eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › "Zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski "



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0523023034

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/janowiecwlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c07f71-eb53-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035119/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Janowiec Wielkopolski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143275,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski.
1.1.Zadanie związane ze zbieraniem, transportem i unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest w ramach programu priorytetowego NFOŚiGW pn. "Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest; Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych".
2.Wyroby zawierające azbest to pokrycia dachowe, elewacje wykonane z płyt azbestowo-cementowych falistych.
3. Zakres usługi:
3.1 zbieranie, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski;
3.2 zgodnie z § 6 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.) zmienionego Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz.U. 2010 nr 162 poz. 1089) w terminie, co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac związanych z zabezpieczaniem i usuwaniem wyrobów zawierających azbest, zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia prac:
1) właściwemu organowi nadzoru budowlanego,
2) właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy,
3) właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu.
Kopie dokumentów należy przedłożyć Zamawiającemu przed przystąpieniem
do wykonywania prac.
3.3 Ustalenie z właścicielami obiektu szczegółowego harmonogramu prac dot. odbioru odpadów zawierających azbest – minimum 7 dni przed rozpoczęciem robót. Szczegółowy harmonogram prac należy dostarczyć Zamawiającemu celem zatwierdzenia.
3.4. Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną obrazującą stan zastany oraz wszystkie etapy prac, ze szczególnym uwzględnieniem oznaczenia i zastosowanych zabezpieczeń miejsca prac, środków ochrony indywidualnej pracowników wykonujących prace oraz miejsca magazynowania i sposobów zabezpieczenia powstałych odpadów zawierających azbest.
3.5 Wykonawca zapewni odpowiednie przygotowanie wyrobów do załadunku czyli złożenie
na paletach, ofoliowanie oraz załadunek wyrobów zawierających azbest, przy użyciu własnych maszyn i urządzeń. Przed transportem odpady podlegają ważeniu. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego
o przewidywanym terminie i godzinie ważenia Zamawiającego oraz właściciela/zarządcę nieruchomości, którzy mają prawo być obecni przy tej czynności. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności winien zostać sporządzony protokół odbioru, potwierdzający właściciela nieruchomości, miejsce odbioru odpadów, rodzaj oraz ilość usuniętych odpadów zawierających azbest. Protokół powinien zawierać oświadczenie wykonawcy o wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych oraz o oczyszczeniu terenu
z pyłu azbestowego (wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego). Przed transportem ładunek odpadów powinien być umieszczony na paletach i zabezpieczony przed przemieszczaniem się. Wykonawca dokona załadunku i mocowania odpadów w sposób uniemożliwiający ich przemieszczanie się. Transport zostanie dokonany przy użyciu środków transportu przystosowanych do transportu odpadów o kodach: 17 06 05* 17 06 01*.
3.6 Wykonawca przekaże odpady na składowisko uprawnione do przyjmowania tego typu odpadów, które potwierdzi przyjęcie odpadów na karcie przekazania odpadów.
3.7 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności:
1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.);
2) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2024 r., poz. 399);
3) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 );
4) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2147 ze zm.);
5) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649 ze zm.)
6) Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824);
7) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8., poz.31);
4.Wykonawca może przy wykonywaniu przedmiotu umowy powierzyć podwykonawcom część prac, na zasadach określonych w SWZ. Zamawiający dopuszcza także dalsze podwykonawstwo.
4.1. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, jest zobowiązany podać Zamawiającemu nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym,
w trakcie realizacji zamówienia.
4.2. Szczegółowy opis dotyczący podwykonawstwa zawarty jest w Rozdziale 24 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101683,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162816,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101683,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792289775

7.3.3) Ulica: Dworcowa 9

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101683,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.