Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216522/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przebudowa terenów przyblokowych przy ul. 1-go Sierpnia 7 i Dmowskiego 6 w Stalowej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40ba779d-f2e8-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa terenów przyblokowych przy ul. 1-go Sierpnia 7 i Dmowskiego 6 w Stalowej Woli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40ba779d-f2e8-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00306689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.39 Przebudowa terenów przyblokowych przy ul. 1-go Sierpnia 7 i 9 w Stalowej Woli (prace projektowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216522
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.98.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142392,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej z punktu widzenia uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na realizację robót budowlanych w oparciu o tę dokumentację, a także późniejszą realizację tych robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 7 – Mapa sytuacyjna oraz Załącznik nr 8 – Wzór umowy do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PROJEKTOWE DWORACZYK – ARCHITEKTURA KAMIL DWORACZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242900472
7.3.3) Ulica: ALEJA WARSZAWSKA 170D
7.3.4) Miejscowość: TARNOBRZEG
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTOWE DWORACZYK - ARCHITEKTURA KAMIL DWORACZYK
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTOWE DWORACZYK - ARCHITEKTURA KAMIL DWORACZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-13INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Całodobowo i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ NADZÓR AUTORSKI W RAMACH ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA REMONCIE BUDYNKU PROKURATURY OKRĘGOWEJ W KIELCACH UL. SANDOMIERSKA 106
- Remont i konserwacja rzeźby "Żyrafa" w Parku Śląskim
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dylakach"
- Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowości Wola Wielka i Chlewiska - wykonanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa skrzyżowania typu rondo w ciągu drogi powiatowej nr 2299P w m. Gniezno
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.