eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomice › Modernizacja dróg na terenie Gminy Tomice



Ogłoszenie z dnia 2024-04-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Tomice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,153700,6d802a6730eeaaf40c8fa72caa8b008e.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Tomice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a8f433-b9e3-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051244/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg na terenie Gminy Tomice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.2.2024.PP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2466196,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa Części 1: Modernizacja dróg na terenie sołectwa Tomice gm. Tomice.
2. Wykonawca wykona:
2.1 Modernizację drogi gminnej ul. Słoneczna w miejscowości Tomice:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 243,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont nawierzchni jezdni i poboczy;
- Urządzenia bezpieczeństwa i regulacje
2.2 Modernizację drogi gminnej ul. Polnej w miejscowości Tomice:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 260,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont odwodnienia – rowy;
- Remont odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont odwodnienia - wykonanie ścianek czołowych przepustów;
- Remont podbudowy;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy – jezdnia
2.3 Modernizację drogi gminnej ul. Pańska w miejscowości Tomice:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 150,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy - jezdnia;
- Regulacja studzienek;
- Wykonanie nowej konstrukcji drogi bocznej.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót opracowanych oddzielnie dla każdego z modernizowanych odcinków dróg oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy stanowiącego Załącznik nr 10A do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 483960,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa Części 2: Modernizacja dróg na terenie sołectwa Radocza, gm. Tomice.
2. Wykonawca wykona:
2.1 Modernizację drogi gminnej ul. Łęgowa w miejscowości Radocza:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 520,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont części podbudowy (wymiana miejscowo) - jezdnia;
- Remont części podbudowy (uzupełnienie miejscowo) - jezdnia;
- Remont nawierzchni i poboczy – jezdnia;
- Wykonanie nowej konstrukcji drogi bocznej;
2.2 Modernizację drogi gminnej ul. Ogrodowa w miejscowości Radocza:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 210,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont części podbudowy (wymiana miejscowo) – jezdnia;
- Remont części podbudowy (uzupełnienie miejscowo) - jezdnia;
- Remont nawierzchni i poboczy - jezdnia;
- Wykonanie nowej konstrukcji drogi bocznej.
2.3 Modernizację drogi gminnej ul. Łagodna w miejscowości Radocza:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 300,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont części podbudowy (wymiana miejscowo) – jezdnia;
- Remont części podbudowy (uzupełnienie miejscowo) - jezdnia;
- Remont odwodnienia - wykonanie przepustów i korytek;
- Remont nawierzchni i poboczy - jezdnia;
- Wykonanie nowej konstrukcji dalszej części drogi - zjazd.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót opracowanych oddzielnie dla każdego z modernizowanych odcinków dróg oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy stanowiącego Załącznik nr 10B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 738123,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa Części 3: Modernizacja dróg na terenie sołectw Witanowice i Lgota, gm. Tomice.
2. Wykonawca wykona:
2.1 Modernizację drogi gminnej ul. Polna w miejscowości Witanowice:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 480,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont istniejącego odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont części podbudowy (uzupełnienie miejscowo) – jezdnia;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy – jezdnia;
- Wykonanie nowej konstrukcji drogi bocznej
2.2 Modernizację drogi gminnej ul. Poprzeczna w miejscowości Lgota:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 330,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Roboty ziemne, odwodnienie i umocnienie skarp;
- Remont części podbudowy (uzupełnienie miejscowo) – jezdnia;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy – jezdnia;
- Remont częściowy przepustu na ul. Poprzecznej w Lgocie
2.3 Modernizację drogi gminnej ul. Lubań w miejscowości Lgota:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 370,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont odwodnienia – rowy;
- Remont odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont odwodnienia - wykonanie ścianek czołowych przepustów;
- Remont nawierzchni i poboczy – jezdnia.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót opracowanych oddzielnie dla każdego z modernizowanych odcinków dróg oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy stanowiącego Załącznik nr 10C do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 941796,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa Części 4: Modernizacja dróg na terenie sołectw Zygodowice i Woźniki, gm. Tomice.
2. Wykonawca wykona:
2.1 Modernizację drogi gminnej ul. Ogrodowa w miejscowości Zygodowice:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi:
- Odcinek od str. ul. Dworskiej: 620,00 mb;
- Odcinek od str. ul. Lipowej: 100 mb.
b) Uproszczony zakres robót:
Odcinek od str. ul. Dworskiej:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont istniejącego odwodnienia – rowy;
- Remont istniejącego odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont odwodnienia - wykonanie ścianek czołowych przepustów;
- Remont części podbudowy (wymiana miejscowo) – jezdnia;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy – jezdnia;
Odcinek od str. ul. Lipowej:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont istniejącej nawierzchni i poboczy – jezdnia;
2.2 Modernizację drogi gminnej ul. Na Wzgórzach w miejscowości Woźniki:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 90,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont odwodnienia – rowy;
- Remont odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont odwodnienia - wykonanie ścianek czołowych przepustów;
- Remont nawierzchni i poboczy – jezdnia;
- Remont części podbudowy – jezdnia.
2.3 Modernizację drogi gminnej ul. Spokojna w miejscowości Woźniki:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 250,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont nawierzchni jezdni i poboczy;
- Regulacje studzienek.
2.4 Modernizację drogi gminnej ul. Przygórze w miejscowości Woźniki:
a) Długość modernizowanego odcinka drogi: 423,00 mb;
b) Uproszczony zakres robót:
- Roboty przygotowawcze;
- Remont odwodnienia – rowy;
- Remont odwodnienia - czyszczenie przepustów;
- Remont nawierzchni jezdni i poboczy.
3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części 4 zamówienia zawarte jest w: Rozdziale IV SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót opracowanych oddzielnie dla każdego z modernizowanych odcinków dróg oraz Rozdziele III do SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy stanowiącego Załącznik nr 10D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 869541,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448862,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499854,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448862,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-176-35-91

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 5

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448862,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 771889,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859449,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 771889,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Transportowe WIKOS FRESH Michał Strzelec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 628-226-27-99

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 771889,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 772860,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13438921,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 772860,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-176-35-91

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 5

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 772860,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca nie złożył w przewidywanym terminie podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.