eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strawczyn › REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI STRAWCZYN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7961d7-2773-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rewitalizacja miejscowości Strawczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rewitalizacja miejscowości Strawczyn jest współfinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224877/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2517989,68 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2212257,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie.
Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu budynków usługowych, budowa urządzeń sportowych: boiska do siatkówki plażowej, wyciągu nart wodnych, elementów małej architektury: park linowy, siłownia plenerowa, lodowisko całoroczne, plac zabaw dla dzieci, ławki, latarnie, elementy pomocnicze wraz z zagospodarowaniem terenu.

Inwestycja na działkach o nr ewid. 633/1, 633/2, 633/3, 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640, 641, 642, 643, 644/1, 632, 631/1, 240/1, 238/1, 235/1, 232/1, 234, 288/1 obręb Strawczyn, gmina Strawczyn.

UWAGA! Zakres zamówienia jest ograniczony w stosunku do załączonej dokumentacji projektowej.

Zakres zamówienia został zmniejszony w stosunku do zakresu dokumentacji projektowej i obejmuje m.in.:
 Budowę parterowych budynków (A, B)
 Wiata lodowiska całorocznego
 Przestrzeń dla gastronomii typu food truck, stanowiska handlowe
 Elementy małej architektury:
• Schody terenowe i rampa dla niepełnosprawnych, korekta poziomu istniejącego chodnika uwzględniająca docelową rzędną terenu,
• park linowy,
• szachy terenowe,
• siłownia terenowa,
• przebieralnie,
• toalety,
• plac zabaw dla dzieci,
• stojaki na rowery,
• ławki,
• kosze na śmieci,
• boisko do siatkówki,
• tor wakeboard,
• labirynt z zabawką dla dzieci,
• budka ratownika,
• latarnie autonomiczne,
 instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, centralnego ogrzewania
 instalacja elektryczna
 nawierzchnie utwardzane tworzące ciągi pieszo-jezdne i piesze.

BUDYNEK A: budynek ma spełniać funkcję administracyjną strefy rekreacji ogólnej. W obiekcie znajdzie się recepcja z kasą i sklepem oraz zaplecze socjalne i magazynowe. W obiekcie znajduje się otwarta przestrzeń usługowa która będzie mieściła recepcję, sklep, punkt sprzedaży biletów na obiekty rekreacyjne oraz wypożyczalnię sprzętu sportowego. W tylnej części budynku znajduje się zaplecze socjalno-magazynowe składające się z korytarza pełniącego jednocześnie funkcję szatni dla pracowników, toalety oraz pomieszczenia magazynującego.
BUDYNEK B: budynek będzie spełniał funkcję obiektu z sanitariatami przeznaczonymi dla osób korzystających ze strefy rekreacji ogólnej. W projektowanym budynku zlokalizowano toaletę damską, toaletę męską, toaletę dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie techniczne.

WIATA LODOWISKO Budynek spełnia funkcję wiaty nad lodowiskiem. Obiekt ma charakter w pełni otwartej altany wkomponowanej w otaczającą zieleń. Wewnątrz znajduje się przestrzeń lodowiska o powierzchni 120 m2 . Budynek wyposażony w bandy dookoła tafli.

ELEMENTY MAŁEJ ARCHITEKTURY
a) Schody terenowe i rampa dla niepełnosprawnych, konstrukcja żelbetowa, pochylnia prowadząca z poziomu skorygowanej rzędnej południowo zachodniego obszaru terenu na poziom ścieżki w koronie wału zalewu.;
b) Park linowy – drewniane słupy wysokości 10 m, ustawione w pobliżu budynku recepcji, pozwalające na organizację trzypoziomowego toru linowego o różnych stopniach trudności, zaleca się montaż przez wykonawcę mającego stosowne doświadczenie zarówno w technicznym aspekcie realizacji jak i ustawienia kolejności poszczególnych elementów oraz stopnia ich trudności;
c) szachy terenowe i siłownia terenowa – utwardzone placyki w północno wschodniej części terenu. 4 sześciokątne place – skrajny północny z wykonaną w nawierzchni szachownicą terenową o wymiarach pola 50 x50 cm. Figury udostępniane przez obsługę i magazynowane w budynku recepcji. Pozostałe placyki wydzielonymi nawierzchnią bezpieczną strefami do montażu urządzeń siłowni terenowej zakłada się montaż następujących urządzeń: -„orbitrek”, „wyciąg górny”, „biegacz”,” twister”, „krzesło do wyciskania”, „taichi”. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów;
d) przebieralnie– sześciokątne obiekty wykonane z drewna, niezadaszone.
e) plac zabaw dla dzieci – przestrzeń w pobliżu recepcji, wyposażone w nawierzchnię bezpieczną wyposażona w trzy przestrzenne atrakcje-tory przeszkód dedykowana dla dzieci. Dobór urządzeń spełniających obowiązujące normy, montaż z zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych elementów;
f) elementy małej architektury i dodatkowego wyposażenia towarzyszącego obiektom kubaturowym: -stojaki na rowery -ławki -kosze na śmieci
g) boisko do siatkówki – boisko do plażowej piłki siatkowej, wymiary normatywne ze strefą bezpieczeństwa 2m dokoła. Słupki, siatka zgodne z zasadami sportowymi, słupki zabezpieczone okładzinami bezpiecznymi;
h) Tor wakeboard – tor do wakeboardingu zlokalizowany na wodzie, obsługiwany przez układ napędowy rozpięty na dwóch słupach, ustawionych na terenie zalewu. Słupy z odciągami montowanymi do zatopionych płyt betonowych. Rozwiązanie zakłada montaż gotowego toru posiadającego odpowiednie certyfikaty i spełniającego odpowiednie normy na czas montażu. Tor wykonany jako elementy pływające. Dostęp do toru z poziomu wody za pomocą pomostu pływającego. Dostęp realizowany poprzez wykupywanie kolejnych przejazdów;
i) labirynt z zabawką dla dzieci– urządzenie terenowe wykonane przy użyciu odpowiednio skomponowanej nawierzchni grysowej i roślinnej. W pierwszym etapie zrealizowany jako układ nawierzchni z biegiem czasu jako kompozycja przestrzenna przy użyciu dobranych pielęgnowanych roślin. W punkcie centralnym „zabawka dla dzieci” – urządzenie terenowe, składające się z dwóch stanowisk dla maksymalnie 3 – 4 dzieci jednocześnie. Z jednej części dwie układanki składające się z umieszczonych współosiowo trzech sześciokątów, gdzie poprzez manewrowanie ustawieniem względem siebie tworzy się konkretny obrazek. W drugiej części „koło fortuny” składające się z koła losowania – 14 numerów i dwa pola „bankrut”, i 14 umieszczonych w dwóch kolumnach prostopadłościanów o podstawie trójkąta z zaokrąglonymi krawędziami krótkimi. Na płaszczyznach bocznych elementów umieszczone kolejno numer, pytanie i odpowiedź. Tematyka quiz przyrodniczo-literacki związany z najbliższym regionem.
j) budka ratownika – miejsce czasowego dyżurowania ratowników zlokalizowane na wydzielonej, istniejącej plaży, konstrukcja drewniana
k) latarnie autonomiczne – latarnie wyposażone w ogniwa fotowoltaiczne i baterie Uwaga: elementy gotowe do montażu na terenie dostarczone na etapie realizacji spełniać muszą wymogi obowiązujących w tym czasie przepisów i posiadać muszą odpowiednie certyfikaty i dopuszczenia do użytkowania.

Drogi wewnętrzne o szer. 3,0m i 5,0m mają być wykonane z nawierzchni z kostki betonowej. Wzdłuż drogi wewnętrznej przed budynkami znajdować się będzie parking z 10 stanowiskami do parkowania prostopadłego o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz dwa stanowiska dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75m x 5,0m oraz trzy stanowiska do parkowania równoległego o wymiarach 2,5m x 7,0m. Odcinek drogi wewnętrznej zaczyna się i kończy rondami o jezdni szerokości 5,0m.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1298920,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego i modernizacja placu zabaw

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego i modernizacja placu zabaw przy Zespole Placówek Oświatowych w Strawczynie, działka nr ewid. 834/5 oraz 833/8 gm. Strawczyn.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
 utworzenie wewnętrznych utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych (działka Nr 833/8),
 modernizację placu zabaw (montaż nowych urządzeń placu zabaw, wykonanie nawierzchni syntetycznej stref bezpieczeństwa urządzeń),
 elementy małej architektury: ławki i kosze na śmieci, stojak na rower,
 rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego,
 ogrodzenie terenu działki nr ewid. 833/8 od strony wschodniej,
 nasadzenie roślinności,
 niwelację terenu.

UWAGA!!! Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy altany.

Na planie zagospodarowania terenu pokazano usytuowanie przeznaczonych do budowy elementów wraz z układem komunikacyjnym całego terenu.

Na terenie inwestycji znajdować się będzie droga manewrowa o szerokości od 4,00 m do 5,00m. Wzdłuż drogi wewnętrznej o szerokości 5,00m przewidziano miejsca parkingowe prostopadłe. Miejsca parkingowe dla samochodów osobowych posiadać będą wymiary 2,50x5,00m, miejsca dla osoby niepełnosprawnej 3,60 x 5,00m.

Zakres prac modernizacyjnych istniejącego placu zabaw:
– demontaż istniejących urządzeń placu zabaw (tj.: kiwak żabka, piaskownica, zestaw jednowieżowy ze ślizgawką, huśtawka);
– montaż nowych urządzeń zabawowo-rekreacyjnych;
– demontaż istniejących elementów architektury na placu zabaw (stolik z ławkami, ławki);
– montaż nowych elementów architektury (stolik z ławkami, ławki z oparciem, kosz na śmieci);
– wykonanie nowej nawierzchni stref bezpieczeństwa urządzeń- nawierzchnia bezpieczna, syntetyczna;
– ogrodzenie placu zabaw, systemowe, panele stalowe- istniejące bez zmian.

Nawierzchnia placu zabaw dla dzieci - nawierzchnia trawiasta, trawnik z mieszanki traw odpornych na zadeptanie. Nawierzchnia strefy bezpieczeństwa pod urządzenia zabawowo- rekreacyjne (istniejące i nowoprojektowane)- nawierzchnia bezpieczna, syntetyczna.
Urządzenia zabawowo- rekreacyjne tj.(z dopuszczeniem innych urządzeń równoważnych technicznie):
– huśtawka szt.1
– kiwak szt.1
– zestaw linarny szt.1
– zestaw rekreacyjny jednowieżowy szt.1
– piaskownica szt.1
– urządzenie ruchome szt.1
– urządzenie ruchowe szt.1

Budynek gospodarczy przewidziany do rozbiórki, usytuowany jest na działce nr ewid. 833/8, w miejscowości Strawczyn. Budynek parterowy, niepodpiwniczony. Wejście główne do budynku od strony zachodniej.

Ukształtowanie terenów zielonych polega na wykonaniu trawników oraz nasadzeń krzewów i drzew przy ciągu pieszym. Przewidywane jest wykonanie trawnika z mieszanką traw odpornych na zadeptanie. Do nasadzeń wybrano przede wszystkim rośliny charakteryzujące się następującymi cechami:
- małymi wymaganiami glebowymi,
- dużą odpornością na niesprzyjające warunki atmosferyczne,
- wymagającymi nielicznych zabiegów agrotechnicznych.
- wysokość nasadzanych roślin nie mniejsza niż 100 cm.
Wymagane nasadzenia na terenie działki zostały oznaczone na planie zagospodarowania.
Szczegółowy zakres zadania: zgodnie z dołączoną dokumentacją techniczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 376564,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i klub seniora
Inwestycja dotyczy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i Klub Seniora, działki nr ewid. 833/8 i 834/5, obręb Strawczyn.

Zakres przedmiotu zamówienia:
 przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie na schronisko młodzieżowe i klub seniora (w tym: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe na parterze budynku ZPO),
 instalacja wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, wentylacyjna.

Istniejący budynek Zespołu Placówek Oświatowych V-kondygnacyjny (IV kondygnacje i poddasze użytkowe), I- i II-kondygnacyjny (sala gimnastyczna). Budynki połączone są funkcjonalnie łącznikiem. Istniejący budynek Zespołu Placówek Oświatowych w Strawczynie nie zmieni sposobu przeznaczenia, będzie nadal pełnił funkcję budynku użyteczności publicznej, tj. budynku oświaty. W części pomieszczeń parteru budynku ZPO wydzielone zostaną pomieszczenia schroniska młodzieżowego i Klubu Seniora.

Na parterze planowanej adaptacji znajdować się będą pomieszczenia: Biblioteka z czytelnią, pomieszczenia schroniska młodzieżowego, Klub Seniora z pomieszczeniami towarzyszącymi, węzeł sanitarny ogólny (damski i męski), pomieszczenie porządkowe oraz pokój socjalny pracowników. Biblioteka z czytelnią będzie się znajdować przy wejściu głównym do budynku szkoły.

Klub Seniora wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi będzie przy drugim wejściu do budynku (elewacja północna). Przy istniejących schodach zewnętrznych należy zainstalować pochylnie dla osób niepełnosprawnych, wejścia do budynku (elewacja północna).

Bezpośrednio przy sali przeznaczonej na Klub Seniora będzie się znajdować WC dla osób niepełnosprawnych oraz aneks kuchenny. Seniorzy będą mogli również korzystać z projektowanych węzłów sanitarnych ogólnych (damski i męski).
W planowanej adaptacji części pomieszczeń parteru przewidziano pomieszczenia, dla osób przebywających w schronisku, w tym:
– 4 pokoje trzyosobowe, z łazienką;
– 1 pokój dwuosobowy dla osób niepełnosprawnych z łazienką;
– Aneks kuchenny;
– Magazyn pościeli czystej oraz pościeli brudnej;
– Węzeł sanitarny ogólny (damski i męski).

Pomieszczenia schroniska młodzieżowego i Klubu Seniora zostaną oddzielone od części szkolnej budynku drzwiami o odporności ogniowej EIS60. Ewakuacja z pomieszczeń schroniska młodzieży i Klubu Seniora będzie się odbywała poprzez istniejące wyjścia zewnętrzne od strony północnej. W zakres robót wchodzi m.in. wymiana istniejących okien w adaptowanych pomieszczeniach znajdujących się w odległości mniejszej niż 4m od okien sąsiednich znajdujących się w innej strefie pożarowej (pom. Biblioteka). Okna o odporności ogniowej EI60. Należy także wymienić istniejące okna w klatce schodowej na okno o odporności ogniowej EI60.

Zmiany w budynku- PARTER BUDYNKU
Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą:
– skucie istniejącej posadzki w adoptowanych pomieszczeniach części parteru,
– rozbiórka istniejącej ścianki działowej w pomieszczeniu biblioteki,
– rozbiórka istniejących ścianek działowych w pom. WC damskie i męskie;
– rozbiórka fragmentu ściany w korytarzu;
– demontaż istniejącej armatury łazienkowej;
– wykucie bruzd w ścianach do osadzenia nadproży stalowych;
– poszerzenie otworów drzwiowych pod projektowaną ślusarkę drzwiową
– wykucie nowych otworów drzwiowych
– wykucie nowych otworów drzwiowych pomiędzy biblioteką i czytelnią oraz w
pomieszczeniu 1.20;
– demontaż stolarki okiennej i drzwiowej;
– demontaż istniejącego ocieplenia ze styropianu na odcinku 2m
– pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące.

UWAGA! Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wyposażenia (z wyjątkiem białego montażu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.5.) Wartość części: 536771,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część 1. Wykonanie nowego produktu turystycznego nad zalewem w Strawczynie – 1 568 000,00 zł brutto.

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5368000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5880936,92 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:

Część 2. Przebudowa wewnętrznego układu komunikacyjnego i modernizacja placu zabaw – 457 000,00 zł brutto

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 682936,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Dom z klasą” M.M. Othman Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591708438

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 21 lok. 20,

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-512

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 215 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.