Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208283/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00223940/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00334494/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00298045/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku remizy OSP w Krzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZESZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409436
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.4.2.) Miejscowość: Krzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 37-418
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.4.7.) Numer telefonu: 15 879 83 52
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305716
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00298045/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.14. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Termomodernizacja budynku remizy OSP w Krzeszowie - zadanie 2
Po zmianie:
Termomodernizacja budynku remizy OSP w Krzeszowie
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
337294,04
Po zmianie:
626239,51
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych za pomocą płyt styropianowych EPS 80-032, gr. 14 + 4 cm. Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 10cm wraz z izolacją bitumiczną ścian i montażem foli kubełkowej. Ocieplenie stropu nad piwnicą płytami styropianowymi gr. 5cm. W pomieszczeniach kotłowni zaprojektowano wymianę istniejącego pieca gazowego na piec gazowy kondensacyjny o mocy 55,3 kW wraz z niezbędną armaturą. Przewidziana jest częściowa wymiana stolarki okiennej oraz ślusarki drzwiowej.
Po zmianie:
Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokrycie dachu budynku remizy OSP w miejscowości Krzeszów z blachy trapezowej powlekanej T-35 wraz z wymianą łacenia i montażem foli paroprzepuszczalnej. Połacie dachu ocieplić wełną mineralną gr. 15+15cm o współczynniku przenikania λmax. = 0,035W/m•K, zaś strop poddasza ocieplić wełną mineralną gr. 30cm o współczynniku przenikania λmax. = 0,035W/m•K. W związku z wykonywanymi pracami należy zdemontować istniejącą instalację odgromową oraz wykonać nową instalację odgromową zgodnie z projektem branży elektrycznej oraz przedmiarem.
Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych za pomocą płyt styropianowych EPS 80-032, gr. 14 + 4 cm. Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 10cm wraz z izolacją bitumiczną ścian i montażem foli kubełkowej. Ocieplenie stropu nad piwnicą płytami styropianowymi gr. 5cm. W pomieszczeniach kotłowni zaprojektowano wymianę istniejącego pieca gazowego na piec gazowy kondensacyjny o mocy 55,3 kW wraz z niezbędną armaturą. Przewidziana jest częściowa wymiana stolarki okiennej oraz ślusarki drzwiowej.
Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,4 kWp wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem oraz montaż instalacji solarnej o łącznej powierzchni czynnej kolektorów słonecznych płaskich wynoszącej 2,4 m2 i zbiornika ciepłej wody użytkowej z wężownicą o pojemności 400 dm3 wraz z niezbędnym osprzętem.
Dla każdego zadania zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiary robót które są pomocnicze przy obliczeniu ceny.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.4. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Roboty instalacyjne w budynkach
Po zmianie:
Roboty instalacyjne w budynkach,Wykonywanie pokryć dachowych,Roboty instalacyjne elektryczne,Ochrona odgromowa,Kolektory słoneczne do produkcji ciepła,Słoneczne moduły fotoelektryczne
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zadanie 1 - zakończyło się zawarciem umowy
Zadanie 2 - zakończyło się unieważnieniem postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP, na zadanie 2 wpłynęło 4 oferty, cena złożonych ofert znacznie przewyższała kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Zad 3 - nie rozstrzygnięto
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
art. 255 pkt 3 ustawy
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Na zadanie nr 2 wpłynęły 4 oferty, cena złożonych ofert znacznie przewyższała kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.2. Liczba otrzymanych ofert złożonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców Przed zmianą:
Po zmianie:
3
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.1.5. Liczba ofert odrzuconych Przed zmianą:
Po zmianie:
0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
432727,99
Po zmianie:
194122,76
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem Przed zmianą:
453440,30
Po zmianie:
212771,44
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
204728,59
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.5. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zakład Handlowo – Usługowy Kazimierz Szewczyk
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Jeżowe 382A
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
37-430
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
podkarpackie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Po zmianie:
Mały przedsiębiorca
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
NIP: 865-137-32-84
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-07-25
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
204728,59
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
5
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Nr 1 im. Tony Halika w Ożarowie Mazowieckim
- "Rozbudowa, przebudowa, termomodernizacja wraz ze zmianą sposobu użytkowania oraz wymianą źródła ogrzewania w budynku OSP Rogów i Biblioteki w Rogowie"
- Przebudowa instalacji grzewczej w budynku nr 3 w Wojewódzkiej Bazie Magazynowo - Warsztatowej Sprzętu Obrony Cywilnej w Luboszycach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.