eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Rozbudowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Pakość



Ogłoszenie z dnia 2023-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Pakość

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Pakość

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 525665024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/773801

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Pakość

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-decb4558-fec1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011620/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Pakość

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.7.2023.MG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1015629,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Rozbudowa infrastruktury sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Pakość”. Głównym celem zadania jest rozbudowa bazy sportowo- rekreacyjnej na terenie Gminy Pakość obejmująca:
1) BUDOWĘ SKATEPARKU W PAKOŚCI
przedmiotem inwestycji jest budowa płyty skateparku o nawierzchni betonowej, utwardzonej powierzchniowo o wymiarach: 12,5x40m. Na wykonanej nawierzchni planuje się montaż urządzeń sakateparku. Przykładowy zestaw został wskazany na rysunku A1-skatepark- koncepcja nr 2. Ponadto, w otoczeniu skateparku planuje się ustawienie elementów małej architektury takich jak: ławki, kosz na śmieci, stojak na rowery oraz tablica z regulaminem korzystania z obiektu. Inwestycja przewiduje również wykonanie oświetlenia obiektu, instalacji monitoringu, ogrodzenia (w tym montaż ekranów akustycznych) oraz wykonanie nasadzeń nowych drzew.
Dodatkowe uwagi:
- w chwili obecnej trwa procedura uzyskania zezwolenia od Starosty Inowrocławskiego na wycinkę drzew kolidujących z budową obiektu, krzewów rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2401C relacji Mokre – Krzekotowo – Pakość (odcinek ul. Mogileńskiej w Pakości – przy parku miejskim w którym planowana jest budowa skateparku) oraz procedura zgłoszenia budowy organowi administracji architektoniczno-budowlanej;
- załącznik nr A1- skatepark- koncepcja nr 2 zawiera minimalny zestaw urządzeń skateparku do montażu;
- Wykonawca zobowiązany jest usunięcia i utylizacji krzewów rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2401C relacji Mokre – Krzekotowo – Pakość (odcinek ul. Mogileńskiej w Pakości – przy parku miejskim w którym planowana jest budowa skateparku),
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania ogrodzenia z siatki powlekanej i słupków stalowych wysokości 1,00 m na odcinku od strony drogi powiatowej nr 2401C relacji Mokre – Krzekotowo – Pakość, długości ok 225,00 m, z uwzględnieniem istniejących dojść do przejść dla pieszych,
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania nasadzeń krzewów np.: róża pomarszczona (rosa rugosa), wzdłuż wykonanego ogrodzenia w ilości ok. 280,00 szt.
2) POSZERZENIE BAZY SPORTOWO- REKREACYJNEJ NA TERENIE SOŁECTWA GMINY PAKOŚĆ, W MIEJSCOWOŚCI RYCERZEWO
w ramach zadania przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni dojść do obiektów budowlanych, wykonanie i montaż altany ogrodowej z miejscem do grillowania, modernizację i rewitalizację boiska sportowego, w tym budowę nawierzchni utwardzonej poliuretanowej i wykonanie ogrodzenia boiska w postaci tzw. piłkochwytów, wzmocnienie skarpy brzegowej stawu z geokarty wraz z jego oczyszczeniem, wykonanie schodów terenowych na skarpie, modernizację i uzupełnienie ogrodzenia zewnętrznego z furtką, montaż urządzenia zabawowego dla dzieci, wydzielenie przestrzeni ogródka- rabatek dla dzieci, montaż urządzeń parkowych- ławek oraz koszy na śmieci oraz wykonanie nasadzeń krzewów i drzew ozdobnych. Inwestycja będzie miała miejsce na działce nr 103/10, obręb Rycerzewo, której właścicielem jest Gmina Pakość.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki (zamieszczone na platformie): dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wzór umowy, przedmiary robót, decyzje administracyjne.
Przedmiary załączone do SWZ stanowią jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia- mają charakter informacyjny. Zawarte w przedmiarach pozycje mają być pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną oraz innymi dokumentami zamówienia zobowiązany jest do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8891520945

7.3.3) Ulica: Słoneczna 24a

7.3.4) Miejscowość: Radziejów

7.3.5) Kod pocztowy: 88-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.