowadzenie prac budowlanych - pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla prac nie wymagających uzyskania Pozwolenia na Budowę
w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane.
b. Uzgodnione projekty techniczne dla poszczególnych branż.
c. Projekt tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzony przez zarządcę ruchu.
d. Projekt docelowej organizacji ruchu zatwierdzony przez zarządcę ruchu.
e. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich rodzajów prac objętych projektem.
f. Analiza natężenia oświetlenia
g. Inne opracowania - projekty rozbiórek, badania, uzgodnienia itp. - w niezbędnym dla wykonania zadania zakresie.
2. Wykonanie robót budowlanych
a. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, przycięcie (prześwietlenie) zieleni kolidującej
z inwestycją.
b. Przebudowa układu drogowego.
• Budowa nowego wyniesionego przejścia dla pieszych
• Przebudowa istniejących chodników
• Przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego i budowa doświetlenia przejścia dla pieszych
c. Instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wygrodzenia, poręcze wg potrzeb bezpieczeństwa ruchu
d. Wykonanie docelowej organizacji ruchu w rejonie nowych przejść dla pieszych, zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d
e. Roboty wykończeniowe i porządkowe
f. Koordynacja prac prowadzonych na obszarze inwestycji przez gestorów sieci.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Zapewnienie nadzoru archeologicznego, jeżeli będzie wymagany.
5. Zgłoszenie zakończenia robót i skuteczne uzyskanie przyjęcia zgłoszenia lub złożenie wniosku
o pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu prac, jeżeli będzie ono wymagane.
OGÓLNE WŁAŚCIWOŚCI FUNKCJONALNO-UŻYTKOWE
1. Wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i oddanie do użytku musi być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, jak również z normami i wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej
2. Efektem końcowym winna być przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 115250D ulicy Szkolnej w Piechowicach.
3. Nawierzchnię jezdni przewidziano jako konstrukcję bitumiczną z obustronnym wyniesionym krawężnikiem ulicznym, natomiast nawierzchnię chodnika z kostki betonowej szarej grubości
8,0 cm.
4. Konstrukcje jezdni, chodników z obowiązującymi normami i przepisami.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kompletnego zadania inwestycyjnego, stąd Wykonawca winien liczyć się z faktem, że w efekcie prac projektowych wynikowe rodzaje robót i ilości będą się różniły od ilości szacunkowych przedstawionych
w niniejszym opracowaniu. W szczególności dotyczy to uzbrojenia podziemnego, którego inwentaryzacja wg zasobu geodezyjnego nie musi odzwierciedlać faktycznego przebiegu i średnic
w terenie. Powyższe stanowi ryzyko Wykonawcy.
Opis stanu po realizacji inwestycji
W wyniku realizacji inwestycji wzdłuż ulicy Szkolnej w Piechowicach powstanie bezpieczne przejście dla pieszych. Chodnik na całym przebiegu po obu stronach zostanie wyremontowany, dodatkowo zostanie wymieniona nawierzchnia jezdni na nową oraz zostanie wymienione oświetlenie uliczne, oznakowanie pionowe i poziome, co pozwoli poprawić własności użytkowe.
Oświetlenie uliczne
Teren jest oświetlony za pomocą oświetlenia ulicznego na słupach stalowych i zlokalizowanych jednostronnie po zachodniej stronie wzdłuż opracowywanego odcinka. Są to oprawy sodowe, które należy wymienić na ledowe (wymiana 6 szt.). Słupy należy wykonać jako stalowe. Dodatkowo
na przejściu dla pieszych należy zaprojektować dedykowane oświetlenie na podstawie przeprowadzonej procedury ustalenia poziomu oświetlenia przejścia dla pieszych w tej lokalizacji (w ramach opracowania dokumentacji technicznej zadania) zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d . Należy wykonać dwie lampy doświetlające przejście z asymetrycznym rozsyłem strumienia o klasie oświetleniowej M oraz dedykowane oświetlenie aktywne o klasie oświetleniowej PC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 297220,32 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej - Projektu Budowlanego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji Pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
2. Wykonanie dokumentacji projektowej projektów wykonawczych branżowych oraz specyfikacji technicznych oraz opracowań towarzyszących niezbędnych dla wykonania robót budowlanych.
3. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację.
Zadanie obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych drogi gminnej nr 115276D ul. Orzeszkowej
w Piechowicach.
Przedmiotem zamierzenia jest przebudowa przejścia dla pieszych w obrębie Szkoły Podstawowej nr 2 w Piechowicach zlokalizowanego na ulicy Orzeszkowej zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d. Przejście dla pieszych, strefa oczekiwania i strefa oddziaływania przejścia muszą być zaplanowane w sposób zapewniający dostępność osobom
ze specjalnymi potrzebami, a w szczególności:
1) Przejścia dla pieszych pozbawione są przeszkód w rodzaju słupków, koszy na śmieci, donic
2) Przejścia dla pieszych oraz wyjazdy dla samochodów przecinające chodniki oznaczone są kontrastem i fakturą
3) Przejścia dla pieszych mają obniżenie pozwalające na łatwe wjechanie i zjechanie osobie na wózku
4) Znaki drogowe i inne elementy wystające umieszczone są na wysokości przynajmniej 230 cm
5) Chodnik jest pozbawiony przeszkód, na przykład śmietników, słupków, donic, skrzynek itp. Przejście po chodniku jest proste i ma szerokość przynajmniej 120 cm
W ramach zadania przewidziano również wymianę istniejącego oświetlenia ulicznego na nowe typu LED (kompletne nowe słupy i oprawy, nowy kabel podziemny) oraz wykonanie dodatkowego doświetlenia przejścia dla pieszych z asymetrycznym rozsyłem strumienia świetlnego oraz wykonanie aktywnego oświetlenia przejścia o klasie oświetleniowej PC. Zakres zadania obejmuje remont nawierzchni drogi w obu kierunkach od nowo zaprojektowanego wyniesionego przejścia dla pieszych jak i wymianę kostki betonowej na chodnikach na nową. Oprócz tego należy przewidzieć śluzę blokującą wybieganie dzieci bezpośrednio na chodnik, zgodnie z podrozdziałem 14.7 WR-D-41-3c Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych.
W zakres zamierzenia wchodzą następujące elementy układu drogowego i zagospodarowania terenu:
- Budowa nowego wyniesionego przejścia dla pieszych zlokalizowanego zgodnie z rysunkiem PZT obok budynku Szkoły Podstawowej nr 2 wraz ze strefę oczekiwania dla pieszych z zastosowaniem informacji fakturowej dla osób z dysfunkcjami wzroku, zgodnie z podrozdziałem 14.3 WR-D-41-3 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych. W bezpośredniej odległości od przejścia nawierzchnię należy pomalować kolorem czerwonym, zgodnie z podrozdziałem 14.6 WR-D-41-3 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych.
- Przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego na odcinku 100 metrów od nowego przejścia do ulicy Prusa oraz samej tarczy skrzyżowania z ulicą 1000 – lecia, wykonanie nowego doświetlenia przejścia jako oświetlenia aktywnego o klasie oświetleniowej PC.
- Oznakowanie pionowe należy wykonać z materiałów o podwyższonych parametrach odblaskowych (znaki D-6, A-17 oraz tabliczki T-27), zgodnie z podrozdziałem 14.5 WR-D-41-3 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych.
- Oznakowanie poziome należy wykonać jako grubowarstwowe (P-10, P-14).
- Wymianę nawierzchni bitumicznej na nową wykonaną poprzez sfrezowanie istniejącej i wykonanie nowej nawierzchni z AC 11 S grubości 5,0 cm.
- Wykonanie korekty wysokościowej istniejących krawężników przy skrzyżowaniu z ulicą 1000 - lecia (zgodnie z podrozdziałem 14.2 WR-D-41-3, 5 Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych), na pozostałym odcinku wymianę krawężników na nowe, wymianę istniejącej kostki na chodnikach na nową (około 100 m2), zaprojektowanie nowych chodników w pełnej konstrukcji (około 320 m2).
- Wykonanie peronu dla autobusów z użyciem krawężników peronowych (UWAGA: koszty związane z wykonaniem peronu dla autobusów muszą być wyodrębnione w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do umowy), oraz wykonanie odpowiedniego oznakowania pionowego i poziomego.
Inwestycja znajduje się w całości na działkach będących własnością Inwestora. Wykaz działek stanowi załącznik do opracowywanej dokumentacji.
Przewiduje się prace na odcinku ulicy Orzeszkowej o łącznej długości około 130,0 metrów. Teren prac obejmuje ulicę Orzeszkowej oraz przyległe chodniki objęte niniejszym opracowaniem o powierzchni ok. 0,13 ha.
Zakres prac
Wykonanie dokumentacji projektowej. W zakres dokumentacji winny wchodzić:
a) Projekt Budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiający uzyskanie prawomocnej decyzji pozwalającej na prowadzenie prac budowlanych - pozwolenia na budowę lub potwierdzenia zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla prac nie wymagających uzyskania Pozwolenia na Budowę w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane.
b) Uzgodnione projekty wykonawcze dla poszczególnych branż.
c) Projekt tymczasowej organizacji ruchu zatwierdzony przez zarządcę ruchu.
d) Projekt docelowej organizacji ruchu zatwierdzony przez zarządcę ruchu.
e) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla wszystkich rodzajów prac objętych projektem
f) Analiza natężenia oświetlenia
g) Inne opracowania - projekty rozbiórek, badania, uzgodnienia itp. - w niezbędnym dla wykonania zadania zakresie
Wykonanie robót budowlanych
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, przycięcie (prześwietlenie) zieleni kolidującej
z inwestycją
b) Przebudowa układu drogowego:
• Budowa nowego wyniesionego przejścia dla pieszych
• Przebudowa istniejących chodników
• Przebudowa istniejącego oświetlenia drogowego i budowa doświetlenia przejścia dla pieszych
c) Instalacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - wygrodzenia, poręcze wg potrzeb bezpieczeństwa ruchu
d) Wykonanie docelowej organizacji ruchu w rejonie nowych przejść dla pieszych, zgodnie z rozporządzeniem i Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d
e) Roboty wykończeniowe i porządkowe
f) Koordynacja prac prowadzonych na obszarze inwestycji przez gestorów sieci.
g) Pełnienie nadzoru autorskiego
h) Zapewnienie nadzoru archeologicznego, jeżeli będzie wymagany
i) Zgłoszenie zakończenia robót i skuteczne uzyskanie przyjęcia zgłoszenia lub złożenie wniosku o pozwolenia na użytkowanie po zakończeniu prac, jeżeli będzie ono wymagane.
Oświetlenie uliczne
Teren jest oświetlony za pomocą oświetlenia ulicznego na słupach betonowych i zlokalizowanych jednostronnie po Wschodniej stronie wzdłuż opracowywanego odcinka. Są to oprawy sodowe, które należy wymienić na ledowe ( wymiana 5 szt.). Słupy należy wymienić na metalowe oraz kabel wymienić z napowietrznego na podziemny. Dodatkowo na przejściu dla pieszych należy zaprojektować dedykowane oświetlenie na podstawie przeprowadzonej procedury ustalenia poziomu oświetlenia przejścia dla pieszych w tej lokalizacji (w ramach opracowania dokumentacji technicznej zadania) zgodnie z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4), dostępnymi na stronie internetowej Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl/web/infrastruktura/wr-d. Należy wykonać dwie lampy doświetlające przejście z asymetrycznym rozsyłem strumienia o klasie oświetleniowej M oraz dedykowane oświetlenie aktywne o klasie oświetleniowej PC.
Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe
Wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i oddanie do użytku musi być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane + specustawa oraz
z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, jak również z normami
i wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej
Efektem końcowym winna być przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej nr 115276D ulicy Orzeszkowej w Piechowicach.
Konstrukcje
a) Nawierzchnię jezdni przewidziano jako konstrukcję bitumiczną z obustronnym wyniesionym krawężnikiem ulicznym, natomiast nawierzchnię chodnika z kostki betonowej szarej grubości 8,0 cm.
b) Konstrukcje jezdni, chodników z obowiązującymi normami i przepisami.
Opis stanu po realizacji inwestycji
W wyniku realizacji inwestycji wzdłuż ulicy Orzeszkowej w Piechowicach powstanie bezpieczne przejście dla pieszych. Chodnik na całym przebiegu po obu stronach zostanie wyremontowany, dodatkowo zostanie wymieniona nawierzchnia jezdni na nową oraz zostanie wymienione oświetlenie uliczne, oznakowanie pionowe i poziome, co pozwoli poprawić własności użytkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.5.5.) Wartość części: 261109,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 475576,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 475576,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, brukarskie, wykończeniowe; nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 475576,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424867,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424867,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jeltech sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112781810

7.3.3) Ulica: Cypriana Norwida

7.3.4) Miejscowość: Piechowice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-573

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty ziemne, brukarskie, wykończeniowe; nazwy podwykonawców nie są jeszcze znane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424867,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.