eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Część nr 1-"Wózki jezdniowe podnośnikowe" Część nr 2-"Uprawnienia elektryczne - grupa I" Część nr 3-"Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG" Część nr 4-"Operator koparkoładowarki"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Część nr 1-„Wózki jezdniowe podnośnikowe”
Część nr 2-„Uprawnienia elektryczne – grupa I”
Część nr 3-„Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG”
Część nr 4-„Operator koparkoładowarki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092534282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 147

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523604354

1.5.8.) Numer faksu: 523604341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@pup.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pup.bydgoszcz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

promocja zatrudnienia, łagodzenie skutków bezrobocia, aktywizacja zawodowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Część nr 1-„Wózki jezdniowe podnośnikowe”
Część nr 2-„Uprawnienia elektryczne – grupa I”
Część nr 3-„Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG”
Część nr 4-„Operator koparkoładowarki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-197c9a3c-1f13-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037745/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa szkoleniowa: 1.Wózki jezdniowe podnośnikowe; 2. Uprawnienia elektryczne-grupa I; 3. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG; 4. Operator koparkoładowarki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-197c9a3c-1f13-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: 1) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2) poczty elektronicznej – e-mail: zamowienia-publiczne@ pup.bydgoszcz.pl z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I.1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:1)Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 2)poczty elektronicznej – e-mail: zamowienia-publiczne@ pup.bydgoszcz.pl z zastrzeżeniem, że oferta musi być złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (dalej rozporządzenie).II.1.Wykonawca składa ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. Zamawiający nie posługuje się interaktywnym formularzem ofertowym generowanym z Platformy e-Zamówienia, lecz udostępnił własny formularz ofertowy.2.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.3.Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4.Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.5.Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.III.1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).2.Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.3.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.4.Zamawiający dopuszcza również komunikację wykonawcy i zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia-publiczne@ pup.bydgoszcz.pl, w tym możliwość składania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy z siedzibą przy ul. Toruńskiej 147, 85-950 Bydgoszcz. 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail: iod@pup.bydgoszcz.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat licząc od stycznia roku następnego po zakończeniu realizacji umowy lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem że w przypadku współfinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (projekt „Podniesienie aktywności zawodowej klientów publicznych służb zatrudnienia – PUP w Bydgoszczy (I)”, program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027), Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji przez okres 5 lat liczonych od 31 grudnia roku, w którym Instytucja Pośrednicząca zatwierdzi końcowy wniosek o płatność. Okresy te dotyczą również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy). 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PUP-CP-2410-1/AF/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Wózki jezdniowe podnośnikowe”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia obejmuje 96 godzin zegarowych przeprowadzonych w 12 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 32 godzin zegarowych w zakresie obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowej. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 12 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy. Czas trwania szkolenia nie może przekroczyć 12 dni na realizację zajęć objętych programem (96 godzin zegarowych) oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia wózki jezdniowe podnośnikowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Uprawnienia elektryczne – grupa I”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia dotyczy prac na stanowisku eksploatacji i obejmuje 40 godzin zegarowych przeprowadzonych w 5 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 24 godzin zegarowych. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 5 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy.Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 5 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia uprawnienia elektryczne – grupa I

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia obejmuje 232 godziny zegarowe przeprowadzone w 29 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 200 godzin zegarowych. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 29 dni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 29 dni na realizację zajęć objętych programem. Egzamin zewnętrzny musi zostać przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dwóch szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy pn. „Operator koparkoładowarki”. Liczba uczestników wszystkich szkoleń (całego zamówienia) – do 20 uczestników. Liczba uczestników jednego szkolenia wynosi do 10 uczestników. Szkolenia przeznaczone są dla osób aktywizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy. Program szkolenia obejmuje 134 godziny zegarowe przeprowadzone w 17 dni. Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć praktycznych w wymiarze co najmniej 82 godzin zegarowych. Prognozowane miesiące rozpoczęcia szkoleń w 2023 r.: wrzesień (I szkolenie), październik (II szkolenie). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia. Szczegółowe terminy realizacji szkoleń zostaną ustalone z wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty, a przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Czas trwania jednego szkolenia nie może przekroczyć 17 dni na realizację zajęć objętych programem oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji. Przewidywana liczba uczestników jednego szkolenia wynosi 10 osób. W przypadku gdy z powodu braku chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy (sytuacja niezawiniona po stronie zamawiającego) nie uda się skompletować grupy 10 uczestników, szkolenie będzie zrealizowane (przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika), a wykonawca otrzyma zapłatę za liczbę uczestników, która zostanie skierowana na szkolenie i wskazana w suplemencie, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zastrzega się jednocześnie, że jeżeli ze względu na brak chętnych osób bezrobotnych i poszukujących pracy nie uda się skompletować grupy uczestników szkolenia wynoszącej co najmniej 5 osób, wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu w stosunku do zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, tzn. możliwość przeprowadzenia dodatkowo 1 szkolenia dla maksymalnie 10 uczestników, na warunkach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i przy zachowaniu niezmienionego kosztu szkolenia za jednego uczestnika zgodnie z ofertą wybranego wykonawcy. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie odrębnej umowy. Czas trwania szkolenia nie może przekroczyć 17 dni na realizację zajęć objętych programem (96 godzin zegarowych) oraz 4 tygodni od zakończenia szkolenia na przeprowadzenie egzaminu zewnętrznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kadry dydaktycznej (trenera/instruktora/wykładowcy) w prowadzeniu szkolenia operator koparkoładowarki – grupa I

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: WYMAGANIA WSPÓLNE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3 i 4 ZAMÓWIENIA: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 735 z późn. zm.). WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA: - atest Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141) lub dokument równoważny uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141). WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA: -potwierdzenie wystawione przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki lub dokument równoważny wystawiony przez podmiot uprawniony przed 01 stycznia 2023 r. do wydawania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: WYMAGANIA WSPÓLNE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3 i 4 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniami umożliwiającymi realizację zamówienia dostosowanymi do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia oraz o zlikwidowanych barierach architektonicznych umożliwiających osobom niepełnosprawnym udział w szkoleniu, w tym co najmniej 1 salą szkoleniową umożliwiającą realizację zajęć teoretycznych, dostosowaną do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą miejsc i stolików, oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją. Ponadto uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewniony dostęp do zaplecza sanitarnego. Pomieszczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1604), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225) oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 822); - rzutnikiem multimedialnym, flipchartem; - komputerem dla prowadzącego zajęcia (wykładowcy) posiadającym niezbędne i legalne oprogramowanie. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniem(ami) lub terenem (miejscem) umożliwiającym realizację zajęć praktycznych, dostosowanym(i) do ilości osób szkolonych; - sprzętem umożliwiającym każdemu uczestnikowi realizację zajęć praktycznych oraz osiągnięcie celu szkolenia określonego przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jednym wózkiem jezdniowym podnośnikowym z mechanicznym napędem podnoszenia z wysięgnikiem. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniem(ami) umożliwiającym realizację zajęć praktycznych, dostosowanym(i) do ilości osób szkolonych; - sprzętem, materiałami umożliwiającymi każdemu uczestnikowi realizację zajęć praktycznych. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniami umożliwiającymi realizację szkolenia zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz.U. z 2000 r. Nr 40 poz. 470); - spawalnią umożliwiającą realizację zajęć praktycznych dostosowaną do ilości osób szkolonych z odpowiednią liczbą stanowisk do nauki spawania, zapewniającą możliwość wykonywania wszystkich zadań podczas zajęć praktycznych; - sprzętem, materiałami umożliwiającymi każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych. WYMAGANIA DODATKOWE W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA: - pomieszczeniami umożliwiającymi realizację szkolenia zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.); - terenem (miejscem) umożliwiającym realizację zajęć praktycznych, dostosowanym do ilości osób szkolonych; - sprzętem (minimum jedną koparkoładowarką) umożliwiającym każdemu uczestnikowi szkolenia realizację zajęć praktycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia) w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ; 2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. III. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie II, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia): I. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej obejmują: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1, 2, 3 i 4 ZAMÓWIENIA: - oświadczenie o posiadaniu aktualnego na dzień złożenia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy wskazujące numer nadany instytucji szkoleniowej w tym rejestrze - załącznik nr 5 do SWZ. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA DODATKOWO: - aktualny na dzień złożenia atest Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141) lub dokument równoważny uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) i TIG (141). W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 ZAMÓWIENIA DODATKOWO: - aktualne na dzień złożenia potwierdzenie wystawione przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 583 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki lub dokument równoważny wystawiony przez podmiot uprawniony przed 01 stycznia 2023 r. do wydawania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymagań określonych w § 25 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. szkolenia operatora koparkoładowarki. II. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej obejmują: - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego na realizację usługi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: - załącznik nr 6a do SWZ w zakresie Części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 6b do SWZ w zakresie Części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 6c do SWZ w zakresie Części nr 3 zamówienia, - załącznik nr 6d do SWZ w zakresie Części nr 4 zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy (Zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę oferty na wzorze zamawiającego): - załącznik nr 2a do SWZ w zakresie Części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 2b do SWZ w zakresie Części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 2c do SWZ w zakresie Części nr 3 zamówienia; - załącznik nr 2d do SWZ w zakresie Części nr 4 zamówienia; 2) Wykaz doświadczenia zawodowego kadry dydaktycznej (trenerów/instruktorów/wykładowców), która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia: - załącznik nr 4a do SWZ w zakresie Części nr 1 zamówienia, - załącznik nr 4b do SWZ w zakresie Części nr 2 zamówienia, - załącznik nr 4c do SWZ w zakresie Części nr 3 zamówienia; - załącznik nr 4d do SWZ w zakresie Części nr 4 zamówienia; 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ; 4) W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – zobowiązania podmiotu trzeciego – załącznik nr 9 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów; 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X punkt 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców (załącznik nr 3 do SWZ). Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu (składa każdy z nich) oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu (wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku). 5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający w zakresie każdej części zamówienia przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nieistotny, a także w przypadku: 1) zmiany miejsca realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana miejsca będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia, tj. awaria prądu, zniszczenie obiektu). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu pisemnie powodów, dla których chce zmienić miejsce realizacji szkolenia wraz ze wskazaniem nowego adresu i opisem nowej bazy dydaktycznej. Nowe miejsce realizacji szkolenia musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w SWZ; 2) zmiany terminu realizacji szkolenia, w sytuacji, gdy zmiana terminu będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. działanie siły wyższej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia i przewidzenia w tym, np. śmierć, choroba wykładowcy lub trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego). Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z Wykonawcą nowy termin wykonania zamówienia; 3) zmiany dokumentacji szkolenia m.in. suplementu, szczegółowego harmonogramu szkolenia, jeżeli przyczyny te są obiektywne i których nie można było wcześniej przewidzieć (np. zmiana przepisów prawa, zmiana uczestników szkolenia, zmiana źródła finansowania), a zmiany te są niezbędne do prawidłowego i efektywnego zakończenia szkolenia; 4) zmiany prognozowanego terminu rozpoczęcia szkoleń o maksymalnie 1 miesiąc w przypadku trudności ze skompletowaniem grupy osób bezrobotnych i poszukujących pracy, będących odbiorcami przedmiotu umowy; 5) gdy zmiana umowy jest niezbędna w zakresie realizacji projektów realizowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w szczególności gdy zmiany będą wynikać z przekazanych Powiatowemu Urzędowi Pracy w Bydgoszczy wytycznych; 6) zmiany przepisów prawa lub wydania przez odpowiednie organy nowych wytycznych lub interpretacji, w tym dotyczących stosowania przepisów dotyczących ochrony i przetwarzania danych osobowych. 2. Zmiana treści umowy wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Strony, najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę, wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody drugiej Strony na jej dokonanie. 3. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: http://ezamowienia.gov.pl w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty został wskazany w Rozdziale XIII SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Doprecyzowanie okresu realizacji zamówienia zostało wskazane w opisach przedmiotu zamówienia dla każdej części

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.