eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rossosz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001085100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 8

1.5.2.) Miejscowość: Rossosz

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-533

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: (83) 378 45 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rossosz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dc77023-db94-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc77023-db94-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305188

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067652/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program zrealizowany zostanie przewidziany w KPO, w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ wskaźnik – (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00245727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 526514,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa części budynku Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Klub Malucha. Klub Malucha w Gminie Rossosz będzie nową instytucją opieki nad dziećmi w wieku do lat 3. Powierzchnia pomieszczeń, w których planowana jest inwestycja to 122,55 M2 .
Przebudowa będzie polegała na postawieniu ścianek działowych wydzielających nowe pomieszczenia, wykonanie nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach, wykonanie nowych otworów drzwiowych, przebudowie istniejących schodów oznaczonych na rzucie, wykonanie kurtyny powietrznej, zamurowaniu istniejących otworów oznaczonych na rzucie, wykonaniu nowej instalacji wod – kan w projektowanych pomieszczeniach, oraz nowych instalacji elektrycznych w projektowanych pomieszczeniach.
Celem projektu jest udostępnienie rodzicom możliwości opieki nad dziećmi w wieku do trzech lat, oddział przewidziany jest na 20 miejsc opieki.

1) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej zewnętrznej oznaczonej na rzucie w projekcie architektoniczno-budowlanym,
2) poszerzenie, zamurowanie otworów drzwiowych,
3) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, zewnętrznej wraz z dostosowaniem otworów drzwiowych do obecnych wymagań,
4) montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą regulowaną,
5) montaż stolarki okiennej: wewnętrznej po wykonaniu otworów,
6) uzupełnienie tynków w miejscu zamurowani, poszerzeń,
7) zamurowanie otworów drzwiowych, oznaczonych na rzucie w projekcie architektoniczno-budowlanym,
8) postawienie nowych ścianek (wykonanie nowego układu pomieszczeń),
9) częściowe zamurowanie przejść pomiędzy pomieszczeniami,
10) wykonanie nowych przejść miedzy pomieszczeniami poprzez wykonanie częściowych wyburzeń istniejących ścian,
11) wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożami,
12) wykonanie nowych otworów okiennych wraz z nadprożami,
13) skucie uszkodzonych tynków na ścianach i sufitach,
14) położenie tynków na istniejących ścianach i sufitach,
15) pomalowanie ścian farbą do ścian i sufitów,
16) demontaż podłóg i posadzek,
17) wykonanie nowych posadzek wraz z warstwami izolacyjnymi,
18) położenie na ścianach w łazienkach oraz w pomieszczeniu rozdzielni posiłków glazury,
19) demontaż instalacji wewnętrznych, armatury (wod-kan. W przebudowanej części)
20) wydzielenie strefy p.poż. obejmującej pomieszczenia Klubu Malucha poprzez zastosowanie ścian o odporności ogniowej REI120,
21) przebudowa wewnętrznej instalacji wod-kan w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną,
22) przebudowa wewnętrznej instalacji c.o w pomieszczeniach – zgodnie z częścią sanitarną,
23) przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach – zgodnie z częścią elektryczną,
24) przebudowa istniejących schodów wewnętrznych oznaczonych na rzucie w celu dostosowania ich do aktualnych wymagań WT,
25) wykonanie schodów wraz z pochylnią dla niepełnosprawnych przy nowym wejściu do budynku,
25) montaż zadaszenia z szyby bezpiecznej nad nowym wejściem do budynku,
26) wydzielenie strefy p.poż poprzez zastosowanie pasów wełny minerlanej na elewacjach,
27) przełożenie na elewacji rury spustowej (kolizja z projektowaną pochylnią dla niepełnosprawnych).
28) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,
29) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537148,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 909854,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537148,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRES-BUD, USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE MATEUSZ TRESKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372607439

7.3.3) Ulica: Unitów Podlaskich 12

7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537148,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.