eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Przebudowa budynku szkoły w Kielnie, na działce nr 25/10 obręb Kielno, gmina Szemud. Dostosowanie szkół w Szemudzie i Kielnie dla potrzeb dzieci niepełnosprawnych w ramach POWER 2014 -2020



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku szkoły w Kielnie, na działce nr 25/10 obręb Kielno, gmina Szemud. Dostosowanie szkół w Szemudzie i Kielnie dla potrzeb dzieci niepełnosprawnych w ramach POWER 2014 –2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szemud

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku szkoły w Kielnie, na działce nr 25/10 obręb Kielno, gmina Szemud. Dostosowanie szkół w Szemudzie i Kielnie dla potrzeb dzieci niepełnosprawnych w ramach POWER 2014 –2020

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba82fe6-091b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Przebudowa budynku szkoły w Kielnie, na działce nr 25/10 obręb Kielno, gmina Szemud

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POWER 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/12/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166041,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakresem inwestycji objęta jest przebudowa budynku szkolnego w Kielnie, przy ulicy Szkolnej 4, na dz. nr 25/10 w
miejscowości Kielno, gmina Szemud, w szczególności:
a) Wykonanie pasów kontrastowych na stopniach schodów przed wejściem głównym i bocznym oraz na spocznikach.
b) Wykonanie pasów z taśm kontrastowych na schodach wewnętrznych.
c) Malowanie całych korytarzy (ściany i sufity) farbą lateksową oraz malowanie pasów przy posadzce w kolorach
kontrastowych do posadzki i ściany. Malowanie ościeży w kontrastowych kolorach.
d) Zakup i montaż 24 klamek w kształcie tzw. U FORM.
e) Zakup i montaż kontrastowych taśm na przeszkolone drzwi.
f) Zabudowanie przestrzeni pod schodami przy wyjściu na boisko (zabudowa z płyt GKF na ruszcie systemowym wraz z
osadzeniem drzwi).
g) Zakup i montaż winylowych taśm w kontrastowym kolorze do zaklejenia narożników na schodach.
h) Roboty budowlane w sali wyciszenia: montaż nowych ościeżnic i drzwi do sali rewalidacyjnej, malowanie ścian i sufitu,
obniżenie wysokości włącznika elektrycznego, wymiana lamp oświetleniowych na punktowe; nowa podłoga wykładzina
tarkett, wyposażenie sali w niezbędne przedmioty.
i) Malowanie pasów przy posadzce w kontrastowych kolorach do posadzki i ściany, obniżenie wysokości dwóch włączników
elektrycznych – w świetlicy.
j) Remont i wyposażenie istniejącej toalety (pom. 1.67) – dostosowanie dla osób z niepełnosprawnościami (zgodnie ze
standardem MDS).
k) Wyposażenie istniejącej toalety (pom. 1.15) – dostosowanie dla osób z niepełnosprawnościami (zgodnie ze standardem
MDS).
l) Wykonanie pasów fakturowych na schodach zewnętrznych.
m) Wymiana balustrad na nowe ze stali nierdzewnej przed wejściem do szkoły oraz wewnątrz na klatce schodowej.
n) Roboty budowlane w sali integracji sensorycznej nr 1.27 wraz z zapleczem 1.25 oraz w gabinecie pedagoga 1.71 –
wykucie większych otworów drzwiowych i nadproży, montaż nowych ościeżnic i drzwi do sal, malowanie farbą lateksową
ścian i sufitu, obniżenie wysokości włączników elektrycznych, wymiana lamp oświetleniowych na punktowe, nowa podłoga
wykładzina tarkett, wyposażenie sal w niezbędne przedmioty.
o) Obudowy drewniane grzejników.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego dla zadania; Dokumentację
opieczętowaną odpowiednimi pieczęciami potwierdzającymi pozytywną kontrolę przez Starostwo Powiatowe należy
przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny
,,MMP lub DXF"). Po zakończeniu inwestycji Wykonawca dostarczy kosztorys powykonawczy na wykonane roboty. Po
zakończeniu inwestycji Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich robót zgodnie z Modelem Dostępnej Szkoły.
4. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie
pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania
robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy.
Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych
(równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona
certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub
sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z
wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji
zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację
techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku
gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w
odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że
wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia,
kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez
zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub
normami.
5. Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie
pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane.
Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekt budowlany, projekt wykonawczy, pozwolenie na budowę, specyfikacje techniczne oraz przedmiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45422100-2 - Stolarka drewniana

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320054,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409069,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320054,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane MARMAG Marek Majer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411687528

7.3.3) Ulica: Garczegorze

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

7.3.5) Kod pocztowy: 84-351

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320054,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.