eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko › Dostawa ryb



Og³oszenie z dnia 2023-07-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ryb

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320561

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 16

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_klodzko@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny ¶widnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842288543

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Trybunalska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_swiddnica@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl

Zamawiaj±cy 3

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Areszt ¶ledczy w Dzierzoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821036693

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Z±bkowicka

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzierzoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_dzierzopniow@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl

Zamawiaj±cy 4

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZK Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141262497

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Z±bkowicka

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_strzelin@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sw.gov.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Strony wyznaczaj± Zak³ad Karny w K³odzku -jako Zamawiaj±cego Wyznaczonego do przygotowania przeprowadzenia ca³o¶ci postêpowania oraz do udzielenia zamówienia publicznego w ich imieniu i na ich rzecz

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ryb

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6275d90b-214e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00305783

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00166783/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.7 Dostawa Ryb

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6275d90b-214e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 6) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê droga elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail: zp_klodzko@sw.gov.pl. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” lub poczt± elektroniczn± odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosiæ 150 MB (wielko¶ci ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia jako za³±czniki dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. dotycz±cym ochrony danych osobowych zwanym dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Zak³adu Karnego w K³odzku
ul. Bohaterów Getta, 16 57-300 K³odzko;
2. z Inspektorem ochrony danych mo¿na skontaktowaæ siê: tel. 74 865 18 00,
adres e-mail: iod_klodzko@sw.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego oraz zawarciem Umowy;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z zapisami art. 78 ustawy, zawartych przez Zamawiaj±cego umów lub bêd± przechowywane do czasu przedawnienia roszczeñ;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 18
10. ci±¿y na Pani/Panu obowi±zku informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;
11. zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do up³ywu terminu na ich wniesienie;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy artyku³ów konserwowych i ryb do jednostek organizacyjnych S³u¿by Wiêziennej tj. ZK K³odzko, A¦ ¦widnica, A¦ Dzier¿oniów, ZK Strzelin w asortymencie i ilo¶ciach podanych w za³±czniki nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15211000-0 - Filety rybne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-08-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy we Wrze¶niu 2023r. ponowi zamówienie na 1 pó³rocze 2024r.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy bêd± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia nale¿y ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówieñ publicznych. Niniejsze pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do dokumentacji postêpowania.
2) W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia postanowienia i warunki zawarte w niniejszej SWZ dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
3) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówieñ publicznych kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy w nastêpuj±cym, zakresie :
1) w zakresie zast±pienia danego asortymentu innymi produktami je¿eli:
a) zmiana jest konieczna ze wzglêdu na brak dostêpno¶ci produktów/surowców niezbêdnych do wytworzenia zaoferowanego asortymentu, spowodowanego w szczególno¶ci zaprzestaniem produkcji;
b) konieczno¶æ zmiany jest spowodowana wycofaniem z obrotu produktu niezbêdnego do wykonania dostawy lub te¿ wynika z zakoñczenia serii produkcyjnej danego asortymentu;
Zmiana jest mo¿liwa o ile nowe produkty zaspokoj± potrzeby zamawiaj±cego w zakresie potrzeb ¿ywieniowych realizowanych w okresie trwania umowy.
2) w zakresie zmiany wynagrodzenia:
a)w przypadku dokonania zmiany w zakresie przedmiotu Umowy na podstawie okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt. 5 z zastrze¿eniem, ¿e:
-wysoko¶æ wynagrodzenia w przypadku dokonania przez Strony zmian Umowy na zasadach okre¶lonych w ppkt b), o ile ich wprowadzenie ma wp³yw na koszty ponoszone przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e zmiany, o których mowa w pkt 5, nie mog± skutkowaæ podwy¿szeniem wynagrodzenia, je¿eli ich wprowadzenie okaza³o siê konieczne na skutek okoliczno¶ci, które Wykonawca – dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci± – móg³ przewidzieæ przed z³o¿eniem oferty;
b) w przypadku zmian przepisów prawa maj±cych wp³ywa na wysoko¶æ kosztów wykonania umowy przez Wykonawcê w przypadku:
-zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶æ minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów prawa;
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;
-zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych o których mowa w przepisach prawa.
c) drastycznego wzrostu cen towarów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Zamówienia wzglêdem cen lub kosztów przyjêtych i uwzglêdnionych w wynagrodzeniu wykonawcy wynikaj±cym z oferty z uwzglêdnieniem nastêpuj±cych zasad:
- zmiana cen poszczególnych artyku³ów mo¿e byæ dokonana o kwotê nie wiêksz± ni¿ wynikaj±c± ze wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, podanego przez GUS, publikowanego na stronie internetowej www.stat.gov.pl. Wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych liczony jest miesiêcznie od terminu obowi±zywania umowy;
- zmiany mo¿na dokonaæ tylko raz w trakcie trwania umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.p

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.