eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Kompleksowa dostawa ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do obiektów Centrum Kultury i Sztuki w Koninie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do obiektów Centrum Kultury i Sztuki w Koninie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury i Sztuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311104032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okólna 47A

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: /63/ 243 63 50

1.5.8.) Numer faksu: /63/ 243 63 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckis@ckis.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckis.konin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do obiektów Centrum Kultury i Sztuki w Koninie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c1297e4-5821-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art.214 ust.1 pkt.1 lit.a

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
1) Roczna wartość zamówienia obiętego dotychczasową umową jest większa od kwoty 130 000 zł w związku z tym Zamawiający jest zobowiązany do udzielenia zamówienie w procedurze wynikającej z ustawy.
2) Charakter zamówienia, jego specyficzne cechy techniczne (ciągła niezawodna dostawa ciepła z miejskiej sieci ciepłowniczej) powodujące , że na rynku nie występuje więcej niż jeden podmiot, który mógłby realizować zamówienie – czyli zależne jest od istnienia faktycznego monopolu na rynku tych dostaw. W świetle powyższego brak jest rozwiązania alternatywego lub zastępczego, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA .392-5-2/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa dostawa ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej do obiektów Centrum Kultury i Sztuki w Koninie w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia .
2. Miejsce kompleksowej dostawy ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej , lokalizacja obiektu(ów)
- Centrum Kultury i Sztuki w Koninie, ul. Okólna 47A,
- Galeria Sztuki CKIS – Wieża Ciśnień, ul. Kolejowa 1A,
- Dom Kultury Oskard, Konin ul. Aleja 1-go Maja 7a
3. Dane techniczno eksploatacyjne, określenie potrzeb w zakresie dostawy ciepła określają karty obiektów – stanowiące załącznik nr 1 do zaproszenia do negocjacji .

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej - KONIN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310013652,

7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 1

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-510

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia zawarta została na czas nieoznaczony. w związku z brakiem możliwości okresśenia terminu w przypadku umowy na czas określony zamawiający wskazuje prawidłowy okres realizacji umowy .

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.