eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych, pracowników RON i pracowników OWC 15 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych, pracowników RON i pracowników OWC 15 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/15wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych, pracowników RON i pracowników OWC 15 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b442ee65-30bd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237381/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 48-ZP-10-21/136

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2082343,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6a, w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 7a oraz w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie uprawnienia zawodowe wskazane w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.5.5.) Wartość części: 1097433,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników RON w miejscowości Szczecin
Usługa medyczna obejmuje:
1) profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne),
2) badania laboratoryjne, diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne,
3) badania sanitarno-epidemiologiczne,
4) badania kierowców i kandydatów na kierowców wynikające z odrębnych ustaw.
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6b, w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 7b oraz w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 8B do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie uprawnienia zawodowe wskazane w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.5.5.) Wartość części: 128405,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników OWC w miejscowości Szczecin
Usługa medyczna obejmuje:
1) profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne),
2) badania laboratoryjne, diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne,
3) badanie osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6C, w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 7c oraz w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 8c do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie uprawnienia zawodowe wskazane w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.5.5.) Wartość części: 10570,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla żołnierzy zawodowych w miejscowości Stargard
Usługa medyczna obejmuje:
1) profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne),
2) badania laboratoryjne, diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne,
3) badania sanitarno-epidemiologiczne,
4) badania kierowców i kandydatów na kierowców wynikające z odrębnych ustaw.
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6D, w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 7d oraz w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 8d do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie uprawnienia zawodowe wskazane w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.5.5.) Wartość części: 753412,34 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników RON w miejscowości Stargard
Usługa medyczna obejmuje:
1) profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne),
2) badania laboratoryjne, diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne,
3) badania sanitarno-epidemiologiczne,
4) badania kierowców i kandydatów na kierowców wynikające z odrębnych ustaw.
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6e, w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 7e oraz w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 8e do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie uprawnienia zawodowe wskazane w dokumentach postępowania

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.5.5.) Wartość części: 86058,62 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy dla pracowników OWC w miejscowości Stargard
Usługa medyczna obejmuje:
1) profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne),
2) badania laboratoryjne, diagnostyczne, konsultacje specjalistyczne,
3) badanie osób ubiegających się o wpis lub posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Szczegółowy opis, wymagania i sposób wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 6F, w „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik nr 7f oraz w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 8f do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach. Wykonawca zobowiązany jest także do dysponowania osobami skierowanymi do realizacji usługi, posiadającymi przez cały okres jej świadczenia odpowiednie uprawnienia zawodowe wskazane w dokumentach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85148000-8 - Usługi analizy medycznej

4.5.5.) Wartość części: 6463,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507410,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507410,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507410,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512543558

7.3.3) Ulica: Piotra Skargo 9-11

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-965

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) WOMP ZCLiP, ul. Bolesława Śmiałego 33, Szczecin - Badanie czucia wibracji i próba oziębieniowa, Konsultacja nefrologiczna
2) Psycholog Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Magdalena Zubkiewicz, ul. Śląska 52, 70-430 Szczecin - Badanie psychotechniczne dla operatorów: wózków widłowych, suwnic, podnośników, platform, układnic magazynowych, samojezdnych ciężkich maszyn budowlanych, maszynistów maszyn towarowych, itp.
3) EVOMED Sp. z o.o., ul. S. Dubois 27, 71-610 Szczecin (Centrum Medyczne EVOMED, ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin) - Tomografia komputerowa kręgosłupa (1 odcinek) bez kontrastu, Tomografia komputerowa kręgosłupa (1 odcinek) z kontrastem, Rezonans magnetyczny kręgosłupa (1 odcinek) bez kontrastu, Rezonans magnetyczny kręgosłupa (1 odcinek) z kontrastem, TK głowy / bez kontrastu, TK głowy / z kontrastem, RM głowy / bez kontrastu, RM głowy / z kontrastem


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507410,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60537,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60537,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60537,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512543558

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 9-11

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-965

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) WOMP ZCLiP, ul. Bolesława Śmiałego 33, Szczecin - Badanie czucia wibracji i próba oziębieniowa, Konsultacja nefrologiczna
2) Psycholog Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Magdalena Zubkiewicz, ul. Śląska 52, 70-430 Szczecin - Badanie psychotechniczne dla operatorów: wózków widłowych, suwnic, podnośników, platform, układnic magazynowych, samojezdnych ciężkich maszyn budowlanych, maszynistów maszyn towarowych, itp.
3) EVOMED Sp. z o.o., ul. S. Dubois 27, 71-610 Szczecin (Centrum Medyczne EVOMED, ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin) - Tomografia komputerowa kręgosłupa (1 odcinek) bez kontrastu, Tomografia komputerowa kręgosłupa (1 odcinek) z kontrastem, Rezonans magnetyczny kręgosłupa (1 odcinek) bez kontrastu, Rezonans magnetyczny kręgosłupa (1 odcinek) z kontrastem, TK głowy / bez kontrastu, TK głowy / z kontrastem, RM głowy / bez kontrastu, RM głowy / z kontrastem


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60537,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5974,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5974,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5974,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8512543558

7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 9-11

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-965

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) WOMP ZCLiP, ul. Bolesława Śmiałego 33, Szczecin - Badanie czucia wibracji i próba oziębieniowa, Konsultacja nefrologiczna
2) Psycholog Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Magdalena Zubkiewicz, ul. Śląska 52, 70-430 Szczecin - Badanie psychotechniczne dla operatorów: wózków widłowych, suwnic, podnośników, platform, układnic magazynowych, samojezdnych ciężkich maszyn budowlanych, maszynistów maszyn towarowych, itp.
3) EVOMED Sp. z o.o., ul. S. Dubois 27, 71-610 Szczecin (Centrum Medyczne EVOMED, ul. Piotra Skargi 9-11, 70-965 Szczecin) - Tomografia komputerowa kręgosłupa (1 odcinek) bez kontrastu, Tomografia komputerowa kręgosłupa (1 odcinek) z kontrastem, Rezonans magnetyczny kręgosłupa (1 odcinek) bez kontrastu, Rezonans magnetyczny kręgosłupa (1 odcinek) z kontrastem, TK głowy / bez kontrastu, TK głowy / z kontrastem, RM głowy / bez kontrastu, RM głowy / z kontrastem


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5974,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340488,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340488,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340488,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542068168

7.3.3) Ulica: Aleja Żołnierza 37

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Diagnostyka SP. z o.o. ul. Prof. M. Życzkowskiego 16 31-864 Kraków - Badania laboratoryjne
2) Audiocentrum Marcin Ziętek Ul. Grobla 1B 61-858 Poznań - Badania audiometryczne słuchu
3) Ośrodek Badań Psychologicznych i Lekarskich NZOZ s.c. Bratos ul. Okrzei 3F 73-110 Stargard - Badania psychologiczne osób ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz badania psychotechniczne dla operatorów : wózków widłowych, suwnic, podnośników, platform, itd.
4) Gabinet Lekarski Ul. Limanowskiego 1/2/3 73-110 Stargard - Wykonywanie usług medycznych w zakresie konsultacji kardiologicznych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340488,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42372,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42372,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42372,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542068168

7.3.3) Ulica: Aleja Żołnierza 37

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Diagnostyka SP. z o.o. ul. Prof. M. Życzkowskiego 16 31-864 Kraków - Badania laboratoryjne
2) Audiocentrum Marcin Ziętek Ul. Grobla 1B 61-858 Poznań - Badania audiometryczne słuchu
3) Ośrodek Badań Psychologicznych i Lekarskich NZOZ s.c. Bratos ul. Okrzei 3F 73-110 Stargard - Badania psychologiczne osób ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz badania psychotechniczne dla operatorów : wózków widłowych, suwnic, podnośników, platform, itd.
4) Gabinet Lekarski Ul. Limanowskiego 1/2/3 73-110 Stargard - Wykonywanie usług medycznych w zakresie konsultacji kardiologicznych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4149,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4149,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4149,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8542068168

7.3.3) Ulica: Aleja Żołnierza 37

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Diagnostyka SP. z o.o. ul. Prof. M. Życzkowskiego 16 31-864 Kraków - Badania laboratoryjne
2) Audiocentrum Marcin Ziętek Ul. Grobla 1B 61-858 Poznań - Badania audiometryczne słuchu
3) Ośrodek Badań Psychologicznych i Lekarskich NZOZ s.c. Bratos ul. Okrzei 3F 73-110 Stargard - Badania psychologiczne osób ubiegających się o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz badania psychotechniczne dla operatorów : wózków widłowych, suwnic, podnośników, platform, itd.
4) Gabinet Lekarski Ul. Limanowskiego 1/2/3 73-110 Stargard - Wykonywanie usług medycznych w zakresie konsultacji kardiologicznych.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4149,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji dla umowy dla części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 , o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji –
w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu wartości wykonanych usług do 70% wartości zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.