eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382698540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Główny 35

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-011

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeumkrakowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkrakowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8a0519e-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków Muzeum oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a0519e-387f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005442/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych i wystawienniczych w obiektach MHK, stałe utrzymanie czystości na terenach przyległych do budynków MHK oraz wykonanie dodatkowych czynności porządkowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamaw.w 2020 r. przeprowadził postęp. o udzielenie zam. publicz. w trybie przetargu nieogran. Przedm. zamów była usługa sprzątania,29.06.2020 r. zawarł umowę z wykonawcą. Wartość szac. zamów. wynosiła 2967884,28 zł w tym zamów podstaw. 1978589,52 zł i wartość zamów. uzupeł. 989294,76 zł. Zamów uzupeł. nie przekracza 100% wartości zamów. podst, polega na powtórz tego samego rodzaju usług,jest udzielone w okres 3 lat od udziel zamów. podst. dotychczasowemu wykon, możliwość udziel zamów. uzupeł.. została przewidziana w ogłosz o zamów dla zamów. podst. i SIWZ i jest zgodna z przedm. zamów, wartość zamów. uzupeł została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamów podst. Spełnione są przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt. 7 pzp W dniu 30.06.2021 r. Zamaw. zawarł umowę z dotychczasowym wykonawcą po postęp. w trybie z wolnej ręki kwota 389 545,39 zł.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-24/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 456181,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w
obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie polegających w szczególności
na:1) stałym utrzymaniu czystości powierzchni biurowych wraz z pomieszczeniami
przynależnymi (tj. pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia socjalne w tym kuchenne,
sanitariaty, korytarze i ciągi komunikacyjne) w obiektach Muzeum Historycznego Miasta
Krakowa w Krakowie;2) stałym utrzymaniu czystości na terenie zewnętrznym przyległym do
obiektów Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Krakowie, zgodnie z treścią Załącznika nr 3
do OPZ, pkt 3;3) stałym utrzymaniu czystości powierzchni wystawienniczych wraz z
pomieszczeniami przynależnymi (tj. zaplecze ekspozycji, stanowiska kasowe i ochrony, sklepiki
muzealne, magazyny, sanitariaty, korytarze i ciągi komunikacyjne) w obiektach Muzeum
Historycznego Miasta Krakowa;4) pełnieniu serwisu dziennego oraz serwisu dyżurnego w
obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa;5) świadczeniu dodatkowych czynnościach
porządkowych na pisemne zlecenie w obiektach Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Zestawienie obiektów, wielkość i rodzaj powierzchni objętej usługą oraz charakterystykę
obiektów objętych przedmiotem zamówienia przedstawiają: Załącznik nr 1 do OPZ „Wykaz
powierzchni objętej przedmiotem zamówienia” oraz Załącznik nr 2 do OPZ „Charakterystyka
oddziałów MHK”. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, wielkości oraz zakresu
zamówienia zawiera załącznik 1 do Zaproszenia (Opis przedmiotu zamówienia) wraz z
załącznikami do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90911100-7 - Usługi sprzątania miejsc noclegowych

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550189,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550181,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550189,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Impel System Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971613637

7.3.3) Ulica: ul. Ślężna 118

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-111

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550189,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.