Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237736/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690587670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 19A
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzdw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzdw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-790ae3aa-dd46-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zamawiający jest jednostką organizacyjną wykonującą zadania w zakresie planowania, budowy, przebudowy, remontu, utrzymania i ochrony dróg, na podstawie ustawy o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-790ae3aa-dd46-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307012
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050452/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Dostosowanie budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - Etap II – Nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237736
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDW/WZP/243/WA/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Opis Przedmiotu Zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ stanowiący Załącznik do SWZ.
Komplet dokumentacji dotyczącej inwestycji, nad którą sprawowana będzie funkcja „Inspektora Nadzoru” znajduje się pod poniższym linkiem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7acce5d1-dba1-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
Wykonawcy są zobowiązani do bieżącego śledzenia modyfikacji ww. postępowania.
Termin wykonania zamówienia:
a. Rozpoczęcie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – od dnia podpisania umowy na usługę.
b. Zakończenie pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nastąpi w dniu zatwierdzenia przez Dyrektora PZDW bez zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru robót podpisanego przez wszystkich uczestników procesu budowlanego.
Planowany termin wykonania robót budowlanych do dnia 30.11.2024r.
c. Przeglądy gwarancyjne od dnia zakończenia pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do dnia upływu okresu gwarancji i rękojmi za wady udzielonego przez Wykonawcę robót budowlanych Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przeprowadza bezpłatnie min. jeden przegląd gwarancyjny w roku kalendarzowym przez cały okres gwarancji i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Remont chodników DW 870 - 2 zadania: Zadanie nr 1 "Remont chodnika DW 870 w m. Wiązownica" Zadanie nr 2 "Remont chodnika DW 870 w m. Szówsko"
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 884 Przemyśl - Dubiecko - Bachórz - Domaradz polegająca na budowie chodnika od km 3+760 do km 3+789 strona lewa w m. Ostrów.
- Dostawa fabrycznie nowej szczotki drucianej do usuwania zielska, do wysięgnika hydraulicznego na potrzeby RDW Jarosław
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 858 Zarzecze - Biłgoraj - Zwierzyniec - Szczebrzeszyn w m. Dąbrowica
- Remont sanitariatów dla osób niepełnosprawnych (parter, segment C) w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.