Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244240/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00306329/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy kawy oraz produktów wspomagających sprzedaż do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy kawy oraz produktów wspomagających sprzedaż do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92efe2be-fde7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019693/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy herbaty i kawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244240/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 28/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90298,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy kawy oraz produktów wspomagających sprzedaż do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2. dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i/lub pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom. wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 oferty, a zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności i jakość produktów przy danej dostawie
3. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiono w poniższej tabeli:
Lp. Asortyment oraz kryteria stosowane w celu oceny równoważności, w poz. których dotyczy jm ilość
1. KAWA rozpuszczalna - 100% naturalnej kawy rozpuszczalnej, opakowanie, słoik max 200g lub paczka o pojemności max 500g typu Idee Kaffe Gold, Jacobs, Tchibo, MK Cafe kg 30
2. KAWA MIELONA - mieszanka arabiki i robusty, mocna aromatyczna o najwyższej jakości, pakowana max. 1000g typu Jacobs, Tchibo, MK Cafe kg 10
3. KAWA ZIARNISTA - mieszanka ziaren arabiki (70%) z robustą (30%), powinna charakteryzować się mocnym słodkim i intensywnym zapachem, opakowanie max 1 kg typu Alfredo, Lavazza, Tchibo, Piacetto, MK Cafe kg 550
4. KAWA PORCJOWANA - 100% naturalnej kawy rozpuszczalnej o delikatnym subtelnym smaku, waga 1,8 - 2g, saszetki lub paluszki, opakowanie max 200 szt. typu Idee Gold, Grandos, Nescafe, Jacobs Kronung, Mk Cafe kg 7
5. Czekolada na gorąco - opakowanie torba o wadze do 1 kg typu Xocao, MK Cafe lub Les Chocolats de Luxe kg 10
6 Cukier trzcinowy w saszetkach lub paluszkach , waga 1 szt. max 5g, opakowanie max 1000 szt. kg 3
7 Cukier biały w saszetkach lub paluszkach, waga 1 szt. max 5g , opakowanie max.1000 szt. kg 500
8 Syrop smakowy do kawy - bez konserwantów, opakowanie but. max 1000 ml litr 10
9 Zastawa do kawy z ekspresu - filiżanka +spodek z białej porcelany, przystosowany do mycia w zmywarce. Poj. 250 - 280 ml. Może być brandowana logo firmy Wykonawcy szt. 36
10 Zastawa do Capuccino - filiżanka + spodek, z białej porcelany, przystosowany do mycia w zmywarce. Poj od 200-250 ml. Może być brandowana logo firmy Wykonawcy szt. 60
11 Zastawa do espresso - filiżanka + spodek z białej gastronomicznej porcelany, przystosowany do mycia w zmywarce. Poj. 50 - 70 ml. Może być brandowana-logo firmy Wykonawcy szt. 36
12 Szklanka do Latte - ze szkła, nietłukąca z "uchem”, przeznaczona do mycia w zmywarce. Poj. Max 250-450 ml. Może być brandowana logo firmy Wykonawcy szt. 48
13 Kubki jednorazowe do kawy i herbaty - tekturowe o pojemności 200 ml Wykonany w technologii zapobiegającej oparzeniu rąk gorącym napojem. Opak max 100 szt Może być brandowana logo firmy Wykonawcy szt. 400
14 Wieczka do kubków o pojemności 200 ml- średnica dopasowana do wielkości kubka w lp. 13, opak 50- 100 szt. szt. 300
15 Kubki jednorazowe do kawy i herbaty - tekturowe o pojemności 300 ml . Wykonany w technologii zapobiegającej oparzeniu rąk gorącym napojem. Opak max 50 szt. Może być brandowana logo firmy Wykonawcy szt. 400
16 Wieczka do kubków o pojemności 300 ml- średnica dopasowana do wielkości kubka w lp. 15, opak 50-100 szt szt. 300
17 Ekspres ciśnieniowy dwu kolbowy/rok produkcji co najmniej 2020- ze spieniaczem mleka, klasyczny ekspres, solidność i łatwość obsługi, stałe przyłącze do wody, użyczenie/dzierżawa lub najem 1 m-c 12
18 2 (dwa) Ekspresy automatyczne/rok produkcji co najmniej 2020 rok/ wraz z lodówką na mleko lub pojemnikiem na mleko instant automatyczne ekspresy nowej generacji, łatwe w obsłudze, uniwersalne i kompaktowe, z możliwością stałego podłączenia do wody, z systemem dostarczającym gęstą pianę mleczną, użyczenie/dzierżawa lub najem – podać cenę w odniesieniu do 2 szt. 1 m-c 12
19 Ekspres biurowy automatyczny - użyczenie/dzierżawa lub najem rok produkcji co najmniej 2020r 1 m-c 12
20 Młynek do kawy - elektroniczny młynek z dozownikiem, elektroniczna regulacja porcji użyczenie/ dzierżawa lub najem 1 m-c 12
21 4 termosy-5 litr oraz 3 termosy a 10 l rok produkcji co najmniej 2020 r-użyczenie/dzierżawa lub najem. 1 m-c 12
22 Filtry Brita Purity C 300 - odpowiednie dla danego typu ekspresu szt. 12
23 Wkład Brita Aqua Quell Purity 600 - odpowiednie do danego filtra np. Brita Purity szt. 6
24 Płyn do czyszczenia spieniacza mleka opakowanie o pojemności max 1 litra szt. 40
25 Tabletki do czyszczenia i konserwacji ekspresów kawowych waga 1 szt min 2 g. opakowanie min 100 szt op. 10
26 Proszek do czyszczenia i konserwacji ekspresów kawowych - opakowanie 500 - 1000g szt. 12
27 Potykacz szt. 2
28 Plakaty do potykacza szt. 10
29 Zapaski czarne barmańskie/krótkie, długie/mogą być brandowane logo firmy Wykonawcy szt. 10
30 Szkolenie baristyczne dla 2 osób kpl. 1
4. Produkty przedstawione przez Wykonawcę muszą odpowiadać opisowi przedstawionemu przez Zamawiającego. Ponadto należy bezwzględnie dostosować się do gramatury lub pojemności jednostkowej podanej przez Zamawiającego. Podanie gramatury lub pojemności nie mieszczącej się w granicach wyznaczonych przez Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty jako nie odpowiadającej treści SWZ.
5. Ilości towaru określone w kol. 4 powyższej tabeli asortymentowej są ilościami szacunkowymi, przewidywanymi przez Zamawiającego i mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych jego potrzeb. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia lub zwiększenia - w poszczególnych pozycjach asortymentowych - ilości towaru składającego się na przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem, że w rezultacie wszystkich zmian w zakresie ilości towaru wynagrodzenia brutto określone w § 5 ust. 1 umowy nie zostanie przekroczone.. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony towar. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne.
6. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej oraz producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających walory smakowe, jakościowe oraz wielkość wymienionych produktów; W kol. 2 powyższej tabeli Zamawiający podał kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81402,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135642,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81402,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stauss Cafe Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004859736
7.3.3) Ulica: Poznańska 50
7.3.4) Miejscowość: Swadzim
7.3.5) Kod pocztowy: 68-020
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"STRAUSS CAFE POLAND" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"STRAUSS CAFE POLAND" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81402,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Dostawa i montaż systemowych podłóg sportowych dla COS OPO we Władysławowie
- Dostawa fabrycznie nowych kamer do budowy monitoringu przy ul. Hryniewieckiego i Alei Gwiazd Sportu we Władysławowie", w ramach zadania pn. "Budowa monitoringu miejskiego w Gminie Władysławowo"
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 miejscowego przystosowanego do przewozu osób zatrzymanych - pojazd specjalny dla Straży Miejskiej we Władysławowie
- Zorganizowanie i prowadzenie sezonowej obsługi parkingów w strefie płatnego parkowania w pasie drogowym dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Władysławowo
- Dostawa wraz z montażem podestu spacerowego dla pieszych na terenie plaży we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych 2024
- Dostawa mięsa wołowego, wieprzowego drobiowego oraz wędlin.
- dostarczenie grzybów jadalnych, sosów i zup: przetworów sojowych; pieczywa; wyrobów półcukierniczych i cukierniczych; produktów mrożonych; czekolad i batonów; deserów; przypraw przetworzonych i przypraw naturalnych; kawy, kakao i herbaty do jednostek wojs
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.