eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Dostawa części do pomp" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń



Ogłoszenie z dnia 2022-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa części do pomp” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mczajka@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.srk.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa części do pomp” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6c430cd-cd1d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00305023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147802/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0026/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 698046,18 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 44811,36 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 48867,90 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 293883,90 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 56016,93 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 194499,90 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę na Ruch II Pompownie Stacjonarne zgodnie z podaną lokalizacją części zamiennych (naprawczych) do remontu pomp wyszczególnionych w formularzu ofertowym.
2.1. Zakres w/w dostaw obejmuje dostawę nowych części do pomp odwadniających w poszczególnych częściach na Pompownie dla Oddziału w Czeladzi „Centralny Zakład Odwadniania Kopalń”.
2.2. Wraz z dostawą, każdych zamówionych części do remontów pomp, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć:
 deklarację zgodności produktu,
 świadectwo jakości,
 świadectwo gwarancyjne,
 protokół odbioru.
2.3. Warunki dostawy części do pomp:
 części do pomp spełniające kryteria określone w SWZ,
 transport przedmiotu zamówienia do Zamawiającego,
 dostarczenie wymaganych dokumentów,
 bezpłatne usunięcie wszelkich wad wynikających z winy Wykonawcy, które ujawnią się w okresie gwarancyjnym.
2.4. Dostarczenie części do pomp zgodnych z niniejszą specyfikacją, wymogami technicznymi obowiązującymi normami, dokumentacją techniczną.
2.5. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest przedstawienie i przekazanie wszystkich wymaganych dokumentów.
2.6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z rozładunkiem przedmiotu zamówienia na własny koszt do miejsca przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42122400-4 - Pompy wirowe i podnośniki cieczy

4.5.5.) Wartość części: 5415,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54550,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77625,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54550,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Produkcyjno Remontowej GEOPOMP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292351122

7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 30/6

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54550,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

NIE ZŁOŻONO OFERTY

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130995,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185090,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130995,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Powen-Wafapomp SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008554

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130995,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293883,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 293883,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Powen-Wafapomp SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008554

7.3.4) Miejscowość: ZABRZE

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293883,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

NIE ZŁOŻONO OFERTY

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183498,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183498,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Produkcyjno Remontowej GEOPOMP Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292351122

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183498,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5415,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24538,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5415,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Inżynierii Produkcyjno Remontowej GEOPOMP Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292351122

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5415,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.