eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › Rewitalizacji Narewki poprzez utworzenie Centrum Sportu i Edukacji - roboty budowlane



Ogłoszenie z dnia 2021-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacji Narewki poprzez utworzenie Centrum Sportu i Edukacji - roboty budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białowieska 1

1.5.2.) Miejscowość: Narewka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856829880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/narewka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacji Narewki poprzez utworzenie Centrum Sportu i Edukacji - roboty budowlane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51aa3eb9-31eb-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00304336

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000129/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja Narewki poprzez utworzenie Centrum Sportu i Edukacji - roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Dotyczy projektu nr WND-RPPD.08.06.00-20-0528/20 pt. „Rewitalizacja Narewki poprzez utworzenie Centrum Sportu i Edukacji” realizowanego w ramach umowy nr UDA-RPPD.08.06.00-20- 0528/20-00 z dnia 09.06.2021 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241906/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1849228,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1755134,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na „Rewitalizacji
Narewki poprzez utworzenie Centrum Sportu i Edukacji” w ramach projektu który jest
współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO
WP na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej
Działania 8.6 Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego priorytet inwestycyjny 9.4 Inwestycje
dokonywane w kontekście strategii na rzecz rozwoju lokalnego kierowanego przez
społeczeństwo wraz z:
1) uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub inny dokument
wydany przez PINB w Hajnówce stwierdzający o dopuszczeniu obiektu do użytkowania
2. Szczegółowy opis zamówienia określa:
1) Dokumentacja projektowa pt. „Projekt rozbudowy, przebudowy i nadbudowy istniejących
budynków garażowo gospodarczych do obsługi stadionu sportowego w Narewce wraz ze
zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek Centrum Sportu i Edukacji,
wykonany przez firmę AP Projekt Andrzej Patejuk, 17-200 Hajnówka, ul. Torowa 33 z września
2020 r” określona w:
a) Projekcie budowlanym – branża budowlana,
b) Projekcie budowlanym – branża sanitarna,
c) Projekcie budowlanym – branża elektryczna.
d) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
 Branży budowlanej
 Branży sanitarnej
 Branży elektrycznej
która stanowi załącznik do SWZ
2) Przedmiary robót, stanowiące uzupełnienie do przedmiotu zamówienia, informujące o ilości
robót na jakie oszacował Zamawiający wielkość zamówienia,
które stanowią załącznik do SWZ
3) Projektowane istotne postanowienia umowy,
które stanowią załącznik do SWZ
UWAGA!!!
Zamawiający wyłącza z przedmiotowego zakresu opisanego w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach, roboty których nie należy wyceniać:
Wyposażenie – dział 9.5 poz. od 139 do 166 - z przedmiaru robót branży budowlanej
3. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarami robót, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektem budowlanym
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w szczegółowym opisie zamówienia oraz w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik do SWZ
5. Zamawiający żąda udzielenia, ca najmniej 60-miesięcznej gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonane roboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2076142,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2076142,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2076142,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Kominalnych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431002087

7.3.3) Ulica: Łowcza 4

7.3.4) Miejscowość: Hajnówka

7.3.5) Kod pocztowy: 17-220

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty sanitarne- P.W. Aljan Jan Artyszuk NIP 5431357347
Roboty elektryczne - Jan Misiejuk Zakład Instalatorstwa Elektrycznego NIP 5431392183


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2076142,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.