Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235046/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń na I piętrze budynku Trzemiętowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrotecka
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525870405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sicienko.pl/?app=przetargi&status=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń na I piętrze budynku Trzemiętowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fece6de4-2fff-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235046/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.83.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 702632,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przewidzianych w projekcie budowlanym do wykonania zadania pn. „Modernizacja pomieszczeń na I piętrze budynku Trzemiętowo 2”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja pomieszczeń w budynku Trzemiętowo
2, dla potrzeb poradni specjalistycznych”.
Przedmiotem inwestycji jest:
1) zmiana sposobu zagospodarowania terenu polegająca na rozbudowie budynku oświatowego
Trzemiętowo 2 o windę zewnętrzną,
2) modernizacja i przebudowa pomieszczeń I piętra budynku dla potrzeb poradni specjalistycznych.
W ramach niniejszego zamówienia na poziomie I piętra należy wydzielić cztery gabinety profilaktyki szkolnej oraz jeden gabinet stomatologiczny wyposażony w jedno stanowisko z fotelem dentystycznym. Prócz w/w gabinetów wydzielone zostanie zaplecze sanitarne ogólnodostępne przystosowane dla osoby niepełnosprawnej, zaplecze socjalne dla pracowników z aneksem kuchennym i toaletą dla personelu. Na I piętrze zlokalizowane są również dwa pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenie porządkowe, stanowiące również zaplecze techniczne dla obsługi gabinetu stomatologicznego.
Projektowane poradnie specjalistyczne: psycholog, pedagog, logopeda oraz stomatolog udzielać będą pomocy dzieciom i młodzieży, rodzicom i nauczycielom z przedszkoli, szkół lub placówek mających siedzibę na terenie gminy Sicienko.
2. Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach zamówienia obejmuje:
1) W zakresie rozbudowy budynku oświatowego:
a) wykonanie fundamentu oraz dostawa i montaż zewnętrznej windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, obsługującej z poziomu terenu na parter i piętro budynku. Winda usytuowana będzie bezpośrednio przy klatce schodowej, od strony północnej. W miejscu projektowanej windy znajduje się w chwili obecnej plac utwardzony kostką betonową.
b) przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej w obrębie posadowienia windy zewnętrznej.
2) W zakresie modernizacji i przebudowy pomieszczeń na I piętrze w budynku Trzemiętowo 2, w szczególności:
a) wykonanie otworów drzwiowych w ścianie zewnętrznej na parterze oraz I piętrze dla potrzeb
projektowanej windy,
b) modernizacja klatki schodowej pomiędzy parterem a piętrem budynku,
c) wykonanie przekuć w części ścian istniejących oraz wykonanie nowych układów ścian działowych wydzielających projektowane pomieszczenia umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie projektowanych poradni – zgodnie z dokumentacją projektową,
d) wymiana części stolarki drzwiowej wraz z poszerzeniem i podwyższeniem otworów drzwiowych,
e) remont posadzek, ścian i sufitów w obrębie projektowanych poradni,
f) przebudowa i rozbudowa wewnętrznej instalacji zimnej oraz ciepłej wody użytkowej, kanalizacji
sanitarnej oraz centralnego ogrzewania,
g) wykonanie nowej instalacji elektrycznej, oświetlenia oraz oświetlenia awaryjnego,
h) modernizacja instalacji telekomunikacyjnej, internetowej i alarmu, i) zapewnienie prawidłowej wentylacji projektowanych pomieszczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1028628,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028628,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1028628,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Jacek Jakubczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542272200
7.3.3) Ulica: J.Przybory 2/39
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-791
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JACEK JAKUBCZAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE JACEK JAKUBCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1028628,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-30INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- Przebudowa ul. Wojska Polskiego w Powidzu
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.