eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16107,Uslugi-zwiazane-z-serwisowaniem-technicznym-naprawami-i-planowanymi-przegladami-.html?sid=d7f101d3be3751c1fb1bebd8613a0b00

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e7e2cd-dab9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i planowanymi przeglądami obiektów hydrotechnicznych Kaskady Soły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2710.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174263,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zakres robót obejmuje :
Comiesięczne przeglądy agregatów prądotwórczych – 9 sztuk
W ramach prac należy wykonać:
• Sprawdzenie stanu technicznego podzespołów,
• Sprawdzenie układu SZR, torów pomiarowych i obwodów siłowych, parametrów elektrycznych i mechanicznych, wskazania przyrządów pomiarowych,
• Obsługa i pomiary baterii akumulatorów,
• Próba pracy pod obciążeniem ( 1 godzina pracy agregatu. Paliwo do prób dostarcza wykonawca w/g normy podanej przez producenta przy obciążeniu 60% obciążenia znamionowego, Paliwo dostarczone do wykonania comiesięcznych prób ruchowych razem 275 litrów do 11 sztuk agregatów wykonawca uzupełni każdorazowo do zbiorników paliwa poszczególnych agregatów, w przypadku zbyt małej ilości wody do przepompowania na pompowniach wykonawca na własny koszt powinien dostarczyć urządzenia, którymi będzie można obciążyć agregat (np.: nagrzewnice, których sumaryczna moc będzie wynosić około 200 kW),
• Sprawdzenie urządzeń wspomagających prace silnika oraz poprawności przyjmowania obciążenia
Przegląd główny roczny agregatów prądotwórczych – 11 szt.
W ramach prac należy wykonać:
• Wymiana oleju, płynu chłodzącego, filtrów oleju, paliwa i powietrza
• Pomiary rezystancji izolacji uzwojeń prądnicy
• Utylizacja materiałów eksploatacyjnych
Wykaz agregatów (lokalizacja, ilość potrzebnego paliwa na wykonanie godzinnej próby agregatu pod obciążeniem 60 % obciążenia znamionowego)
W ramach prac należy wykonać również:
- zakup i wymiana opon 185/R14 C w agregatach przewoźnych,
- naprawę nieszczelności chłodnicy w agregacie na pompowni P4 typ silnika SW680/141/17
W przypadku wystąpienia wezbrań powodziowych i powodzi w uzasadnionych przypadkach wykonawca jest zobowiązany do:
- czynnego uczestnictwa w akcji powodziowej na wezwanie Inspektora Nadzoru
( ewentualny przyjazd Wykonawcy do 2 godzin od wezwania )

4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50532100-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji silników elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 112414,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje :
• Wykonywanie przeglądów i konserwacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego.
3) Wykaz robót uwzględnionych
Są to roboty, których wykonanie należy do zobowiązań kontraktowych Wykonawcy, mieszczące się w cenie asortymentów robót :
a. Roboty przygotowawcze dla potrzeb wykonania robót,
b. Działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymagań BHP,
c. Ochrona przed zniszczeniem wykonywanych robót,
d. Wynajęcie terenu, opłaty dzierżawne oraz urządzenie i likwidacja zaplecza prac,
e. Uzyskanie pozwoleń od właścicieli dróg prywatnych i nieruchomości na dojazd do miejsca prac,
f. Wykonanie dróg technologicznych dojazdowych do prowadzenia prac i ich rozebranie,
g. Uporządkowanie i rekultywacja terenu (plantowanie, humusowanie, obsiew mieszanką traw) oraz usunięcie wszystkich ewentualnych szkód powstałych w czasie prowadzenia prac,
h. Opłaty za przyjęcie odpadów,
i. Zapewnienie bezpiecznych warunków pracy oraz obciążenia do wykonania badań oraz osprzęt do podnoszenia obciążenia,
j. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem wody i energii elektrycznej na teren prac wraz z kosztami ich zużycia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 36284,92 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji elektrycznych i energetycznych oraz okresowych pomiarów instalacji elektrycznych mające na celu sprawdzenie stanu technicznego eksploatowanej instalacji elektrycznej nN/SN oraz ochrony przeciwporażeniowej w budynkach i obiektach hydrotechnicznych będących w zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji, aparatów i urządzeń zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2) Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U.2019.1186 t.j. ).W ramach wykonanych kontroli Zamawiający oczekuje od Wykonawcy sporządzenia protokołów dotyczących stanu technicznego instalacji elektrycznej i piorunochronnej dla każdego budynku i obiektu oddzielnie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu instalacji elektrycznej wraz z wykonaniem pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, oporności izolacji oraz przegląd i pomiary instalacji odgromowej na obiektach hydrotechnicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71314100-3 - Usługi elektryczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 25564,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie części nr 1 została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę Wadras Spółka Jawna Ryszard Potempa, Paweł Kozioł, Ul. Beskidzka 7a, 34-120 Andrychów

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121376,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121376,40 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44993,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44993,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44993,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dźwig Serwis Zbigniew Wysocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470083440

7.3.3) Ulica: Al. Armii Krajowej 116

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-316

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44993,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego w zakresie części nr 1 została złożona tylko jedna oferta przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Elektrycznych i Budowlanych Elektrotim Sawicki Marek, 34-381 Radziechowy, ul. Św. Marcina 524.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.