eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GRAJEWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 4

1.5.2.) Miejscowość: Grajewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-203

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 88 58

1.5.8.) Numer faksu: 86 272 88 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpgraj27@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zdp-stgrajewo.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.starostwograjewo.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3a7f92c-32fc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304615

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008836/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241873/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 946910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa przejścia dla pieszych w m. Kramarzewo w km 4+055 DP nr 1817B”
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest opracowanie dokumentacji projektowej, z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizacji robót budowlanych, w zakresie „Budowy przejścia dla pieszych w m. Kramarzewo w km 4+055 DP nr 1817B”. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka przedmiotowej drogi w zakresie oddziaływania w km 3+965 ÷ 4+130.
Inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej Polsce, województwie podlaskim, powiecie grajewskim, gminie Radziłów, m. Kramarzewo.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5.1 do SWZ - wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy dla poszczególnych zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 206585,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Przemysłowej w Grajewie w km 0+798 DP nr 1808B”.
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest opracowanie dokumentacji projektowej, z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizację robót budowlanych, w zakresie „Przebudowy przejścia dla pieszych na ul. Przemysłowej w Grajewie w km 0+798 DP nr 1808B”. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka przedmiotowej drogi w zakresie oddziaływania km 0+667÷0+807. Inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej Polsce, województwie podlaskim, powiecie grajewskim w mieście Grajewo.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5.2 do SWZ - wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy dla poszczególnych zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 239349,59 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa przejścia dla pieszych w m. Czarna Wieś w km 23+711 DP nr 1787B”
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest opracowanie dokumentacji projektowej, z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizację robót budowlanych, w zakresie „Budowy przejścia dla pieszych w m. Czarna Wieś w km 23+711 DP nr 1787B”. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka przedmiotowej drogi w zakresie oddziaływania w km 23+661 ÷ 23+811.
Inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej części Polski, województwie podlaskim, powiecie grajewskim w gminie Rajgród.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5.3 do SWZ - wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy dla poszczególnych zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 199674,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Przebudowa przejścia dla pieszych w m. Tama w km 24+254 DP nr 1787B”
Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest opracowanie dokumentacji projektowej, z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizację robót budowlanych, w zakresie „Przebudowy przejścia dla pieszych w m. Tama w km 24+254 DP nr 1787B”. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka przedmiotowej drogi w zakresie oddziaływania w km 24+204 ÷24+354.
Inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej części Polski, województwie podlaskim, powiecie grajewskim w gminie Rajgród.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5.4 do SWZ - wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy dla poszczególnych zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 202113,82 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn.: „Budowa przejścia dla pieszych na ul. Piaski w Rajgrodzie w km 0+002,5 DP nr 2657B” . Przedmiotem zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” jest opracowanie dokumentacji projektowej, z uzyskaniem niezbędnych decyzji do realizację robót budowlanych, w zakresie „Budowy przejścia dla pieszych na ul. Piaski w Rajgrodzie w km 0+002,5 DP nr 2657B”. Zadanie obejmuje również przebudowę odcinka przedmiotowej drogi w zakresie oddziaływania km 0+000÷0+020.
Inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej Polsce, województwie podlaskim, powiecie grajewskim w mieście Rajgród.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5.5 do SWZ - wzór umowy oraz program funkcjonalno-użytkowy dla poszczególnych zadań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.5.) Wartość części: 99186,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej złożonej oferty i oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamowienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529544,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty i oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716551,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623289,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe w Piszu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000058395

7.3.3) Ulica: ul. Czerniewskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty energetyczne w zakresie linii energetycznych oraz roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
Podwykonawca Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ELEKTROMET - Barma Iwona i Robert
2. Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania
Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budomar

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 219 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 504300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 713456,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 504300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe w Piszu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000058395

7.3.3) Ulica: ul. Czerniewskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty budowlane w zakresie linii energetycznych oraz roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ELEKTROMET - Barma Iwona i Robert
2. Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania - Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budomar

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 504300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 219 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245813,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe w Piszy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000058395

7.3.3) Ulica: ul. Czerniewskiego 2

7.3.4) Miejscowość: Pisz

7.3.5) Kod pocztowy: 12-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty elektryczne w zakresie linii energetycznych - Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ELEKTROMET - Barma Iwona i Robert
2. Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania - Przedsiębiorstwo Realizacji Inwestycji Budomar


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 219 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.