eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W LUBANIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230919110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Łokietka 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756465110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppluban@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppluban.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa2a622a-ef36-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00210035/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211422

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489060 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne z logopedą w zakresie wspomagania mowy i komunikacji. Szacowana ilość godzin 1107.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 99630 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne z neurologopedą w zakresie terapii zburzeń językowych i komunikacyjnych.
Szacowana ilość godzin 1092

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 98280 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne z terapeutą Integracji Sensorycznej w zakresie dostarczania dziecku kontrolowanej dawki doznań sensorycznych. Szacowana liczba godzin 1576.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 141840 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia z fizjoterapeutą w zakresie przywrócenia sprawności fizycznej.
Szacowana ilość godzin 979.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 88110 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne terapeutą TUS w zakresie rozwijania kompetencji społecznych.
Szacowana liczba godzin 420.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 37800 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne z neuropsychologiem zakresie usprawniania funkcji poznawczych u dzieci z organicznym uszkodzeniem mózgu.
Szacowana ilość godzin 145

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 13050 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia terapeutyczne z tyflopedagogiem w zakresie usprawniania funkcji wzrokowych dzieci niewidomych i niedowidzących.
Szacowana ilość godzin 115

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 10350 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów oraz ich stopnia (wyższe I i II lub jednolite magisterskie).
Oferta nr 2 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 3 Wykonawca nie została podpisana żadnym z podpisów, tj. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki zawierające formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta nr 4 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał jakie posiada wykształcenie oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 5 Wykonawca w oświadczeniu składanym wg załącznika nr 3b określił, że: „dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 3.3) SWZ są dostępne pod następującym adresem ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych: □ https://ems.ms.gov.pl”. Natomiast po weryfikacji okazało się, że nie istnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym podmiot o takim numerze NIP, ani o takim numerze REGON, ani o takiej nazwie jaką podał Wykonawca.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów.
Oferta nr 2 zawiera cenę za 1 godzinę zajęć w wysokości 120,00 złotych, kwota ta znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. 90,00 złotych za 1 godzinę zajęć. Zamawiający, z uwagi na brak środków, nie zamierza zwiększać kwoty na wykonanie zadania.
Oferta nr 3 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 4 .” Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał jakie posiada wykształcenie oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 5 Wykonawca w oświadczeniu składanym wg załącznika nr 3b określił, że: „dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 3.3) SWZ są dostępne pod następującym adresem ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych: □ https://ems.ms.gov.pl”. Natomiast po weryfikacji okazało się, że nie istnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym podmiot o takim numerze NIP, ani o takim numerze REGON, ani o takiej nazwie jaką podał Wykonawca.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 nie została wypełniona w kryterium staż pracy w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi.
Oferta nr 2 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne, poza tym udokumentował.
Oferta nr 3,oferta nr 4 oraz oferta nr 5 nie zostały podpisane żadnym z podpisów, tj. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki zawierające formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta nr 6 Wykonawca w oświadczeniu składanym wg załącznika nr 3b określił, że: „dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 3.3) SWZ są dostępne pod następującym adresem ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych: □ https://ems.ms.gov.pl”. Natomiast po weryfikacji okazało się, że nie istnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym podmiot o takim numerze NIP, ani o takim numerze REGON, ani o takiej nazwie jaką podał Wykonawca.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRUM MEDICA Centrum Fizjoterapii Dzieci i Dorosłych, Małgorzata Liczner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362066850

7.3.3) Ulica: Zawidowska

7.3.4) Miejscowość: Lubń

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50393,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1 zawiera cenę za 1 godzinę zajęć w wysokości 163,75 złotych, kwota ta znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. 90,00 złotych za 1 godzinę zajęć.
Oferta nr 2 nie została wypełniona w kryterium staż pracy w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi.
Oferta nr 3 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca udokumentował posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego, ale na kierunku historia.
Oferta nr 4 Wykonawca nie została podpisana żadnym z podpisów, tj. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki zawierające formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie posiada wymaganego przygotowania pedagogicznego, również dołączone dokumenty nie potwierdzają spełniana tego warunku.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hanna Harasimiuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76081610724

7.3.3) Ulica: Wł. Hermana 4c/37

7.3.4) Miejscowość: Lubań

7.3.5) Kod pocztowy: 59-800

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.