eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbinek › Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wierzbinek"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez
Gminę Wierzbinek”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIERZBINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Styczniowych 110

1.5.2.) Miejscowość: Wierzbinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-619

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wierzbinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez
Gminę Wierzbinek”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-124be8ba-2157-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051356/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wierzbinek

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, nie rekomenduje się przeglądarki Internet
Explorer;
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OŚiZP.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przewozów szkolnych w okresie od 4 września 2023 roku do dnia 21 czerwca 2024 roku obejmujących dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Wierzbinek
1) Zamówienie obejmuje dowóz z punktów zbiórek na terenie poszczególnych miejscowości oraz odwóz do punktów zbiórek w poszczególnych miejscowościach uczniów lub wychowanków, którym organ prowadzący na podstawie art. 32 ust. 5 i 6 oraz art. 39 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900) zobowiązany jest zapewnić bezpłatny transport i opiekę w czasie drogi do szkoły autobusami stanowiącym własność Wykonawcy. Usługi dotyczą obsługi następujących jednostek oświatowych:
a. Szkoły Podstawowej w Boguszycach,
b. Szkoły Podstawowej w Morzyczynie,
c. Szkoły Podstawowej w Sadlnie,
d. Szkoły Podstawowej w Zaryniu.
Na potrzeby postępowania, przyjmuje się, że średni dzienny limit kilometrów podczas trwania umowy, będzie wynosić 501 km . Ilość dni dowozu 187, jest to wartość szacunkowa.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dyspozycyjność

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.).
W przypadku oferty wspólnej, zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Pzp powyższy warunek musi spełniać ten wykonawca, który będzie realizował przewozy. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości kwoty co najmniej
100 000 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, warunek za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 usługi dowozu uczniów lub wychowanków do jednostek oświatowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto). W przypadku usług nadal wykonywanych, wykonawca powinien wykazać, że czas trwania usługi wynosi co najmniej jeden rok szkolny lub rok kalendarzowy oraz wartość tych usług wynosi łącznie co najmniej 200 000,00 zł brutto.
W przypadku oferty wspólnej, zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Pzp, powyższy warunek może zostać spełniony łącznie przez Wykonawców.
W przypadku o którym mowa w art. 118 (poleganie na potencjale podmiotu trzeciego) w zakresie spełniania tego warunku, powyższy warunek musi spełniać podmiot, który udostępnia zasoby Wykonawcy.
W przypadku gdy wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania. Za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem ogłoszenia.
b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować trzema kierowcami, /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/, którzy spełniają wymagania określone w art. 39a ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 919 ze zm.) tj. posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania przewozów o wskazanym w postępowaniu w tej części charakterze i wykazujących się co najmniej 2 - letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu uprawnień;
c) Wykonawca dysponuje łącznie 3 pojazdami posiadającymi co najmniej 40 miejsc siedzących. Wszystkie pojazdy muszą posiadać ważny przegląd techniczny oraz ubezpieczenie OC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1. Wynagrodzenie WYKONAWCY za wozokilometr przewozu może ulec zmianie w przypadkach przewidzianych w § 7 .
2. Inne zmiany:
1) zmiany ilości kilometrów w ramach poszczególnych tras oraz dziennej ilości kilometrów, uwarunkowanej planem zajęć i
liczbą uczniów, której dowóz dotyczy;
2) zmiany przebiegu tras określonych w załączniku do niniejszej umowy, związanych z:
a) zmianą planu zajęć w szkołach w związku z organizacją pracy szkoły;
b) czasową zmianą organizacji ruchu na ustalonej trasie przewozu trwającej dłużej niż
dwa miesiące;
c) zmianami organizacji dowozów i przebiegu tras z inicjatywy WYKONAWCY uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM oraz
dyrektorami szkół, w ramach dziennego limitu kilometrów;
d) pojawieniem się konieczności organizowania dowozu uczniom z miejscowości do tej pory nieobjętych dowozem lub do
innych niż dotychczasowe jednostek oświatowych.
3) zmiany ilości wykorzystywanego w realizacji zamówienia taboru, w przypadku konieczności zaangażowania większej
bądź mniejszej ilości pojazdów w związku z ilością uczniów oraz potrzebami placówek;
4) zmiany pojazdów, którymi realizowana jest usługa;
5) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą ZAMAWIAJĄCEGO.
3. Warunki zmian, o których mowa w ust. 1 i 2:
1) inicjowanie zmian - zmiany na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego;
2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów, zwiększenie kilometrów
uzależnione planem zajęć i liczbą uczniów, rozwiązanie stosunku pracy, lepsze dostosowanie świadczonych usług do
potrzeb Zamawiającego;
3) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w przypadku zmian wskazanych w ust. 1,
ust. 2 pkt 1 (zwiększenie średniej dziennej ilości kilometrów ponad limit wskazany w umowie), pkt 3, pkt 5.
4. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła zdarzeń wskazanych w ust. 1 i 2 lub:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym
wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
3) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie
przedmiotu umowy zgodnie z umową, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub
naturalnym (żywiołowym, ), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego
strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy;
4) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, w związku z
realizacją umowy.
5) pozostałe zmiany określone w umowie.
5. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych
postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty,
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z
okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wierzbinek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-24 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.