eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego - położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891139400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jasna 44

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://tbs-zabkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jeżynowej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f570eb6-dc71-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233543/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku mieszkalnego 24 - rodzinnego, dwuklatkowego – położonego w Ząbkowicach Śląskich na Osiedlu Letnim przy ul. Jasnej na terenie dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (24 – rodzinnego), dwuklatkowego z podpiwniczeniem wraz z drogą dojazdową, miejscami parkingowymi, dojściami, placem pod kontenery na odpady oraz ogródkami przydomowymi. Budynek ma być wyposażony w dwie windy (przy każdej klatce) oraz fotowoltaikę – zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SWZ.

Wykonawca zaprojektuje i wykona w ramach realizacji niniejszego zamówienia system kompleksowego ogrzewania całego budynku (w załączeniu do SWZ - PFU). Źródłem ciepła i chłodu dla nowo budowanego budynku będzie pompa ciepła typu glikol-woda o minimalnej nominalnej efektywności wytwarzania energii na cele ogrzewania przynajmniej COP = 4,5 dla parametrów G0/W35 (pierwotnie budynek miał być podłączony do sieci ciepłowniczej). Do ogrzewania i chłodzenia pomieszczeń budynku zastosowane będą maty kapilarne umieszczone na suficie i pokryte tynkiem gipsowy lekkim. Maty kapilarne powinny posiadać co najmniej 15 -letnią gwarancję producenta, deklarację właściwości użytkowych i CE.
Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia będzie musiał również uwzględnić (we własnym zakresie, i na swój koszt) wszelkie niezbędne zmiany w istniejącej już dokumentacji np. w instalacji elektrycznej (grzejniki łazienkowe).
Gwarancja udzielona przez Wykonawcę na zrealizowane przedsięwzięcie OZE, powinna obejmować co najmniej pięcioletni, bezawaryjny okres eksploatacji instalacji OZE.

Miejsce inwestycji: dz. geod. nr 3/12 obręb 0002 Osiedle Wschód w Ząbkowicach Śląskich Osiedle Letnie.

Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie następujących m.in. robót, prac:
• ogrodzenie placu budowy i organizację zaplecza budowy,
• wykonanie wykopów mechanicznie i ręcznie z wywozem nadmiaru ziemi i uiszczeniem opłat na wysypisku,
• wykonanie fundamentów żelbetowych,
• wykonanie żelbetowych ścian podziemia,
• wykonanie ścianach zewnętrznych i wewnętrznych z bloczków wapienno-piaskowych,
• wykonanie stropów gęstożebrowych z belkami sprężonymi,
• wykonanie balkonów z płyt prefabrykowanych,
• montaż schodów z elementów prefabrykowanych,
• wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwdźwiękowych i cieplnych,
• wykonanie konstrukcji dachu czterospadowego o konstrukcji drewnianej i kącie nachylenia 41°, kryty blachodachówką z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi z tworzywa sztucznego lub blachy powlekanej,
• dostarczenie i montaż kompletnej stolarki PCV oraz aluminiowej (drzwi wejściowe z klamką),
• wykonanie ścianek działowych,
• wykonanie podkładów i posadzek,
• wykonanie tynków wewnętrznych z gładziami,
• dostarczenie i montaż kompletnej stolarki drzwiowej wewnętrznej (z klamkami),
• montaż balustrad schodowych, balkonowych, pochwytów,
• wykonanie elewacji zewnętrznej z dociepleniem styropianem,
• malowanie wewnętrzne, zewnętrzne,
• wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji wewnętrznych w tym m,in. : instalacji elektrycznej, telewizyjnej, telefonicznej (instalacje kompletne, wpusty wraz z gniazdami oraz łącznikami),
• dostawę wraz z montażem dwóch dźwigów osobowych,
• montaż certyfikowanego Systemu Jednego Klucza (system master key) umożliwiającego otwieranie wszystkich drzwi w budynku i wiaty śmietnikowej za pomocą jednego klucza, tak aby Zamawiający mógł decydować komu nadać dostęp do określonego mieszkania, pomieszczenia, tablicy opomiarowania np. elektrycznej itp.
• Wykonanie instalacji wody ciepłej - mieszkaniowego węzła cieplnego znajdującego się na klatce schodowej (woda podgrzewana prądem z fotowoltaiki),
• montaż kompletnej białej armatury (w tym wanny z obudową),
• zakup wraz z montażem kuchenek elektrycznych (z piekarnikiem),
• instalację wentylacji grawitacyjnej oraz wentylacji hybrydowej (pomieszczenia piwniczne będą wentylowane grawitacyjnie, natomiast do kuchni i łazienek zaprojektowano wentylację grawitacyjną, hybrydową, wspomaganą mechanicznie, gdzie do jednego przewodu zostaną wpięte w pionie 4 pomieszczenia o tym samym przeznaczeniu),
• wykonanie przyłączy m.in.: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej,
• montaż fotowoltaiki na wybudowanym obiekcie o mocy co najmniej 20kW z panelami umieszczonymi na połaci dachu, z inwerterem umieszczonym w wydzielonym p-poż pomieszczeniu w piwnicy,
• wykonanie kompleksowej dokumentacji merytorycznej (w tym projektowej), wykonanie niezbędnych zmian w posiadanej już dokumentacji oraz budowa kompletnej maszynowni w oparciu o gruntowe pompy ciepła, o mocy grzewczej co najmniej 80 kW,
• zagospodarowanie terenu, wykonanie nasadzeń i obsianie trawników, montaż ławek,
• montaż balustrad schodowych, balkonowych,
• wykonanie oświetlenia terenu, drogi dojazdowej, miejsc parkingowych, chodników, wiaty śmietnikowej, ogrodzenia ogródków przydomowych oraz muru oporowego,
• wykonanie koniecznej aktualizacji lub uzupełnienia dokumentacji merytorycznej,
• przygotowanie obiektu do odbioru,
• uporządkowanie placu budowy,
• dokonanie w imieniu Zamawiającego stosownych zgłoszeń do właściwych organów oraz uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie.

Wymogi Zamawiającego dotyczące dźwigów osobowych:
1) urządzenia, w szczególności nie mogą posiadać kodowania połączeń pomiędzy podzespołami, blokad technologicznych lub innych - uniemożliwiających w razie potrzeby możliwości swobodnego wyboru alternatywnych elementów, części dźwigu oraz wyboru konserwatora;
2) części zamienne do urządzeń powinny być dostępne u kilku dostawców;
3) urządzenia do sterowania mają być wyposażone w elementy niezbędne do wykonania konserwacji i napraw;
4) zamontowane urządzenia zostaną wyposażone we wszystkie niezbędne do prawidłowej pracy akcesoria, instrukcje obsługi, eksploatacji dźwigu oraz instrukcje serwisowe – wszystkie dokumenty muszą być w języku polskim lub tłumaczone na język polski.

Wykonawca, w szczególności zobowiązany będzie do:
1. uzyskania oceny zgodności dźwigów przez jednostkę notyfikującą (lub przy jej współudziale) UDT lub TÜF zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami Unii Europejskiej i krajowymi (w szczególności: z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego nr 2014/33/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie harmonizacji ustawodawstw państw członkowskich dotyczących dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów (Dz. U. UE. Seria L. z 2014 r. Nr 96 poz. 251), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów /Dz.U. z 2016 r. poz. 811/);
2. wykonania wszelkich czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji i dopuszczeniem do użytkowania wind:
3. dokonania zgłoszeń i uzyskania odbiorów wraz z dopuszczeniem do eksploatacji dźwigów osobowych przez Urząd Dozoru Technicznego, w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów w szczególności ustalonych przez UDT;
4. sporządzenia dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy,
5. przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi oraz warunków bezpiecznej eksploatacji urządzeń;
6. nieodpłatnego wykonywania w okresie trwania gwarancji na przedmiot umowy wszelkich przeglądów i prac konserwatorskich dźwigów, w tym dokonywania niezbędnych przeglądów zgodnie z wymogami producenta urządzeń dźwigowych wynikającymi z kart technicznych zamontowanych urządzeń oraz przepisów dotyczących funkcjonowania dźwigu oraz wymagań UDT, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r, poz. 2176). Wykonywanie przeglądów i prac konserwatorskich dźwigu jw. obejmuje również koszty zakupu części zamiennych dźwigu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
- Projekcie budowlanym.
- STWIORB-ach.
- Pomocniczych przedmiarach robót.
- Dokumentach merytorycznych m.in. warunkach przyłączy do sieci,
- PFU dla systemu kompleksowego ogrzewania całego budynku,
- Projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45262300-4 - Betonowanie

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45313100-5 - Instalowanie wind

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9959520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10255000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9959520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA OGÓLNO-BUDOWLANA MARCIN SKOCZEŃ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8871528613

7.3.3) Ulica: Kolejowa 20/3

7.3.4) Miejscowość: Bardo

7.3.5) Kod pocztowy: 57-256

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

W zakresie wykonania instalacji grzewczo – chłodzącej - Podwykonawca:
MB CONCEPT SP. Z o.o.
ul. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO nr 64 miejsc. ŚWIDNICA, kod 58-100
NIP: 8842781344


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9959520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Łączna wartość szacunkowa została oszacowana na
17.000.000,00 zł netto, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 304 ustawy Pzp. w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. została ustalona do kwoty 8.500.000,00 zł netto.

Całkowita wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej dla robót budowlanych na podstawie art. 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.