eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skaryszew › BUDOWA ODCINKÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SKARYSZEW



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA ODCINKÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SKARYSZEW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skaryszew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackego 6

1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 610 30 89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@skaryszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skaryszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.skaryszew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA ODCINKÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY SKARYSZEW

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9286c6c3-e339-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012501/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa oświetlenia w miejscowości Odechów

1.1.13 Budowa odcinka oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej w m. Kobylany

1.1.14 Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę oświetlenia ulicznego pomiędzy Podsuliszką a Podsuliszką pod lasem (Komorniki)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.5.2022.NŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 733 w miejscowości Odechów”
Zakres robót w ramach części I postępowania obejmuje:
- Budowę obwodu oświetleniowego przewodem AsXSn 2x35mm² o długości około 775 m,
- Montaż słupów przelotowych typu P-10/ŻN w ilości 16 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego typu K1-10, 5/4, 3E w ilości 1 kpl.,
- Montaż odgromników i uziemienia na istniejącym słupie nr 8 oraz projektowanych słupach nr 8 i 17 za pomocą ograniczników przepięć SE 30.166 w ilości 3 szt., bednarki ocynkowanej FeZN 25x4mm o długości 90 mb oraz prętu stalowego FeZN ⌀ 18 mm o długości 3 m w ilości 9 szt.,
- Montaż wysięgników rurowych pojedynczych o wysięgu 1,0 m i kącie nachylenia 10° w ilości 17 szt.,
- Montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła 40LED o mocy 90W, II kl. ochronności, IP66 w ilości 17 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa

4.5.5.) Wartość części: 97698,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: „Budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 733 w miejscowości Kobylany”
Zakres robót w ramach części II postepowania obejmuje:
- Budowę obwodu oświetleniowego przewodem AsXSn 2x35mm² o długości około 250 m,
- Montaż słupów przelotowych typu P-10/ŻN w ilości 4 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego typu K1-10, 5/4, 3E w ilości 1 kpl.,
- Montaż odgromników i uziemienia na istniejącym słupie nr 6 oraz projektowanym słupie nr 6/5 za pomocą ograniczników przepięć SE 30.166 w ilości 2 szt., bednarki ocynkowanej FeZN 25x4mm o długości 60 mb oraz prętu stalowego FeZN ⌀ 18 mm i długości 3 m w ilości 6 szt.,
- Montaż wysięgników rurowych pojedynczych o wysięgu 1,0 m i kącie nachylenia 10° w ilości 5 szt.,
- Montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła 40LED o mocy 90W, II kl. ochronności, IP66 w ilości 5 kpl.
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa

4.5.5.) Wartość części: 31303,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: „Budowa oświetlenia wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Podsuliszka w kierunku Komornik”
Zakres robót w ramach części III postępowania obejmuje:
- Budowę obwodu oświetleniowego przewodem AsXSn 2x35mm² o długości około 360 m,
- Budowę obwodu oświetleniowego kablem YAKXS 2x35 mm² o długości około 75 m,
- Montaż słupów przelotowych typu P-10/ŻN w ilości 3 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego typu K1-10, 5/4, 3E w ilości 3 kpl.,
- Montaż słupa krańcowego KK1-10, 5/6E w ilości 1 kpl.
- Montaż odgromników i uziemienia na projektowanych słupach nr 2, 3, 7 za pomocą ograniczników przepięć SE 30.166 w ilości 3 szt., bednarki ocynkowanej FeZN 25x4mm o długości 90 mb oraz prętu stalowego FeZN ⌀ 18 mm i długości 3 m w ilości 9 szt.,
- Montaż wysięgników rurowych pojedynczych o wysięgu 1,0 m i kącie nachylenia 10° w ilości 7 szt.,
- Montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła 20LED o mocy 50 W, II kl. ochronności, IP66 w ilości 7 kpl.
- Wykonanie przecisku za pomocą rury osłonowej SV 75 o długości około 6 mb,
- Wykonanie badań i pomiarów instalacji oraz inwentaryzacji geodezyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa

4.5.5.) Wartość części: 51783,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97698,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97698,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97698,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ELDAR Zbigniew Kiełek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482091140

7.3.3) Ulica: Góralska 17/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97698,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31303,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31303,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31303,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ELDAR Zbigniew Kiełek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482091140

7.3.3) Ulica: Góralska 17/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31303,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51783,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51783,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51783,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ELDAR Zbigniew Kiełek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482091140

7.3.3) Ulica: Góralska 17/1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51783,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.