Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach – zamówienie udzielane w 3 częściach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Inwestycje S.A. działające w imieniu i na rzecz Miasta Katowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240612757
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Porcelanowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniainwestycje@kisa.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowickieinwestycje.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach – zamówienie udzielane w 3 częściach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bef0092b-c9a6-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031564/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.33 Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach – zamówienie udzielane w 3 częściach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221883
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt. 2 ustawy Pzp, tj. „Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”
Uzasadnienie faktyczne wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki opisane w sekcji VI - informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KISA/DZP/WR/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206105,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac naprawczych w obiektach użyteczności publicznej w Katowicach – zamówienie w 3 częściach:
Część nr I pn.: Wykonanie prac naprawczych w budynku Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Boya-Żeleńskiego 30 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac naprawczych budynków oddziałów Żłobka Miejskiego przy ul. Boya Żeleńskiego 30 i przy ul. Bolesława Krzywoustego 9"
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie:
a) naprawczych robót elewacyjnych,
b) naprawczych robót w pomieszczeniach obejmujących likwidację rys i spękań oraz przywrócenie i wykończenie elementów naprawianych poprzez gruntowanie, uszczelnianie, malowanie, wymianę płytek ceramicznych
c) demontażu i montażu parapetów wewnętrznych wraz z uszczelnieniem,
d) regulacji i wymiany okuć w skrzydłach okiennych oraz wózków w skrzydłach drzwi przesuwnych oraz klamek,
e) sprawdzenia, naprawy i uruchomienia urządzeń i systemów istniejących w obiekcie (w szczególności: naprawa pieca konwekcyjno-parowego, wentylacji nad piecem w kuchni, klapy dachowej, usunięcie przecieku wody w kotłowni);
Część nr II pn.: Wykonanie prac naprawczych w budynku Oddziału Żłobka Miejskiego przy ul. Bolesława Krzywoustego 9 w Katowicach w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac naprawczych budynków oddziałów Żłobka Miejskiego przy ul. Boya Żeleńskiego 30 i przy ul. Bolesława Krzywoustego 9"
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie:
a) robót brukarskich obejmujących przełożenie kostki betonowej,
b) demontażu, dostawy i montażu szyb zespolonych w oknach i drzwiach przeciwpożarowych wraz z regulacją okuć w skrzydłach okiennych,
c) wymiana wózków w skrzydłach drzwi przesuwnych
d) naprawczych robót w pomieszczeniach obejmujących likwidację rys i spękań oraz przywrócenie i wykończenie elementów naprawianych poprzez gruntowanie, uszczelnianie, malowanie, wymianę płytek ceramicznych
e) sprawdzenia, naprawy i uruchomienia urządzeń i systemów istniejących w obiekcie (w szczególności: naprawa rolet wewnętrznych, zmywarki, instalacji kontroli dostępu z domofonem)
f) regulacji i naprawy elementów białego montażu
Część nr III pn.: Wykonanie prac naprawczych w budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie prac naprawczych budynku Szkoły Podstawowej nr 12”
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie:
a) naprawczych robót związanych z poszyciem dachu, instalacji odgromowej i odwodnienia dachu,
b) demontaż i montaż opraw LED oświetlenia zewnętrznego,
c) robót brukarskich obejmujących przełożenie kostki betonowej,
d) naprawczych robót elewacyjnych,
e) naprawczych robót w pomieszczeniach holu i Sali gimnastycznej obejmujących likwidację rys i spękań oraz przywrócenie i wykończenie elementów naprawianych poprzez gruntowanie, uszczelnianie, malowanie,
f) demontażu i montażu parapetów wewnętrznych wraz z uszczelnieniem,
g) sprawdzenia, naprawy i uruchomienia urządzeń i systemów istniejących w obiekcie (w szczególności: wymiana filtrów centrali wentylacji, rozruch instalacji solarnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397398,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397398,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397398,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kalko Usługi Inżynierskie Leszek Zmełty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381471112
7.3.3) Ulica: ul. Zimnej Wody 7a/15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Demontaż i montaż okien - Hossa Sp. z o.o. ul. Modelarska 18 Katowice 40-142
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KALKO USŁUGI INŻYNIERSKIE Leszek Zmełty
jakie przetargi wygrała firma
KALKO USŁUGI INŻYNIERSKIE Leszek Zmełty
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397398,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część I – 64 578,00 zł netto, 79 430,94 zł brutto
Część II – 178 506,00 zł netto, 219 562,38 zł brutto
Część III – 80 004,00 zł netto, 98 404,92 zł brutto
Termin realizacji zamówienia:
dla I części : 70 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z § 7. projektowanych postanowień umowy.
dla II części : 90 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z § 7. projektowanych postanowień umowy.
dla III części : 70 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z § 7. projektowanych postanowień umowy.
Zamówienie jest udzielane w imieniu i na rzecz Miasta Katowice (adres: ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice) przez Katowickie Inwestycje S.A.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.