Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce – Piasecznik – zamówienie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZZDW Koszalin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330961132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 31
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-122
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pyrzyce@zzdw.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
rdw.pyrzyce@zzdw.koszalin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa DW 122 odc. Pyrzyce – Piasecznik – zamówienie z art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d27ea9-2148-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
1)udzielenie zamówienia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego – umowa nr 131/8-3/6/2023 z dnia 20.06.2023 r.,
2)udzielenie zamówienia Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. MALDROBUD Sp. z o.o. Sp. K. z Myśliborza,
3)łączna wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości w wysokości: 2 735 468,76 zł netto, w tym wartość zamówienia podobnego: 1 127 000,00 zł netto,
4)szacunkowa wartość niniejszego zamówienia z wolnej ręki wynosi: 363 096,99 zł netto wg kosztorysu inwestorskiego,
5)zamówienie polega na powtórzeniu robót podobnych.
6)zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego: ogłoszenie nr 2023/BZP 0021965/01 z dnia 17.05.2023 r.,
7)podstawa do rozszerzenia:zły stan nawierzchni DW 122, odc. Pyrzyce - Piasecznik, od km 64+500 do km 64+800 oraz oszczędności, które powstały po udzieleniu zamówienia podstawowego (umowa Nr 131/8-3/6/2023 z dnia 20.06.2023 r.)
8) poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZDW-6.3810.89.2023.6
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na drodze wojewódzkiej nr 122, odc. Pyrzyce - Piasecznik. Zamówienie polega na powtórzeniu robót podobnych na drodze wojewódzkiej nr 122, odc. Pyrzyce - Piasecznik, od km 64+500 do km 64+800. Zakres niniejszego zamówienia jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446609,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446609,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446609,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALDROBUD Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5971652742
7.3.3) Ulica: Królewiecka 43
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MALDROBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446609,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa rębaka mobilnego na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 326101_1.0055 i 326101_1.0056 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Koszalin 326101_1
- "Dostawa systemu ważenia oraz identyfikacji pojemników w systemie RFID do trzech pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych"
- Przebudowa DW 106 m. Nowogard ul. Poniatowskiego
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Dostawa warzyw i owoców świeżych
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.