Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00234067/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
- 2024/BZP 00254431/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Sośnicowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-122e6355-dba9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej „Ostoja” w Sośnicowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-122e6355-dba9-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016413/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty budowlane w ramach zadania "Przebudowa i remont części kuchennej w budynku Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00007.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1496155,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie przewiduje przebudowę i remont części kuchennej w budynku DPS „Ostoja” zlokalizowanego przy ul. Kozielskiej 1 w Sośnicowicach. Pałac z parkiem jest wpisany do rejestru zabytków z terenu województwa śląskiego pod numerem A/671/2020. Zamawiający jest w posiadaniu aktualnego pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku, jak również decyzji o pozwoleniu na budowę.
W ramach realizacji inwestycji zakłada się przebudowę i remont pomieszczeń zaplecza kuchennego, magazynów i korytarza z dostosowaniem układu funkcji do obowiązujących przepisów. Wykonana zostanie modernizacja ciągu technologicznego części kuchennej wraz
z budową wentylacji mechanicznej z rekuperacją. Przedmiotowy zakres robót dotyczący przebudowy, remontu oraz prac modernizacyjnych podyktowany jest likwidacją istniejącego pieca węglowego oraz wymianą wentylacji mechanicznej i dostosowania obiektu do wymogów obowiązujących przepisów oraz norm.
Zasadnicze przeznaczenie pomieszczeń pozostaje bez zmian. Istotną zmianą jest wprowadzenie wentylatorowni w części dawnego pomieszczenia obróbki warzyw oraz zmiana lokalizacji pokoju socjalnego z szatnią.
Zakres robót przewiduje:
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją i demontażem istniejącej;
- demontaż dwóch okien w projektowanym pomieszczeniu wentylatorowni w celu montażu czerpni i wyrzutni. W miejscu istniejących okien, po zamontowaniu przewodów czerpni
i wyrzutni, przewidziany jest montaż dwóch okien prostokątnych, jako odtworzenie dolnych kwater istniejących okien, identycznych w formie, materiale i kolorze – zgodnie z rysunkami. Zamurowanie pozostałej części otworów okiennych po montażu instalacji, zachowując bez zmian łukowy kształt wnęki okiennej;
- demontaż istniejącego kontenera z silnikami i wentylatorami przy oknie pomieszczenia kuchni właściwej; zamurowanie otworów po instalacjach;
- demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych (za wyjątkiem instalacji centralnego ogrzewania) prowadzonych po ścianach i stropach – zgodnie z projektami branżowymi;
- demontaż kuchni węglowej;
- likwidacja istniejących ścian działowych;
- budowa nowych ścianek działowych, zgodnie z projektem;
- rozbiórka istniejących posadzek w pomieszczeniach kuchennych i częściowo
w pomieszczeniach magazynowych (1 pomieszczenie magazynowe);
- modernizacja istniejących posadzek w pomieszczeniach magazynów, umożliwiająca wykonanie nowych warstw izolacyjnych i wykończeniowych;
- wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: wody ciepłej i zimnej, sanitarno-kanalizacyjnej, elektrycznej – zgodnie z projektami branżowymi;
- likwidacja tynków ściennych w obrębie magazynów i projektowanego pomieszczenia socjalnego z szatnią, wykonanie dezynfekcji ścian na ewentualną obecność grzybów i pleśni;
- likwidacja istniejącej glazury ściennej;
- skucie wszystkich starych, uszkodzonych tynków;
- wykonanie przekuć w ścianach, zgodnie z rysunkiem projektowym, ze względu na konieczność prowadzenia przewodów instalacji wentylacji mechanicznej;
- wykonanie poszerzenia jednego z otworów przejściowych w ścianie nośnej/konstrukcyjnej;
- demontaż i wymiana zużytych drzwi wewnętrznych z dostosowaniem ich rodzaju do przeznaczenia poszczególnych pomieszczeń;
- wykonanie lokalnych przewiertów pod montaż instalacji;
- instalację agregatu prądotwórczego dla potrzeb zasilania rezerwowego części kuchennej oraz pomieszczeń towarzyszących na obiekcie.
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszystkich pozwoleń, opinii
i uzgodnień.
Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową Hanna Wiak-Marzec Pracownia Konserwatorska
i Projektowa. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone
w projektach budowlanych, projektach technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dołączonym elementem pomocniczym - przedmiar robót, stanowiących załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1395199,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3108000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1395199,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SELL-BUD INWEST s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591743713
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 65
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1395199,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług transportowych dla podopiecznych SKPON-GCER w roku szkolnym 2024/2025
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej w Zespole Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach - etap I
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
- Budowa nowej sieci przewodowej dla Biura Karier Studenckich. Znak sprawy: IA1.282.29.2024.HP
- Kolonie letnie 2024 z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Stworzenie pochylni wewnętrznej i zewnętrznej na terenie obiektu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. Ziemi Krobskiej w Krobi
- Budowa zadaszenia na boisku szkolnym przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Wołominie, Al. Armii Krajowej 38.
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.