eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Sośnicowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Sośnicowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-122e6355-dba9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Sośnicowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122e6355-dba9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016413/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane w ramach zadania "Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00007.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1496155,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie przewiduje przebudowę i remont części kuchennej w budynku DPS „Ostoja” zlokalizowanego przy ul. Kozielskiej 1 w Sośnicowicach. Pałac z parkiem jest wpisany do rejestru zabytków z terenu województwa śląskiego pod numerem A/671/2020. Zamawiający jest w posiadaniu aktualnego pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku, jak również decyzji o pozwoleniu na budowę.
W ramach realizacji inwestycji zakłada się przebudowę i remont pomieszczeń zaplecza kuchennego, magazynów i korytarza z dostosowaniem układu funkcji do obowiązujących przepisów. Wykonana zostanie modernizacja ciągu technologicznego części kuchennej wraz
z budową wentylacji mechanicznej z rekuperacją. Przedmiotowy zakres robót dotyczący przebudowy, remontu oraz prac modernizacyjnych podyktowany jest likwidacją istniejącego pieca węglowego oraz wymianą wentylacji mechanicznej i dostosowania obiektu do wymogów obowiązujących przepisów oraz norm.
Zasadnicze przeznaczenie pomieszczeń pozostaje bez zmian. Istotną zmianą jest wprowadzenie wentylatorowni w części dawnego pomieszczenia obróbki warzyw oraz zmiana lokalizacji pokoju socjalnego z szatnią.
Zakres robót przewiduje:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i demontażem istniejącej;
- demontaż dwóch okien w projektowanym pomieszczeniu wentylatorowni w celu montażu czerpni i wyrzutni. W miejscu istniejących okien, po zamontowaniu przewodów czerpni
i wyrzutni, przewidziany jest montaż dwóch okien prostokątnych, jako odtworzenie dolnych kwater istniejących okien, identycznych w formie, materiale i kolorze – zgodnie z rysunkami. Zamurowanie pozostałej części otworów okiennych po montażu instalacji, zachowując bez zmian łukowy kształt wnęki okiennej;
- demontaż istniejącego kontenera z silnikami i wentylatorami przy oknie pomieszczenia kuchni właściwej; zamurowanie otworów po instalacjach;
- demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych (za wyjątkiem instalacji centralnego ogrzewania) prowadzonych po ścianach i stropach – zgodnie z projektami branżowymi;
- demontaż kuchni węglowej;
- likwidacja istniejących ścian działowych;
- budowa nowych ścianek działowych, zgodnie z projektem;
- rozbiórka istniejących posadzek w pomieszczeniach kuchennych i częściowo
w pomieszczeniach magazynowych (1 pomieszczenie magazynowe);
- modernizacja istniejących posadzek w pomieszczeniach magazynów, umożliwiająca wykonanie nowych warstw izolacyjnych i wykończeniowych;
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: wody ciepłej i zimnej, sanitarno-kanalizacyjnej, elektrycznej – zgodnie z projektami branżowymi;
- likwidacja tynków ściennych w obrębie magazynów i projektowanego pomieszczenia socjalnego z szatnią, wykonanie dezynfekcji ścian na ewentualną obecność grzybów i pleśni;
- likwidacja istniejącej glazury ściennej;
- skucie wszystkich starych, uszkodzonych tynków;
- wykonanie przekuć w ścianach, zgodnie z rysunkiem projektowym, ze względu na konieczność prowadzenia przewodów instalacji wentylacji mechanicznej;
- wykonanie poszerzenia jednego z otworów przejściowych w ścianie nośnej/konstrukcyjnej;
- demontaż i wymiana zużytych drzwi wewnętrznych z dostosowaniem ich rodzaju do przeznaczenia poszczególnych pomieszczeń;
- wykonanie lokalnych przewiertów pod montaż instalacji;
- instalację agregatu prądotwórczego dla potrzeb zasilania rezerwowego części kuchennej oraz pomieszczeń towarzyszących na obiekcie.

Do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszystkich pozwoleń, opinii
i uzgodnień.

Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową Hanna Wiak-Marzec Pracownia Konserwatorska
i Projektowa. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone
w projektach budowlanych, projektach technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dołączonym elementem pomocniczym - przedmiar robót, stanowiących załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395199,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3108000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1395199,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELL-BUD INWEST s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591743713

7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1395199,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy: od daty zawarcia umowy, termin przekazania terenu budowy nastąpi nie wcześniej nuż 6 maja 2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.