eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › "Budowa sieci wodociągowej Witowice-Brześć" na odcinku Witowice-Karsk



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa sieci wodociągowej Witowice-Brześć” na odcinku Witowice-Karsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Goplańska

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (52) 35 16 476; (52) 35 15 377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl; zwik@pk-kruszwica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/635497

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o. , której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa sieci wodociągowej Witowice-Brześć” na odcinku Witowice-Karsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ddb74ab-fc4e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305041

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096750/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie odcinka sieci wodociagowej Witowiczki Karsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239222/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78588,11 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamówienia:

Dostawa kompletu materiałów, robocizny i sprzętu oraz budowa poniżej wskazanych odcinków sieci wodociągowej metodą przewiertu sterowanego zgodnie z projektem budowlanym „Budowa sieci wodociągowej Witowice-Brześć´ opracowanym przez Hydroterm Zygmunt Biernacki data opracowania 26.09.2016 :

Punkt trasy Materiał jm. Ilość
104-103 PE100 RC PN10 SDR17 110x6,6 m 11
Rura ochronna DN250 m 10
103-102 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 35
102-101 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 58
101-100 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 14
Rura ochronna DN250 m 13
97-96 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 20
96-95 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 39
95-94 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 37
94-93 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 3
90-11 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 5
11-10 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 7
10-9 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 12
9-8 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 186
8-7 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 147
7-6 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 10
6-5 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 32
5-4 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 122
4-3 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 21
3-2 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 30
2-1 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 9
Rura ochronna DN250 m 8
11-12 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 49
Rura ochronna DN250 m 40
12-13 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 27
15-16 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 12
16-17 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 36
21-22 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 30
22-23 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 6
23-24 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 30
24-25 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 12
25-26 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 77
27-28 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 34
28-29 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 23
29-30 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 56
30-31 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 46
32-33 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 6
33-34 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 7
34-35 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 110
35-36 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 6
37-38 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 72
38-39 PE100 RC PN10 SDR17 160x9,5 m 47


Ponadto zakres prac obejmuje:
- wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z projektem dostarczonym przez Zamawiającego,
- powiadomienie gestorów uzbrojenia podziemnego o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz uzgodnienia bieżące z gestorami sieci,
- powiadomienie mieszkańców o utrudnieniach,
- zapewnienie dostępu (w tym dojazdu) do nieruchomości mieszkańcom działek wyszczególnionych w projekcie budowlanym,
- wymianę gruntu w miejscach rozkopu,
- wywóz ziemi i gruzu wraz z utylizacją; należy uwzględnić odległość wywozu urobku,
- odtworzenie nawierzchni,
- odtworzenie terenu,
- dostarczenie kompletu materiału potrzebnego do wykonania prac,
- obsługa geodezyjna i geologiczna,
- dezynfekcje oraz płukanie sieci,
- zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami,
- sporządzenie mapy geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem do zasobów geodezyjnych,
- próby ciśnieniowe budowanych odcinków,
- naprawy ewentualnych uszkodzeń istniejących przyłączy,
- włączenia do istniejących sieci pod nadzorem zamawiającego,
- wykonawca winien uwzględnić w ofercie zamianę kształtek żeliwnych (trójniki, kolana itp.) na kształtki w technologii PE,
- zgłoszenie rozpoczęcia robót,
- badania wody
- opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej.

Zamawiający zapewnia:
- projekt organizacji ruchu,
- notarialne uzgodnienie służebności działek wyszczególnionych w projekcie budowlanym,
- pozwolenie na budowę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji danego odcinka prac z uwagi na brak uzgodnień formalnych – uzyskanie służebności właściciela działki.

3. Koszty zajęcia pasa drogowego w okresie umownym w zakresie objętym projektem organizacji ruchu drogowego pokrywa Wykonawca.
4. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała cały zakres prac ujęty w specyfikacji stanowiący przedmiot zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499681,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600990,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499681,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Doradczo Usługowo Handlowe Wod-Kan-Bud Rafał Kołtuński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 556-266-27-66

7.3.3) Ulica: Pławinek 2

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-101

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- "Rotopol" Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Mariusz Wójcik: 25,00 %
- ZAKŁAD INSTALACJI BUDOWLANYCH ADAM KALINSKI WIKTORIA KALINSKA SPÓŁKA CYWILNA: 5,00 %


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499681,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.