eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prószków › "Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego-parkingu wraz z wyburzeniem budynków gospodarczych przy Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego-parkingu wraz z wyburzeniem budynków gospodarczych przy Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774648092

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsproszkow.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

dpsproszkow.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego-parkingu wraz z wyburzeniem budynków gospodarczych przy Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1278b7a7-2c11-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003187/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa nawierzchni placu gospodarczego - parkingu wraz z rozbiórką zabudowań gospodarczych przy DPS w Prószkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232914/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-III.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części I postępowania jest wyburzenie starych budynków gospodarczych DPS w Prószkowie przy ul. Zamkowej 8.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekty architektoniczno-budowlany, Projekt Techniczny, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża budowlana, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża sanitarna, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża elektryczna, przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1-6 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.5.) Wartość części: 46124,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia II części postępowania jest wymiana nawierzchni placu gospodarczego-parkinguDPS w Prószkowie przy ul.Zamkowej 8. Zakres robót budowlanych obejmuje min :
• roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni,
• wykonanie odwodnienia placu,
• wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia placu,
• nasadzenia na planowanych terenach zielonych,
• wykonanie nowej nawierzchni placu,
• naprawa istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowych elementów (bramy).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: projekty architektoniczno-budowlany, Projekt Techniczny, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża budowlana, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża sanitarna, Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót- branża elektryczna, przedmiary robót, stanowiące odpowiednio załączniki nr 1-6 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44163112-8 - Układ kanalizacyjny

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.5.) Wartość części: 583630,01 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112733,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URSA Roboty budowlane Artur Szałankiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121714157

7.3.3) Ulica: Osiek

7.3.4) Miejscowość: Osiek

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657589,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1155328,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657589,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana Badura Damian

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551910374

7.3.3) Ulica: Olbrachcice

7.3.4) Miejscowość: Olbrachcice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-210

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657589,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.