Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257398/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wózka z teleskopowym wysięgnikiem hydraulicznym wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedliska 77
1.5.2.) Miejscowość: Siedliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 6291532
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6401151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wózka z teleskopowym wysięgnikiem hydraulicznym wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f6aafaf-0408-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00307161
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257398/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/07/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego fabrycznie, nieużywanego wózka z teleskopowym wysięgnikiem hydraulicznym zamontowanym z boku wraz z osprzętem (widły, chwytak, łyżka) do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Siedliskach administrowanego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku, Siedliska 77, gmina Ełk, powiat ełcki, woj. warmińsko-mazurskie.
2. Dostawa nowego fabrycznie, nieużywanego wózka (maszyna kołowa) z teleskopowym wysięgnikiem hydraulicznym zamontowanym z boku wraz z osprzętem (łyżka, chwytak, widły), o minimalnych wymaganiach techniczno – jakościowych:
1) Długość maszyny do czoła osprzętu – min 3100 mm.
2) Wysokość maszyny – max 2200 mm.
3) Szerokość maszyny – max 1300 mm.
4) Wysokość załadunku – min 4400 mm.
5) Masa bez ładunku - min 5100 kg.
6) Silnik – wysokoprężny, moc min 46 kW, ekologiczny, spełanijący wymogi co najmniej aktualnie obowiązujących norm poziomu emisji spalin EU.
7) Kabina operatora- wentylowa, ogrzewana, wyciszona, regulowany fotel, wycieraczki szyby przedniej, wskaźnik poziomu paliwa, ochrona ROPS – konstrukcja zabezpieczająca przy wywróceniu, FOPS - konstrukcja zabezpieczająca przed spadającymi przedmiotami.
8) Oświetlenie - światła przednie i tylne, światło w kabinie, lampa ostrzegawcza (kogut ostrzegawczy).
9) Sygnał dźwiękowy przy jeździe wstecz.
10) Ogumienie PPS antyprzebiciowe – opony z przodu 27x10x12, opony z tyłu 23x9x10.
11) Osprzęt - łyżka o pojemności min 0,50 m3, chwytak recyklingowy, widły, szybkozłączki hydrauliczne do łączenia przewodów hydraulicznych osprzętu.
12) Wyposażony dodatkowo w apteczkę, gaśnicę i trójkąt ostrzegawczy
13) Rok produkcji: 2022 r.
3. Wózek (maszyna kołowa) ma posiadać znak CE.
4. Wykonawca zapewni minimum 24 miesięczną gwarancję na dostarczony wózek z teleskopowym wysięgnikiem hydraulicznym wraz z osprzętem.
5. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny z czasem reakcji serwisu do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42418000-9 - Maszyny do podnoszenia, przenoszenia, załadunku lub rozładunku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42410000-3 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERHANDLER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001375080
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.