eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziec › Remont drogi gminnej nr G489038P w m. Stare Grądy



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr G489038P w m. Stare Grądy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019088

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 17

1.5.2.) Miejscowość: Grodziec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-580

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@grodziec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.grodziec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr G489038P w m. Stare Grądy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b375f09-e5e4-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037851/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont drogi gminnej nr G489038P w Starych Grądach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254805

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1305379,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Remont drogi gminnej nr G489038P
w m. Stare Grądy” obejmującego wykonanie remontu drogi gminnej w miejscowości Stare Grądy, Gmina Grodziec, powiat koniński, województwo wielkopolskie. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 1445,00 m. Zakres prac związanych z remontem obejmuje ułożenie nowej warstwy bitumicznej jezdni, odtworzenie fragmentów konstrukcji jezdni, utwardzenie poboczy kruszywem, a także częściowy remont istniejących zjazdów zlokalizowanych w ciągu omawianego odcinka drogi gminnej.
Remont jedni polegać będzie na wykonaniu nowej warstwy bitumicznej oraz odtworzeniu konstrukcji tak, aby na całym opracowywanym odcinku jezdnia posiadała szerokość 4,5 m. Remont poboczy polegać będzie na utwardzeniu istniejących poboczy gruntowych kruszywem łamanym nadając poboczy odpowiedni spadek i szerokość 0,75 m. Do istniejących posesji przewidziano wykonanie bitumicznych utwardzeń na szerokości pobocza jedni.
Zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie podbudowy pod nawierzchnie,
- wykonanie nawierzchni,
- roboty wykończeniowe,
- roboty porządkowe.

Uwaga: Wyroby budowlane (materiały) uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy
z wyjątkiem niżej zapisanych:
- oznakowanie pionowe,
- kruszywo łamane oraz destrukt pozyskany z rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni,
- inne materiały uznane za przydatne dla Zamawiającego.

2. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie położonym w Gminie Grodziec, powiat koniński, województwo wielkopolskie, działka ew. 301,372, obręb Stare Grądy.
3. Przedmiot zamówienia otrzymał dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463639,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1780226,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463639,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trans-Spili Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652891927

7.3.3) Ulica: Graniczna

7.3.4) Miejscowość: Licheń Stary

7.3.5) Kod pocztowy: 62-563

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463639,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.