eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a55b3079-c25c-11ed-b311-9aae6ad31be8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a55b3079-c25c-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035174/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPI.271.1.1.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13106443,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej”, według projektu indywidualnego na dz. nr 486/5 w m. Radłów, gm. Radłów wraz z niezbędną infrastrukturą w tym:
- wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewani, energetyczną, wentylacji mechanicznej z rekuperacją, wentylacji grawitacyjnej, kanalizacji deszczowej z dachu;
- instalację kanalizacji deszczowej przechodzącą przez dz. nr 486/5, 486/4, 487/2 poprzez separator substancji ropopochodnych i zbiornik retencyjny na dz. nr 486/5 oraz przepompownię ścieków deszczowych na dz. nr 487/2 do potoku Zabawskiego (Zabawski Rów) na dz. nr 186/3;
-zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej przechodzącą przez działkę dz. nr 486/5, 486/4, 487/2 poprzez przepompownie ścieków sanitarnych do planowanego przyłącza na dz. nr 487/2;- zewnętrzną instalację elektryczną oraz instalacje oświetlenia terenu projektowanego złącza ZK-1PP na dz. nr 486/5;
- zewnętrzną instalacją elektryczną zasilającą przepompownie ścieków deszczowych i przepompownie ścieków sanitarnych;
- przyłącza wodociągowego wraz z projektowanym hydrantem przeciwpożarowym na działce nr 486/5;
- przyłącza kanalizacyjnego na dz. nr 487/2;
-utwardzeniem dojazdów i dojść na dz. nr 486/5;
-parkingiem dla samochodów osobowych w ilości 40 miejsc postojowych w tym 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych
 W skład zadania wchodzi następujący zakres robót:
I. Stan zerowy:
1. Roboty ziemne
2. Fundamenty
3. Warstwy podposadzkowe
4. Zbrojenie betonu
II. Stan surowy:
5. Konstrukcje żelbetowe
6. Ściany zewnętrzne
7. Ściany wewnętrzne
8. Dach
9. Ślusarka zewnętrzna
10. Ślusarka i stolarka drzwiowa
III. Roboty wykończeniowe
11. Elewacje
12. Tynki, okładziny
13. Malowanie i licowanie
14. Posadzki
15. Sufity
16. Wyposażenie dodatkowe
17. Schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych
IV. Roboty dotyczące dróg, chodników terenów zielonych
18. Opaska żwirowa
19. Chodniki
20. Droga wewnętrzna z miejscami postojowymi
21. Opaska żwirowa
22. Tereny zielone nasadzenia
V. Instalacje elektryczne wewnętrzne
23. Tablice i rozdzielnie
24. Trasy kablowe
25. Instalacje elektryczne
26. Oprawy oświetleniowe
27. Okablowanie strukturalne
28. System telewizji dozorowej
29. Instalacja oddymiania
30. Kotłowania gazowa
31. Instalacja odgromowa i uziemiająca
32. Pomiary
33. Fotowoltaika
34. Instalacja nagłośnienia
VI. Wewnętrzna instalacja wodociągowa, kanalizacyjna sanitarna z przyłączem, gazowa, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, przyłącza wody, kanalizacja deszczowa.
35. Instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania
36. Kotłownia gazowa z instalacjami
37. Instalacja wentylacji
38. Instalacja wod-kan z przyłączem kanalizacji sanitarnej
39. Instalacja wody – przyłącz
40. Instalacja kanalizacji deszczowej
VII. Wyposażenie sportowe
41. Koszykówka na boisko główne
42. Koszykówka - 2 boiska treningowe w sektorach skrajnych
43. Siatkówka na boisko główne
44. Siatkówka – 3 boiska treningowe
45. Tenis na boisko główne
46. Piłka ręczna na boisko główne
47. Drabinki gimnastyczne (montowane na ścianach szczytowych)
48. Piłkochwyty na ściany szczytowe
49. Drążek gimnastyczny wolnostojący
50. Liny i drabinki z szyną jezdną
51. Tablica wyników
52. Wyposażenie szatni
53. Siedziska na trybunę
54. Trybuna stał 2-rzędowa chowana we wnękach
55. Kotara grodząca z napędem elektrycznym
VIII. Instalacje elektryczne zewnętrzne
56. Układanie kabli
57. Oświetlenie
58. Pomiary elektryczne
IX. Zjazd
59. Roboty przygotowawcze
60. Przepust
61. Nawierzchnia zjazdu, krawężniki
 Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu budowlanego, wymaganego w celu prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania wykonanego obiektu. W celu uzyskania wymaganego pozwolenia a także wszelkich innych niezbędnych decyzji,, pozwoleń, uzgodnień itp., Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw.
1) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6 do SWZ.
 STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
 Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ.
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
2) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

09323000-9 - Węzeł cieplny lokalny

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21783043,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23895476,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21783043,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARCON Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733231685

7.3.3) Ulica: Aleja Piaskowa 103

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21783043,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.