Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00241875/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Francuska 38
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-028
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efa08ac0-fd11-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071236/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241875/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-240-8/22/OIR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185942,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Wymiana/renowacja zabytkowej stolarki okiennej witrażowej na klatce schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18".
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace i roboty budowlane:
1). Prace przygotowawcze:
a) zabezpieczenie frontu robót (w tym m.in. wykonanie dokładnych pomiarów demontowanych elementów w razie potrzeby wykonanie szablonów oraz dokumentacji fotograficznej),
b) demontaż witraży okiennych przewidzianych do renowacji,
c) demontaż skrzydeł okiennych przeznaczonych do wymiany,
d) wykucie istniejących ościeżnic przeznaczonych do wymiany,
e) demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
2). Roboty podstawowe:
a) renowację witraży z uzupełnieniem brakujących lub uszkodzonych elementów,
b) wymiana okien drewnianych z zachowaniem istniejącego typu, kształtu, wymiarów oraz zdobień i okuć,
c) renowacja zachowanych zabytkowych okuć i montaż w nowej stolarce okiennej zgodnie z dokumentacją,
d) w skrzydłach otwieranych zawiasy i klamki stylizowane (wzór i kolor zbliżony do istniejących okuć),
e) odnowienie i montaż parapetów wewnętrznych, parapety zewnętrzne nowe.
3). Roboty towarzyszące:
a) na czas renowacji parapetów wewnętrznych zdemontowanie drewnianych poręczy schodów, a po zakończeniu prac ich ponowne zamontowanie.
b) zabezpieczenie otworów okiennych na czas renowacji witraży.
c) prace tynkarsko – malarskie związane z odtworzeniem uszkodzonych, w czasie prac, ościeży okiennych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421132-8 - Instalowanie okien
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299816,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299816,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa sporządzania i dostarczania posiłków w zakresie wyżywienia osób zatrzymanych w PdOZ i osób przebywających w PID
- Zakup i dostawa kaset do elektronicznych urządzeń służących do badania kierujących na zawartość środków działających podobnie do alkoholu i testów jednorazowego użytku
- DOSTAWA LEKÓW 12
- Modernizacja systemu SSP na terenie GIG PIB Katowice.
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Dostawa kontenerów KP-7 i 5,0 m3
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Urzędu Gminy w Cewicach
- Remont części boksów mieszkalnych na VII piętrze w Studenckim Domu Marynarza KORAB Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 8 w Szczecinie
- WYKONANIE REMONTU PUSTOSTANU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ 60A M. 1 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Kompleksowy remont pokryć dachowych w budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie przy ul. dr J. Rostka 2
- "Szkoła Podstawowa nr 78 w Poznaniu- modernizacja"
- "Budowa kanalizacji w Gminie Dąbrowa"
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.