eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Remont drogi gminnej ul. Wojska Polskiego w Jarocinie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Wojska Polskiego w Jarocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10

1.5.2.) Miejscowość: Jarocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 02

1.5.8.) Numer faksu: 62 749 95 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Wojska Polskiego w Jarocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c10ba6c6-da02-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034372/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont ul. Wojska Polskiego w Jarocinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00230198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie dotyczy wykonania remontu drogi gminnej ulicy Wojska Polskiego
w Jarocinie oraz chodników na ulicy Warcianej w Jarocinie i ulicy Sienkiewicza
w Witaszycach.

1.1. Zakres remontu ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie obejmuje:
- frezowanie profilujące i oczyszczenie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
- remont odwodnienia poprzez wymianę wpustów z przykanalikami oraz dostawienie nowych wpustów,
- wykonanie remontu istniejących nawierzchni chodników i zjazdów poprzez wymianę całej konstrukcji,
- regulacja wysokościowa istniejących obudów urządzeń podziemnych,
- humusowanie terenu z obsianiem trawą,
- wykonanie wyniesionych przejść dla pieszych,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego wraz z wydzieleniem pasów ruchu dla rowerzystów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:
• Projekt wykonawczy pn. Remont drogi gminnej ul. Wojska Polskiego w Jarocinie” oprac. przez EGS-PROJEKT Elżbieta Górecka-Smarzyńska
• Projekt stałej organizacji ruchu oprac. przez EGS-PROJEKT Elżbieta Górecka-Smarzyńska
• Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oprac. przez EGS-PROJEKT Elżbieta Górecka-Smarzyńska.

1.2. Zakres remontu chodnika na ulicy Warcianej w Jarocinie obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płytek betonowych,
- rozebranie istniejącej podbudowy,
- wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcję,
- wbudowanie krawężników i obrzeży betonowych,
- wykonanie podbudów,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej pozyskanej z rozbiórki z ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie/kostki rozbiórkowej zmagazynowanej na placu,
- wykonanie remontów cząstkowych wzdłuż wbudowanego krawężnika,
- regulację istniejących włazów studni telekomunikacyjnych i kanałowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:
• Projekt wykonawczy pn. Remont nawierzchni chodników przy ulicy Warcianej w Jarocinie” oprac. przez Józefa Król.

1.3. Zakres remontu chodnika na ulicy Sienkiewicza w Witaszycach obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płytek betonowych,
- rozebranie istniejącej podbudowy,
- wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcję,
- wbudowanie krawężników i obrzeży betonowych,
- wykonanie podbudów,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej pozyskanej z rozbiórki z ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie/kostki rozbiórkowej zmagazynowanej na placu,
- wykonanie remontów cząstkowych wzdłuż wbudowanego krawężnika,
- regulację istniejących włazów studni telekomunikacyjnych i kanałowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia:
• Projekt wykonawczy pn. Remont nawierzchni chodników przy ulicy Henryka Sienkiewicza w Witaszycach” oprac. przez Józefa Król.

UWAGA!
W przypadku, gdy dokumentacja techniczna zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i kosztorysie ofertowym.
Remont chodników na ulicy Warcianej w Jarocinie oraz ulicy Sienkiewicza w Witaszycach należy wykonać z kostki betonowej uzyskanej z rozbiórki chodników na ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie oraz w przypadku gdy materiał rozbiórkowy z ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie nadający się do ponownego wbudowania okaże się niewystarczający z kostki rozbiórkowej zmagazynowanej na placu zlokalizowanym w Cielczy ul. Gajówka 1.

W cenie remontów chodników należy uwzględnić koszt załadunku, transportu i rozładunku materiału rozbiórkowego z ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie oraz z magazynu (Cielcza ul. Gajówka 1) na plac budowy.

Zamawiający dopuszcza umniejszenie zakresu części zadania związanego z remontem chodników w przypadku gdy ilość odzyskanego materiału rozbiórkowego tj. kostki betonowej nadającej się do ponownego wbudowania okaże się niewystarczająca. Ocena materiału do ponownego wbudowania będzie podejmowana na etapie realizacji inwestycji przez inspektora nadzoru.
Materiał rozbiórkowy (dotyczy ul. Wojska Polskiego w Jarocinie, ul. Warcianej w Jarocinie oraz ul. Sienkiewicza w Witaszycach) tj.
- krawężnik drogowy,
- obrzeża betonowe,
- płytki chodnikowe,
- trylinkę,
- pozostałą kostkę betonową z rozbiórki z ulicy Wojska Polskiego w Jarocinie która nie zostanie wbudowana na ulicy Warcianej w Jarocinie i ul. Sienkiewicza w Witaszycach należy przewieźć do Wielkopolskiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki ul. Mariusza Małynicza 1.

Koszty załadunku na placu budowy i transportu materiału rozbiórkowego leżą po stronie Wykonawcy, natomiast koszty ich utylizacji leżą po stronie Zamawiającego (dotyczy tylko materiału rozbiórkowego wskazanego w niniejszym punkcie).

2. Źródło finansowania:
GMINA JAROCIN, RZĄDOWY FUNDUSZ ROZWOJU DRÓG
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4. W przypadku, gdy dokumentacja techniczna, przedmiar zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów równoważnych, jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji.
4.1. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane.
4.2. Zgodnie z art. 101 ust. 5 PZP, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
4.3. Ilekroć SWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazane przez Zamawiającego. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania gwarantujące parametry nie gorsze, niż określono w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Akceptacja materiałów równoważnych ze strony Zamawiającego następować będzie w formie pisemnej na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów (kart katalogowych lub innych dokumentów) potwierdzających ich równoważność.
4.4. UWAGA: W odniesieniu do każdej powołanej w SWZ normy, w tym normy krajowej Zamawiający dopuszcza zastosowanie normy równoważnej. Tym samym każdy zapisany w SWZ zwrot odnoszący się do normy, normatywu, aprobaty, materiału, patentu lub znaku towarowego należy odczytywać z uwagą towarzyszącą „lub równoważny” z uwzględnieniem wskazanych w SWZ wytycznych i wymogów określających parametry równoważności.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Biorąc pod uwagę charakter przedmiotu zamówienia stwierdzić należy, że jest on niepodzielny. Podział realizacji zamówienia na części spowodowałby zwiększenie kosztów, trudności realizacyjne oraz ryzyko opóźnienia terminów, jak również miałby charakter sztuczny i niecelowy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6124456,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6124456,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6124456,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD SA, Asfaltowa 1, 63-200 Jarocin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6171559705

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 1

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6124456,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.