eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/905869

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7f6aff4-f329-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047083/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w obrębie ul. Krakowskiej zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.137.2024.TID-2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7317073,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Budowa dróg wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wodociągów i kanalizacji sanitarnej w obrębie ul. Krakowskiej na terenie Miasta i Gminy Połaniec, tj. budowy trzech odcinków dróg: T1 o długości ok. 210 mb, T2 o długości ok. 350 mb oraz T3 o długości ok. 300 mb. Zamówienie należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i jego załącznikami stanowiącymi załącznik do SWZ.
2. Załączony Program Funkcjonalno-Użytkowy- stanowi podstawę do oszacowania robót.
3. Załączniki do PFU:
a. Dokumentacja geotechniczna;
b. Koncepcja projektowa – plan sytuacyjno-wysokościowy, profile podłużne oraz przekrój typowy;
c. Uzgodnienie z GDDKiA;
d. Warunki techniczne PGK w Połańcu z dn. 05.05.2024r.;
e. Pismo Gminy Połaniec z dn. 12.02.2024r.;
4. Pismo Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 06.02.2024r. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w niniejszym zamówieniu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego.
5. W ramach zakresu projektowego należy zaprojektować zgodnie z PFU całość zakresu wraz
z asfaltem. W ramach zakresu do wykonania należy przyjąć wykonanie dróg bez warstw asfaltu – jako pierwszy etap (II etap – zostanie wykonany oddzielnym zadaniem). Należy przystosować elementy infrastruktury technicznej, znajdujących się między krawężnikami do rzędnych aktualnie wykonywanej górnej warstwy jezdnej (bez asfaltu). Należy przewidzieć możliwość regulacji wysokościowej wszystkich w/w elementów, podczas wykonania warstw asfaltu w kolejnym etapie.
6. Należy sporządzić dwa kosztorysy: pierwszy do wykonania zakresu tego zadania (bez asfaltu) oraz drugi uwzgledniający wykonanie kolejnego etapu oddzielnym zamówieniem – regulacja studni wraz z ułożeniem obu warstw asfaltu.
7. Wykonanie warstw asfaltu należy przyjąć jedynie w obrębie skrzyżowań z drogami zaliczonymi do kategorii dróg gminnych oraz w obrębie planowanego skrzyżowania z drogą krajową nr 79 do granicy pasa drogowego.
8. Do wartości oferty należy uwzględnić wszystkie prace projektowe oraz budowlane niezbędne do wykonania lewoskrętu w obrębie skrzyżowania z droga krajową.
9. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania odstępstwa od budowy kanału technologicznego ponieważ planowane drogi wraz z infrastrukturą mają uzbroić obszar przeznaczony
w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego pod tereny mieszkaniowo usługowe.
10. Zamawiający informuje, iż należy przyjąć rozwiązania dotyczące oświetlenia ulicznego zgodnie z istniejącym oświetleniem na terenie przyległego osiedla, które zostały przedstawione w załączniku: „Wytyczne do elektryki” (typ słupów, oprawy oświetleniowe wyposażone w gniazdo ZHAGA i sterownik współpracy z istniejącą platformą użytkowaną przez Zamawiającego).
11. Należy zamiast studni kablowych żelbetowych SKR-2 zastosować studnie SK-2. Należy przyjąć więcej o 2 szt. studni SK-2 które będzie trzeba zaprojektować na zaplanowanej sieci oraz dwie studnie SK-2 z odejściem pod projektowaną drogą jako przyszłe rozgałęzienie.
12. Zamawiający zgodnie z założeniami PFU zakłada, iż woda deszczowa zostanie odprowadzona do istniejącego rowu przy drodze krajowej. W przypadku odmowy Wód Polskich na takie rozwiązanie i przy wzroście wartości dla wykonania w/w odwodnienia Zamawiający bierze pod uwagę zwiększenie wynagrodzenia o udokumentowaną kosztorysowo wartość robót.
13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
14. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
15. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
16. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
17. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i zamontować tablicę informacyjną zawierającą oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład, zgodnie z § 2 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953).
18. Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 8. Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
19. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
Wymagania dodatkowe:
20. Zamawiający zaleca , aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty dokonał wizji lokalnej, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej.
21. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
22. Wykonawca po opracowaniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu pozwolenia na budowę opracuje kosztorys inwestorski z podziałem na zakresy prac tj. zgodnie z wyznaczonymi odcinkami T1, T2 i T3 oraz ze względu na branżę. Jednocześnie wykonawca dokona aktualizacji kosztorysów maksymalnie 3 krotnie w okresie 5 lat na wezwanie zamawiającego.
23. Wymagany okres gwarancji i okres rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót – min. 60 miesięcy, a max. 72 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w sytuacji, gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu złożono trzy oferty, ceny wszystkich przekraczają kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, którą Zamawiający podał przed otwarciem ofert – tj. kwotę 3 684 210,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty w związku z czym postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.