eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiedź › Prace budowlane w ramach Projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gorczański Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122461287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poręba Wielka 590

1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18)3317207

1.5.8.) Numer faksu: (18)3317945

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpn@gorcepn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gorczanskipark.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Park Narodowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e451d16-f774-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032002/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271-4/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 727545,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 8437,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie korytowania fosy wzdłuż drogi przeciwpożarowej, dojazdowej do Dyrekcji GPN

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 22878,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim

4.5.3.) Główny kod CPV: 45247270-3 - Budowa zbiorników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 19680,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapobieganie erozji szlaku zielonego na odcinku Jaworzyna Kamienicka - Trzy Kopce poprzez jego konserwację i bieżącą naprawę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 285067,87 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie w drożności szlaku niebieskiego od składu Staszek na przełęcz Borek - etap III

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 293005,68 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie w drożności szlaku niebieskiego od składu Staszek na przełęcz Borek - usunięcie skutków nawalnych opadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 55401,66 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 12915,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zapobieganie erozji szlaku niebieskiego na odcinku dolina potoku Turbacz - Czoło Turbacz oraz ścieżki edukacyjnej "Dolina Potoku Turbacz" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262510-9 - Roboty kamieniarskie

4.5.5.) Wartość części: 38546,97 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Koninki Hucisko - Konina Potasznia na odcinku Oberówka - Pasieka

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 7282,46 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Koninki Hucisko - dolina potoku Turbacz – dolina Olszowego Potoku na odcinku Oberówka - Szałasisko

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 27705,38 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego Koninki Hucisko - dolina Olszowego Potoku - Poręba Górna na odcinku Olszowy Potok - Poręba Górna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

4.5.5.) Wartość części: 71431,51 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżące utrzymanie w drożności szlaku spacerowego, rowerowego i konnego na odcinku Potasznia - Zimna Woda

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 43155,78 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana i uzupełnienie małej infrastruktury turystycznej na szlakach niepłatnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 9372,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1, w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1129 ze zm. dalej pzp), w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”, informuję jak niżej:
I. W odniesieniu do:
1. zadania 1 tj.: Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki
2. Zadania 3 tj.: Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim
3. Zadania 7 tj.: Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę
nie została złożona żadna oferta przetargowa.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19975,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21755,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19975,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZMECHANIZOWANE I BUDOWLANE POTACZEK MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 737-190-12-44

7.3.3) Ulica: KONINA 237

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiedź

7.3.5) Kod pocztowy: 34-735

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19975,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1, w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1129 ze zm. dalej pzp), w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”, informuję jak niżej:
I. W odniesieniu do:
1. zadania 1 tj.: Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki
2. Zadania 3 tj.: Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim
3. Zadania 7 tj.: Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę
nie została złożona żadna oferta przetargowa.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261349,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane BUD-MAR Marian Zasadni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371195817

7.3.3) Ulica: Lubomierz 346

7.3.4) Miejscowość: Lubomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255844,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288843,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255844,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192

7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21

7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255844,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52075,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane BUD-MAR Marian Zasadni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371195817

7.3.3) Ulica: Lubomierz 346

7.3.4) Miejscowość: Lubomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1, w zw. z art. 259 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 poz. 1129 ze zm. dalej pzp), w wyniku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na prace budowlane w ramach Projektu pn. „Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie GPN w 2022 roku”, informuję jak niżej:
I. W odniesieniu do:
1. zadania 1 tj.: Odtworzenie infrastruktury drogowej: wymiana progów drewnianych na odcinku Pańskie Skole - Jankówki
2. Zadania 3 tj.: Uszczelnienie filarów 3 szt. zastawek regulujących przepływ wody przez stawy w parku dworskim
3. Zadania 7 tj.: Zapobieganie erozji szlaku czerwonego, czarnego i ścieżki edukacyjnej "Z Łopusznej na Jankówki" poprzez ich konserwację i bieżącą naprawę
nie została złożona żadna oferta przetargowa.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36419,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36419,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36419,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192

7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21

7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36419,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6767,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6767,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192

7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21

7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6767,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25661,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26038,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25661,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI ZMECHANIZOWANE I BUDOWLANE POTACZEK MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371901244

7.3.3) Ulica: KONINA 237

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiedź

7.3.5) Kod pocztowy: 34-735

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25661,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67212,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67495,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67212,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192

7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21

7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67212,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40455,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40455,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40455,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA DAWIEC ŁUKASZ DAWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371908192

7.3.3) Ulica: LUBOMIERZ 21

7.3.4) Miejscowość: LUBOMIERZ

7.3.5) Kod pocztowy: 34-736

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40455,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

I. W odniesieniu do
zadania 13 tj.: Wymiana i uzupełnienie małej infrastruktury turystycznej na szlakach niepłatnych - w prowadzonym postępowaniu została złożona 1 oferta przetargowa, którego cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.