Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
- 2022/BZP 00286390/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warta Bolesławiecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390648115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warta Bolesławiecka
1.5.2.) Miejscowość: Warta Bolesławiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-720
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wartabol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartaboleslawiecka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wartaboleslawiecka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0eb1851a-0c08-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006033/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina "
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZK-VII.271.8-3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W skład zamówienia wchodzą:
1) 2 komputery przenośne
2) 8 komputerów stacjonarnych z monitorami
3) 4 zasilacze awaryjne UPS do komputerów stacjonarnych
4) 1 zasilacz awaryjny do serwerów
5) 1 przełącznik zarządzalny
6) 2 urządzenia do ochrony połączenia internetowego z licencją na 12 miesięcy na potrzeby szkół
7) 1 dysk sieciowy NAS do archiwizacji danych
8) 1 skaner dokumentów do elektronicznego obiegu dokumentów
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
31214100-0 - Przełączniki
48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
38520000-6 - Skanery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu jako że ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Oferty są niezgodne w sposób zasadniczy i nieusuwalny, wady ofert nie podlegają konwalidacji i uzasadniają ich odrzucenie na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy. W związku z tym jako, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, zaistniały przesłanki z art. 255 pkt 2 ustawy obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowaniaPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
- Budowa monitoringu dla Miasta Darłowo
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.