Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211422/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00222950/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230919110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Łokietka 2
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756465110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppluban@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pppluban.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa2a622a-ef36-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00210035/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie zajęć w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489060 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z logopedą w zakresie wspomagania mowy i komunikacji. Szacowana ilość godzin 1107.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 99630 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z neurologopedą w zakresie terapii zburzeń językowych i komunikacyjnych.Szacowana ilość godzin 1092
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 98280 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z terapeutą Integracji Sensorycznej w zakresie dostarczania dziecku kontrolowanej dawki doznań sensorycznych. Szacowana liczba godzin 1576.4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 141840 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia z fizjoterapeutą w zakresie przywrócenia sprawności fizycznej.Szacowana ilość godzin 979.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 88110 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne terapeutą TUS w zakresie rozwijania kompetencji społecznych.Szacowana liczba godzin 420.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 37800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z neuropsychologiem zakresie usprawniania funkcji poznawczych u dzieci z organicznym uszkodzeniem mózgu.Szacowana ilość godzin 145
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 13050 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia terapeutyczne z tyflopedagogiem w zakresie usprawniania funkcji wzrokowych dzieci niewidomych i niedowidzących.Szacowana ilość godzin 115
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 10350 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów oraz ich stopnia (wyższe I i II lub jednolite magisterskie).
Oferta nr 2 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 3 Wykonawca nie została podpisana żadnym z podpisów, tj. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki zawierające formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta nr 4 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał jakie posiada wykształcenie oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 5 Wykonawca w oświadczeniu składanym wg załącznika nr 3b określił, że: „dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 3.3) SWZ są dostępne pod następującym adresem ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych: □ https://ems.ms.gov.pl”. Natomiast po weryfikacji okazało się, że nie istnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym podmiot o takim numerze NIP, ani o takim numerze REGON, ani o takiej nazwie jaką podał Wykonawca.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów.
Oferta nr 2 zawiera cenę za 1 godzinę zajęć w wysokości 120,00 złotych, kwota ta znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. 90,00 złotych za 1 godzinę zajęć. Zamawiający, z uwagi na brak środków, nie zamierza zwiększać kwoty na wykonanie zadania.
Oferta nr 3 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał prawidłowo posiadanego wykształcenia, tj. kierunku ukończonych studiów oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 4 .” Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie opisał jakie posiada wykształcenie oraz nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne.
Oferta nr 5 Wykonawca w oświadczeniu składanym wg załącznika nr 3b określił, że: „dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 3.3) SWZ są dostępne pod następującym adresem ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych: □ https://ems.ms.gov.pl”. Natomiast po weryfikacji okazało się, że nie istnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym podmiot o takim numerze NIP, ani o takim numerze REGON, ani o takiej nazwie jaką podał Wykonawca.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 nie została wypełniona w kryterium staż pracy w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi.
Oferta nr 2 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca nie wykazał, że posiada przygotowanie pedagogiczne, poza tym udokumentował.
Oferta nr 3,oferta nr 4 oraz oferta nr 5 nie zostały podpisane żadnym z podpisów, tj. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania ofert wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki zawierające formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oferta nr 6 Wykonawca w oświadczeniu składanym wg załącznika nr 3b określił, że: „dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI pkt 3.3) SWZ są dostępne pod następującym adresem ogólnodostępnej bezpłatnej bazy danych: □ https://ems.ms.gov.pl”. Natomiast po weryfikacji okazało się, że nie istnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym podmiot o takim numerze NIP, ani o takim numerze REGON, ani o takiej nazwie jaką podał Wykonawca.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTRUM MEDICA Centrum Fizjoterapii Dzieci i Dorosłych, Małgorzata Liczner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362066850
7.3.3) Ulica: Zawidowska
7.3.4) Miejscowość: Lubń
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50393,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 zawiera cenę za 1 godzinę zajęć w wysokości 163,75 złotych, kwota ta znacznie przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania, tj. 90,00 złotych za 1 godzinę zajęć.
Oferta nr 2 nie została wypełniona w kryterium staż pracy w prowadzeniu zajęć z dziećmi niepełnosprawnymi.
Oferta nr 3 Wykonawca nie spełnia warunku w zakresie wymaganego wykształcenia. Wykonawca udokumentował posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego, ale na kierunku historia.
Oferta nr 4 Wykonawca nie została podpisana żadnym z podpisów, tj. podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W toku badania oferty wraz z załącznikami stwierdzono, że pliki zawierające formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki nie zostały opatrzone elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca nie posiada wymaganego przygotowania pedagogicznego, również dołączone dokumenty nie potwierdzają spełniana tego warunku.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hanna Harasimiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76081610724
7.3.3) Ulica: Wł. Hermana 4c/37
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
- Kompleksowa modernizacja Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu + inspektorzy nadzoru
- Dostawy wyrobów medycznych do zabiegów usunięcia zaćmy oraz chirurgii dróg łzowych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- "Sprzedaż i dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" (Zamówienie podzielone na 11 części)
- Wsparcie psychologa w punktach informacyjnych w Centrach Integracji Cudzoziemców w Poznaniu i Pile
- Zakup turnusów/pakietów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów
- Usługi pielęgnacyjne (korekcja racic) stada bydła w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy"
- Prowadzenie zajęć specjalistycznych czwartej grupy w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.