eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA RACZYŃSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-739

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bracz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bracz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bracz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270baa41-67a3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084707/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania i mycia okien

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2024/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 167400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Przedmiot zamówienia w zakresie tej części jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości w wyznaczonych placówkach Biblioteki Raczyńskich wraz z terenami przyległymi na terenie miasta Poznań.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 134400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – usługa mycia powierzchni szklanych
Przedmiot zamówienia w zakresie tej części jest świadczenie usług obustronnego mycia wszystkich powierzchni szklanych w placówkach Biblioteki Raczyńskich.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

4.5.5.) Wartość części: 33000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, zostały złożone 4 oferty.
Oferta wykonawcy Czyscioszek Sp. z o.o. została odrzucona, ponieważ złożone w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny. Wykonawca nie wykazał, że zaoferowana przez niego cena nie nosi znamion rażąco niskiej ceny. Ponadto Wykonawca nie przedłożył dowodów, które uzasadniają podaną w ofercie cenę. Wykonawca nie przedłożył również jakichkolwiek wyliczeń, z których wynikałby jaki zamierza osiągnąć zysk na etapie realizacji zamówienia. Konkludując, Zamawiający odrzucił ofertę, jeżeli złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Pozostałe oferty, złożone w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 167.000,00 PLN brutto.
Cena kolejnej oferty kolejnej najkorzystniejszej oferty to 250 560,00 PLN brutto.
Reasumując powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie części wskazanej powyżej, jeżeli cena lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35422,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91246,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35422,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZYSTO4U Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543345089

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 40/1

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-071

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35422,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.