Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00246961/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
- 2021/BZP 00246961/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27 (po zmianach)
- 2021/BZP 00247009/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów nabiałowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl; http://zp.swnet.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZAKŁAD KARNY
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów nabiałowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dcda5da-36eb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017358/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Artykuły nabiałowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246961/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ARTYKUŁY NABIAŁOWE
1. ser topiony ( 100 g ) – 2 000 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 15542200-1, Polska Norma: PN-66/A-86233
2. serek homogenizowany naturalny ( 125-150 g ) – 800 kg (ilość szacunkowa) nomenklatura CPV: 15551000-5, Polska Norma: PN-91/A-86300 - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 15 dni
3. ser twarogowy chudy ( w postaci kostek 200 g ) – 4 300 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15542100-0, Polska Norma: PN-91/A-86300 - minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 15 dni
4. jogurt naturalny ( 120-150 g ) – 600 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15551310-1, Polska Norma: PN-A-86061:2002- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 15 dni
5. serek twarogowo-kanapkowy bez dodatku cukru ( 100-150 g ) - 600 kg nomenklatura CPV: 15545000-0, Polska Norma: PN-91/A-86300- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 15 dni
6. serek ziarnisty ( 100-150 g ) - 600 kg nomenklatura CPV: 15545000-0, Polska Norma: PN-91/A-86300- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 15 dni
7. serek typu fromage ( 100 g ) - 500 kg nomenklatura CPV: 15545000-0, Polska Norma: PN-91/A-86300- minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy - 15 dni
4.5.3.) Główny kod CPV: 15542200-1 - Ser miękki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15542100-0 - Ser twarogowy
15545000-0 - Pasty serowe do smarowania
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106732,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106732,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106732,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ol-TRADE Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452170691
7.3.3) Ulica: Powstańców 127
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-670
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
jakie przetargi wygrała firma
OL-TRADE S.C. MICHAŁ OLEK, ŁUKASZ PAJĄK , DARIUSZ GORYCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106732,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- 7/TP/24 - DOSTAWY NABIAŁU DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
- "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. z podziałem na 8 części"
- Dostawa żywności na potrzeby ZSP w Polanowie - Przedszkola Gminnego oraz Oddziałów Przedszkolnych na rok 2024
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: Ser twarogowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.