eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usługi koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 302 32 82, 320 12 95, 320 10 32

1.5.8.) Numer faksu: 345 82 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ea45644-b3e6-11ec-97c7-b646b0ba23df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea45644-b3e6-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052676/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Koszenie traw w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.36.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 542975,72 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58643,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 1,
2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2022 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2022 r.
c) trzecie koszenie - październik 2022 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 65 260,98 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 111510,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 2
2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2022 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2022 r.
c) trzecie koszenie - październik 2022 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 82 749,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 130042,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 3
2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2022 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2022 r.
c) trzecie koszenie - październik 2022 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 138 655,29 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 226056,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku, obejmującym Obszar Administracyjny nr 4
2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2022 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2022 r.
c) trzecie koszenie - październik 2022 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 69 986,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 109566,79 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi w zakresie koszenia traw z wywozem i utylizacją zgrabek na terenie administrowanym przez Zamawiającego w 2022 roku, obejmującym Obszar Administracyjny Skarbu Państwa.
2. Zakres świadczonej usługi obejmuje:
a) trzykrotne koszenie traw na terenie administrowanym przez Zamawiającego,
b) koszenie traw do wysokości około 5-7 cm,
c) zabezpieczenie terenu nieobjętego koszeniem przed uszkodzeniem znajdujących się tam urządzeń i obiektów,
d) koszenie powinno odbywać się w godz. 7:00-18:00,
e) koszenie winno być zakończone w terminie 10 dni roboczych od dnia jego rozpoczęcia wskazanego w zleceniach,
f) bieżący wywóz zgrabek ze skoszonych terenów,
g) utylizacja skoszonej trawy.
3. Planowane terminy koszeń:
a) pierwsze koszenie – maj/czerwiec 2022 r..
b) drugie koszenie – sierpień/wrzesień 2022 r.
c) trzecie koszenie - październik 2022 r.
4. Ogólna powierzchnia dla trzech koszeń 4 320,00 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 9237,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186086,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199452,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186086,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEAN - BUD” Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-150-94-82

7.3.3) Ulica: HALICKA 10

7.3.4) Miejscowość: GDYNIA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186086,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199452,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292631,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292631,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEAN - BUD” Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 958-150-94-82

7.3.4) Miejscowość: GDYNIA

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292631,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10217,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11664 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CLEAN - BUD” Sp. j. Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 958-150-94-82

7.3.4) Miejscowość: GDYNIA

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11664 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.