eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzysz±cymi w budynku po³o¿onym w Bia³ymstoku przy ul. Klepackiej 18".



Og³oszenie z dnia 2024-04-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
„Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzysz±cymi w budynku po³o¿onym w Bia³ymstoku przy ul. Klepackiej 18”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY RODZINIE W BIA£YMSTOKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 879 79 50

1.5.8.) Numer faksu: 85 879 79 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzysz±cymi w budynku po³o¿onym w Bia³ymstoku przy ul. Klepackiej 18”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3ba27ff-f1ae-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00305821

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00045629/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Remont dachu budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Klepackiej 18 oraz remont budynku po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. Klepackiej 18

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00269855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.5.2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1260162,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na wykonaniu robót budowlano-remontowych w zakresie remontu pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzysz±cymi w budynku po³o¿onym w Bia³ymstoku przy ul. Klepackiej 18.

2. Krótki opis robót budowlanych, bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia:
a) prace remontowe poprzedzone pracami przygotowawczymi w zakresie zabezpieczenia terenu,
b) prace rozbiórkowe istniejacego pokrycia dachowego z uwagi na wady trwa³e, które, zgodnie z wykonan± ekspertyz± techniczn± dachu budynku, powoduj± m.in. miejscowe zalania obiektu,
c) prace demonta¿owe w zakresie demonta¿u i ponownego monta¿u z materia³u z odzysku instalacji odgromowej po naprawie (za¶lepieniu) otworów monta¿owych po wieszakach instalacji wewnêtrznej w p³ycie stropodachu,
d) wykonanie systemowych klinów spadkowych ze styropapy attyki w brakuj±cych miejscach,
e) wykonanie ponownego pokrycia z papy po uprzednim zagruntowaniu powierzchni,
f) wykonanie niezbêdnej obróbki blacharskiej oraz jej uszczelnienie na styku ¶cian/ obróbka blacharska,
g) naprawa parapetów ze stali ocynkowanej wraz z napraw± szpalety zewnêtrznej, poprzez miejscowe uzupe³nienie tynku. Miejscowo zaleca siê umycie elewacji, zastosowanie preparatów antyglonowych wraz z ewentualnym przemalowaniem wymaganych miejsc/p³aszczyzn,
h) wykonanie wymaganych pomiarów instalacji odgromowej,
i) wywóz i utylizacja papy.

3. Szczegó³owy opis zakresu robót oraz technologiê ich wykonania okre¶laj±:
a) projekt architektoniczno-budowlany,
b ) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
c) przedmiar robót,
d) wzór umowy,
bêd±ce za³±cznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z wymienion± w pkt 3., dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami bhp i ppo¿., wytycznymi SWZ oraz obowi±zuj±cymi przepisami i normami.

5. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji, o której mowa w pkt 3., Zamawiaj±cy informuje o mo¿liwo¶ci dokonania przed z³o¿eniem oferty wizji lokalnej budynku, w którym wykonywany bêdzie przedmiot zamówienia, w celu oszacowania przez Wykonawcê, na jego w³asn± odpowiedzialno¶æ, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do prawid³owego przygotowania oferty na wykonanie robót bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do z³o¿enia oferty w niniejszym postêpowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej odbywa siê na koszt w³asny Wykonawcy.

6. Zasady ogólne dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ zastosowanych materia³ów i urz±dzeñ oraz wykonywanych robót,

2) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest zakupiæ, dostarczyæ i zamontowaæ urz±dzenia i materia³y nowe, dobre jako¶ciowo, o parametrach technicznych i jako¶ciowych odpowiadaj±cych w³a¶ciwo¶ciom materia³ów przyjêtych w dokumentacji projektowej, odpowiadaj±cych wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021r. poz. 1213) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy, posiadaj±cych dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzaj±ce, w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ, dopuszczenie do stosowania w budownictwie takie jak: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, ¶wiadectwa jako¶ci,

3) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzysz±ce, tymczasowe, porz±dkowe i zabezpieczaj±ce, które s± niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia, a tak¿e zorganizuje i utworzy zaplecze wykonywanych robót. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy.

4) Z uwagi na to, ¿e prace budowlane bêd± prowadzone na terenie czynnego obiektu Zamawiaj±cego, Wykonawca przez ca³y okres realizacji robót, i w ka¿dym obszarze prowadzonych robót zobowi±zany jest tak je organizowaæ i prowadziæ, aby ograniczyæ do minimum uci±¿liwo¶ci i zagro¿enia z tym zwi±zane,

5) Wykonawca powinien przewidzieæ i uwzglêdniæ w kalkulacji ceny wynagrodzenia ofertowego, wykonanie pe³nego zakresu robót, który w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wynikaæ bêdzie z dokumentacji projektowej, rozwi±zañ technicznych i materia³owych,

6) Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty.

7. Warunki rêkojmi i gwarancji:

a) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 60- miesiêcznej gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane, licz±c od dnia dokonania odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego pisemnym protoko³em podpisanym bez zastrze¿eñ przez strony umowy, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protoko³u ich usuniêcia.

Wyd³u¿enie okresu gwarancji skutkowaæ bêdzie przyznaniem Wykonawcy dodatkowych punktów w kryterium „Okres gwarancji”, opisanym w pkt 19 SWZ,

b) rêkojmiê za wady ustala siê na okres trwania gwarancji,
c) je¿eli warunki gwarancji udzielonej przez producenta materia³ów i urz±dzeñ przewiduj± d³u¿szy okres gwarancji ni¿ gwarancja udzielona przez Wykonawcê – obowi±zywaæ bêdzie gwarancja w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta. Jednocze¶nie Wykonawca zobowi±zany bêdzie do poinformowania Zamawiaj±cego o tym, czy i na jakie materia³y i urz±dzenia obowi±zywaæ bêdzie gwarancja producenta i na jaki czas zosta³a ona udzielona, ze szczególnym obowi±zkiem Wykonawcy przekazania kart gwarancyjnych,

d) Wykonawca dostarczy, przed koñcowym odbiorem przedmiotu zamówienia, odpowiednie karty gwarancyjne producentów, jak i podpisan± Kartê Gwarancyjn±, której wzór stanowi za-³±cznik do wzoru umowy, bêd±cego za³±cznikiem nr 12 do SWZ,

e) okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców powinny odpowiadaæ co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcê i liczone bêd± od daty odbioru bez zastrze¿eñ ca³o¶ci zamówienia.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z³o¿onych zosta³o sze¶æ ofert. Oferta z najni¿sz± cen± (315 057,60 z³) przewy¿sza kwotê, jak± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia oraz jest obarczona wad± skutkuj±c± odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, poniewa¿ w ofercie nie zosta³ z³o¿ony kosztorys ofertowy, a jego uzupe³nienie nie jest mo¿liwe, gdy¿ w postêpowaniu przewidziano charakter kosztorysowy rozliczenia z Wykonawc±. W zwi±zku z tym, kolejna wa¿na oferta z najni¿sz± cen±, tj. 427 317,56 z³, znacznie przekracza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Zamawiaj±cy nie mo¿e zwiêkszyæ tej kwoty do poziomu ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego zasadne jest uniewa¿nienie postêpowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 315057,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 892365,00 PLN

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.