eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Przebudowa dróg położonych na terenie gminy Końskie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg położonych na terenie gminy Końskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009797

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Końskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkonskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ed118e1-d17b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg położonych na terenie gminy Końskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ed118e1-d17b-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034005/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa przebudowa dróg gminnych i parkingów na terenie gminy Końskie

1.1.7 Budowa i przebudowa dróg wew. na ternie gminy Końskie (Dyszów, Izabelów, Koczwara, Kornica, Nieświń, Nowy Dziebałtów, Nowy Kazanów, Pomyków, Stary Dziebałtów, Stara Kuźnica,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00215852

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP- 271.1.7.2024.EP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej w Izabelowie (fundusz sołecki).
Długość odcinka 100 mb szerokości 3,0m, szerokość poboczy z kruszywa fr. 0/31,5mm 0,5 m , kategoria ruchu KR 2.
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+3 cm (AC11W
i AC8S) ;
- obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 8 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 24700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym i Starym Dziebałtowie (fundusz sołecki s. Nowy Dziebałtów i Stary Dziebałtów).
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 505 mb, szerokości nawierzchni
z kruszywa 4,0 m.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wyprofilowanie równiarką istniejącej nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa frakcji 0/31,5mm gr. 20 cm po zagęszczeniu,
-wyrównanie poboczy zmiennym szer. 0,5 m,
- roboty przygotowawcze i porządkowe
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 72360,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Położenie nawierzchni asfaltowej na ul. Leśnej w Rogowie (fundusz sołecki).
Przebudowa drogi gminnej o łącznej długości 143 mb ( 45m, 38m, 60m) szerokości nawierzchni bitumicznej w zależności od odcinka od 5-6,5 m, pobocza z kruszywa szer. 0,75 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- częściowe frezowanie nawierzchni bitumicznej,
- wymiana krawężników betonowych 15x30x100 m o łącznej dł. 90 mb na ławie betonowej
z oporem,
- ułożenie warstwy ścieralanej z betonu asfaltowego gr. w-wy 4 cm,
- wykonanie podbudowy tłuczniowej szer. 5,0 na długości 60 mb w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 1 km, wykonanie podbudowy z kruszywa
fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3+4 cm (AC11W
i AC8S) ;
-obustronne utwardzenie poboczy na dł. 100 m szer. 0,5 m, gr. 8 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 71953,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi na terenie sołectwa Dyszów ul. Gajówka Klonowa (fundusz sołecki).
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 390 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej zmienna 3,5-4,0 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- poszerzenie jednostronne nawierzchni (ok 1m) w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniem – 80m2,
- regulacja studni kanalizacji sanitarnej na pierścieniach betonowych,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+3 cm, (AC11W
i AC8S);
-obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 10 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 163615,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa ul. Zielonej w Nieświniu (fundusz sołecki).
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 220 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 4,0 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wyprofilowanie równiarką istniejącej nawierzchni,
- wzmocnienie podbudowy kruszywem frakcji 0/31,5mm gr. 15 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+3 cm, (AC11W
i AC8S) ;
-obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 10 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 89760,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi wewnętrznej w Drutarni (fundusz sołecki s. Stara Kuźnica).
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 140 mb szerokości nawierzchni bitumicznej 3,0 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wykonanie podbudowy w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 1 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3+4 cm, (AC11W
i AC8S);
-obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 8 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 47303,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi na działce nr 163 w Czerwonym Moście (fundusz sołecki
s. Pomyków),
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 310 mb szerokości nawierzchni bitumicznej 3,0 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wykonanie podbudowy w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniu,
- regulacja studni kanalizacji sanitarnej na pierścieniach betonowych,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3+4 cm (AC11W
i AC8S);
- obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 7 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 109664,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Położenie nawierzchni asfaltowej i odwodnienie ul. Spokojnej w Nowym Kazanowie (fundusz sołecki).
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 300 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,5 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wyprofilowanie równiarką istniejącej nawierzchni,
- wzmocnienie podbudowy kruszywem frakcji 0/31,5mm gr. 6 cm po zagęszczeniu,
- regulacja studni kanalizacji sanitarnej na pierścieniach betonowych,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4+3 cm, (AC11W
i AC8S) ;
-obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 7 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- odmulenie rowu i montaż w rowie – ułożenie umocnienia rowu z prefabrykowanych korytek betonowych 30x20x50 cm na betonie gr. w-wy 5 cm
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 108200,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Położenie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej nr dz.213 w Pomykowie (fundusz sołecki s. Koczwara i Pomyków).
Przebudowa drogi wewnętrznej o długości 328 mb szerokości nawierzchni bitumicznej 3,50 m, pobocza z kruszywa szer. 0,5 m. Kategoria ruchu KR2.
W zakres zamówienia wchodzi:
- wykonanie podbudowy w technologii: wykop gł. 20 cm z odwozem urobku na odległość do 2 km, wykonanie podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm grubości w-wy 20 cm po zagęszczeniu,
- wykonanie warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3+4 cm, (AC11W
i AC8S) ;
-obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5 m, gr. 7 cm kruszywem fr. 0-31,5 mm
po zagęszczeniu,
- roboty przygotowawcze i porządkowe,
- obsługa geodezyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 129258,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34046,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34046,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłąd Budowlano-Drogowy DUKTSp. zo.o spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34046,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69568,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146591,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69568,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Sprzętowe Kornecki Jarosław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581215721

7.3.4) Miejscowość: Końskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69568,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 964490,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142790,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96449,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłąd Robót Drogowych DUKT Sp. zo.o spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591952026

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96449,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139881,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221584,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139881,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłąd Budowlano-Drogowy DUKT Sp. zo.o spólka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95919520226

7.3.4) Miejscowość: Włoszczowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139881,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.