eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 618925800

1.5.8.) Numer faksu: 618925803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99b2127-e81a-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00304352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030350/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opróżnianie koszy ulicznych na terenie Gminy Skoki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki” polegającej na:

a. Opróżnianiu koszy ulicznych:
- na odpady komunalne, o pojemności od 35 l do 60l, w ilości 257 szt., zlokalizowanych na terenie gminy Skoki wraz z transportem odpadów, uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy,
- na psie odchody w ilości 8 szt. o pojemności ok. 50l zlokalizowanych na terenie miasta Skoki,
- Zamawiający zastrzega, iż liczba koszy w trakcie trwania umowy może zostać zwiększona o maksymalnie 10 sztuk (Zamawiający zastrzega sobie prawo ustawienia w czasie trwania umowy, dodatkowych koszy w nowych lokalizacjach na terenie gminy Skoki). Wykonawca winien uwzględnić to przy sporządzaniu oferty. Przedmiot zamówienia obejmuje tereny położone na obszarze miasta i gminy Skoki.

b. Opróżnieniu 23 szt. pojemników ustawionych w obrębie miejsc zwyczajowo wykorzystywanych jako kąpieliska, użytkowane sezonowo na terenie gminy Skoki. Wykonawca odpowiada za zapewnienie pojemników, ich dostarczenie oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca pojemniki odbiera i utylizuje we własnym zakresie.
c. Odbiorze i zagospodarowaniu odpadów pochodzących z akcji interwencyjnych (np. opon , odpadów wielkogabarytowych, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, itp.)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu pn. „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki”, w terminie składania ofert do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną (140.410,00 zł brutto) tj. oferta nr 1 złożona przez PPHU „WSPÓLNOTA” S.C. podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ze względu na fakt, iż Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy.

Tym samym, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy PZP za najkorzystniejszą ofertę należałoby uznać ofertę nr 2 złożoną przez Wrocławskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania „ALBA” S.A.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż oferta Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania „ALBA” S.A. o wartości 156.275,52 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia (w wysokości 150.000,00 zł brutto). Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia postępowanie jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel. Zamawiający Gmina Skoki nie ma w chwili obecnej możliwości zwiększenia posiadanej kwoty do ceny otrzymanej oferty. Jak słusznie podkreśla się w doktrynie Zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Sformułowanie przepisu art. 255
pkt 3 ustawy Pzp prowadzi do wniosku, że ustawowy przymus unieważnienia postępowania zachodzi od razu, gdy tylko okaże się, że zachodzi jedna z dwóch alternatywnych przesłanek, a zamawiający nie może zwiększyć kwoty pokrycia finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.