eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków



Ogłoszenie z dnia 2024-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA RACZYŃSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-739

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bracz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bracz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bracz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74586e38-c528-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084707/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynku przy Al. Marcinkowskiego 23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094227

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny nad budynkami Biblioteki Raczyńskich zlokalizowanych przy Alejach Marcinkowskiego 23 oraz Placu Wolności 19 w Poznaniu.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ oraz w załącznikach nr A, B, C, D, E do Załącznika nr 2 do Umowy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, a brak podziału zamówienia na część nie zakłóca konkurencji w ramach postępowania.
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, zostały złożone 3 oferty.
Oferta najkorzystniejsza oraz pozostałe oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 196.800,00 PLN brutto.
Cena oferty najkorzystniejszej to 215.000,40 PLN brutto.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.