eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci



Og³oszenie z dnia 2021-12-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZCZUCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660772

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolno¶ci 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczucin

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-230

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umigszczucin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/umigszczucin

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ced71dfd-58d7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00307287

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003046/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu który jest dostêpny pod adresem: https://miniportal.uzp.gpv.pl ,
ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wsp/portal/ oraz/lub poczty elektronicznej

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.9.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci.
2. Zamówienie obejmuje dostawê sprzêtu dydaktycznego, pomocy dydaktycznych, sprzêtu i wyposa¿enia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i d¼wiêku, mebli szkolnych oraz oprogramowania do przetwarzania obrazów.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Rozdziale 6

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania d¼wiêku i obrazu wideo

32340000-8 - Mikrofony i g³o¶niki

32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo

38650000-6 - Sprzêt fotograficzny

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny

42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo

48328000-3 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ umowy
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiaj±cy, przewiduje równie¿ nastêpuj±ce mo¿liwo¶ci dokonania zmiany zawartej umowy z uwzglêdnieniem art. 455 ustawy Pzp, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
2.1 zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy:
a) realizacja przedmiotu umowy wymaga uzyskania stosownych dokumentów z urzêdów administracji pañstwowej (np. urzêdu celnego), a z przyczyn niezale¿nych od Stron niemo¿liwe by³o uzyskanie tych dokumentów w terminach przewidzianych w przepisach prawa. Zmiana do umowy dopuszczalna jest po przedstawieniu przez Wykonawcê stosowanego dokumentu z urzêdu. W takim przypadku strony ustal± nowy termin realizacji zamówienia.
2.2 dla zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia:
a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci:
a.1. niedostêpno¶æ na rynku sprzêtów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, spowodowan± zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku produktu. Zaoferowany produkt nie mo¿e mieæ parametrów gorszych ni¿ okre¶lone w Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartego w Rozdziale 6 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: o¶wiadczenie od producenta o zaprzestaniu produkcji produktu zaoferowanego wraz z materia³ami producenta po¶wiadczaj±cymi spe³nienie wymaganych parametrów.;
a.2. pojawieniem siê na rynku produktu nowszej generacji (b±d¼ w nowszej technologii) pozwalaj±cego na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy. Zaoferowany produkt nie mo¿e mieæ parametrów gorszych ni¿ okre¶lono w Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartego w Rozdziale 6 do SWZ. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: o¶wiadczenie od producenta
o rozpoczêciu i prowadzeniu produkcji produktu nowej generacji lub nowej technologii wraz z materia³ami producenta po¶wiadczaj±cymi spe³nienie wymaganych parametrów.;
a.3. zmianê umowy w zakresie zmiany numeru katalogowego, nazwy handlowej, które wynikn± w okresie realizacji umowy i nie by³y mo¿liwe do przewidzenia przez ¿adn± ze strony umowy oraz o ile zmiana taka nie spowoduje zmiany ceny towaru (w przeliczeniu do nowej objêto¶ci lub gramatury towaru – je¿eli dotyczy). Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ: o¶wiadczenie od producenta lub dystrybutora, potwierdzaj±ce wprowadzony zakres zmian dla danego produktu;
2.3 nie stanowi istotnej zmiany umowy w szczególno¶ci:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec podwykonawców);
b) zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.

3. Wszelkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany, o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem ust. 4.
4. Zmiany wymienione w ust. 2 pkt 2.3 nie wymagaj± aneksu. Strony sk³adaj± wnioski o konieczno¶ci wprowadzenia nieistotnej zmiany do umowy wraz z opisem tej zmiany. Wniosek stanowi integralny za³±cznik do umowy, a jego tre¶æ zastêpuje pierwotnie zawart± umowê tylko w zmienionych punktach.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Adres: https://miniportal.uzp.gov.pl lub https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.