eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › Opracowanie kompletnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Dworca PKP w Krynicy-Zdroju przy ul. Ebersa 7 (dz. nr ewid. 2164/13)



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie kompletnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Dworca PKP w Krynicy-Zdroju przy ul. Ebersa 7 (dz. nr ewid. 2164/13)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNICA -ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893055

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 472 55 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umkrynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krynica-zdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krynica_zdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie kompletnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Dworca PKP w Krynicy-Zdroju przy ul. Ebersa 7 (dz. nr ewid. 2164/13)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-860233b0-3890-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009982/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Opracowanie kompletnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Dworca PKP w Krynicy-Zdroju przy ul. Ebersa 7 (dz. nr ewid. 2164/13)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252079/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiOD.271.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 48990,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie wykonania inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Dworca PKP w Krynicy-Zdroju przy ul. Ebersa 7 (dz. nr ewid. 2164/13).
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej budynku Dworca PKP w Krynicy-Zdroju zawierającej między innymi takie elementy jak:
1) opis techniczny;
2) rzuty dla każdej kondygnacji (piwnica, parter, piętro itd.);
3) charakterystyczne przekroje podłużne i poprzeczne;
4) inwentaryzację przewodów kominowych;
5) elewacje;
6) zagospodarowanie terenu – istniejące zagospodarowanie;
7) zestawienie stolarki drzwiowej;
8) zestawienie stolarki okiennej;
9) zestawienie powierzchni wszystkich pomieszczeń w budynku;
10) zbiorcze zestawienie powierzchni budynku.
Wykonawca zobowiązany jest, w ramach realizacji zamówienia, do przekazanie Zamawiającemu wszystkich opracowań w formie papierowej i elektronicznej w formacie .pdf z możliwością edytowania w formacie .doc/.docx, .dwg/.dxf/.ifc i .pdf.
Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej 12 miesięcy rękojmi i gwarancji liczonych od dnia odbioru przedmiotu umowy.
Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. „DIALOG Działanie Innowacje Aktywność Ludzie Otwartość Gotowość” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 w ramach konkursu „Human Smart Cities. Inteligentne Miasta współtworzone przez mieszkańców”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa "PIK" s.c. Anna i Maciej Pindurowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6510004336

7.3.3) Ulica: ul. Szeroka 24

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.5) Kod pocztowy: 44-240

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.