Ogłoszenie z dnia 2022-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie kompleksowych usług cateringowych (finger food) dla gości Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa w 2022 r. – powtórzenie podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.46.2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie kompleksowych usług cateringowych (finger food) dla gości Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa w 2022 r. – powtórzenie podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.46.2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7897cf0-0344-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255172/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamówienie procedowane w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm. ), w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ww. ustawy.
Uzasadnienie faktyczne:
Gmina Miejska Kraków na mocy umowy nr W/I/1393/BR/10/2022 zawartej w dniu 31 maja 2022 r., powierzyła Wykonawcy Lastrada Catering Sp. z o.o., ul. Piastowska 47, 30-067 Kraków świadczenie usług cateringowych dla gości Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa w randze VIP. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez negocjacji. Zamawiający na etapie procedury przewidział możliwość skorzystania z udzielania zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość obecnie realizowanego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 100% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: f0582564-b496-4c3f-844e-0e8f361ca52e
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.60.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28495,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowych usług cateringowych (finger food) opisanych w załączniku nr 2 do umowy dla gości Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55510000-8 - Usługi bufetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lastrada Catering Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5130236927
7.3.3) Ulica: Piastowska 47
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-067
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28495,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
podstawie cen zestawów dla jednej osoby podanych w pkt 3 poniżej i rzeczywistej liczby uczestników).
2. Podana w sekcji 8.2) wartość umowy to maksymalna wartość (netto) zamówienia.
3. Ceny zestawów dla jednej osoby ustalone w trakcie negocjacji:
1) Cena zestawu I wynosi 45,50 zł brutto w tym stawki podatku VAT 8 i 23%
2) Cena zestawu II wynosi 71,20 zł brutto w tym stawki podatku VAT 8 i 23%
3) Cena zestawu III wynosi 91,00 zł brutto w tym stawki podatku VAT 8 i 23%
4) Cena zestawu IV wynosi 118,80 zł brutto w tym stawki podatku VAT 8 i 23%
5) Cena zestawu V wynosi 156,40 zł brutto w tym stawki podatku VAT 8 i 23% w tym cena zupy 15,00 zł brutto
6) Cena zestawu VI (łącznie) wynosi 52,30 zł brutto w tym stawka podatku VAT 23%
a) Lampka wina białego: 14,00 zł brutto w tym stawka podatku VAT 23%
b) Lampka wina czerwonego: 14,00 zł brutto w tym stawka podatku VAT 23%
c) Aperitif ciepły/zimny: 12,70 zł brutto w tym stawka podatku VAT 23%
d) Piwo: 11,60 zł brutto w tym stawka podatku VAT 23%.
4. Prawidłowy (pełny) tytuł postępowania: „Świadczenie kompleksowych usług cateringowych (finger food) dla gości Przewodniczącego Rady Miasta Krakowa w 2022 r. – zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego OR-10.271.46.2022”.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.